eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Remont pomieszczeń biurowych Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Wodzisław Śląski: Remont pomieszczeń biurowych Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a
Numer ogłoszenia: 413764 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347490 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski, ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 412 09 30, faks 32 412 09 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Wodzisławskiego objętego Decyzją nr 0946/14 z dnia 07 października 2014r. zmieniającej Decyzję Nr 0706/13 z dnia 19 lipca 2013r. oraz zgłoszenia robót z dnia 30.09.2014r. 2.Zakres robót obejmuje: 1)Roboty ogólnobudowlane: a)roboty demontażowe - rozbiórka płyty na gruncie, demontaż starej stolarki drzwiowej, rozbiórka ścianek działowych, rozbiórka obudów z GK, powiększenie otworów drzwiowych z wymianą nadproży, demontaż osłon grzejnikowych, demontaż podokienników, skucia tynków, skucia kafli ściennych, rozbiórka paneli i wykładzin podłogowych; b)roboty wykończeniowe - wykonanie żelbetowej płyty na gruncie, ścianki i okładziny ścienne z płyt GK, ścianki z cegły, montaż stolarki drzwiowej, drewnianej i aluminiowej, montaż podokienników, przełożenie drzwi aluminiowych, roboty tynkarskie, wykonanie gładzi gipsowych, izolacje przeciwwilgociowe, licowanie ścian płytkami, układanie płytek podłogowych, układanie paneli (dla potrzeb archiwum) podłogowych, układanie wykładziny przemysłowej PCV, wykonanie pokryw kanałowych z płyt OSB, montaż krat okiennych z prętów stalowych, montaż wycieraczek na konstrukcji z profilu aluminiowego z wkładem szczotkowym, wykonanie daszków z konstrukcji ze stali nierdzewnej, wykonanie liter styrodurowych z powłoką imitującą aluminium szczotkowane, c)prace porządkowe (mycie po robotach), d)wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 2)Roboty elektryczne: a)demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, b)wykonanie instalacji elektrycznej: wymiana tablicy głównej, montaż tablic rozdzielczych, montaż zasilania komputerowego, wykonanie wewnętrznych linii zasilających, montaż oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego, montaż gniazd wtyczkowych 1 faz., przełożenie gniazd wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej, instalacja zasilania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji, instalacja ochrony od porażeń, c)instalacje niskoprądowe: rozbudowa instalacji komputerowej i telefonicznej, rozbudowa instalacji komputerowej CEPIK (POJAZD) - montaż sieci strukturalnej LAN, rozbudowa systemu kolejkowego z instalacją komputera sterującego systemem, rozbudowa instalacji monitoringu, rozbudowa instalacji sygnalizacji pożaru, rozbudowa instalacji alarmowej SWiN, d)pomiary elektryczne i uruchomienie instalacji. 3)Roboty instalacyjne w zakresie wentylacji i klimatyzacji: a)demontaż przewodów wentylacyjnych, b)montaż klimatyzatorów ściennych, c)wykonanie studzienek odwadniających, d)montaż wentylatorów ściennych i kanałowych, e)próby szczelności i uruchomienie instalacji. 4)Roboty instalacyjne w zakresie wodno-kanalizacyjnych, klimatyzacyjnych: a)prace demontażowe: demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, demontaż urządzeń sanitarnych, demontaż skrzynki hydrantowej, b)wykonanie instalacji wodnej, c)wykonanie instalacji kanalizacji, d)montaż podgrzewaczy wody, e)montaż urządzeń sanitarnych, f)montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych, g)montaż hydrantu wewnętrznego z wyposażeniem, h)wywóz i utylizacja gruzu. 3.Inne obowiązki wykonawcy: 1)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 2)zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 3)opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego do dnia podpisania umowy, zgodnie ze wzorem zamawiającego ( wzór harmonogramu stanowi załącznik do wzoru umowy), 4)przygotowanie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, która obejmuje: złożenie certyfikatów , deklaracji zgodności, aprobat technicznych wbudowanych materiałów, wyrobów i urządzeń wraz z zestawieniami, protokołów badania szczelności instalacji wod.- kan., c.o., protokołów z pomiarów instalacji elektrycznej, protokołów badania pobranych próbek wody, załączenie karty gwarancyjnej dla całego zadania, 5)przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń, 6)nieodpłatne świadczenie usług serwisowych dla urządzeń obejmujących okresowe przeglądy i konserwacje wraz z ponoszeniem kosztów za materiały serwisowe w całym okresie trwania gwarancji. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4.Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotowych pomieszczeń, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie wykonawca. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 6.Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy (gwarancją muszą zostać objęte roboty wraz z zabudowanymi materiałami oraz urządzeniami), a także dostarczył 25 letnią gwarancję systemową producenta okablowania strukturalnego dla całości systemu CEPIK. Gwarancja będzie udzielona pisemnie bezpośrednio zamawiającemu. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty Oświadczenie o warunkach gwarancji - zał. nr 7 do oferty. 7.Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 34.92.84.72 - Oznakowanie 44.11.57.10 - Daszki 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROGRESS Piotr Junka, ul. Centralna 142, 44-323 Połomia, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 565396,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 599819,18

  • Oferta z najniższą ceną: 599819,18 / Oferta z najwyższą ceną: 766000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.