eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › zadanie inwestycyjne polegające na przebudowie, nadbudowie i modernizacji Szpitala Uzdrowiskowego Nr 1 w Ciechocinku przy ul. Armii Krajowej 6



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41367

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ciechocinek: zadanie inwestycyjne polegające na przebudowie, nadbudowie i modernizacji Szpitala Uzdrowiskowego Nr 1 w Ciechocinku przy ul. Armii Krajowej 6 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A., do kontaktów: Jan Tomasz Ruchwa, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836078, fax 054 2836295, e-mail: jnadzieja@puc.sky.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.puc.sky.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A. Dział Techniczny, Piotr Grabski, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836093, fax 054 2836161, e-mail: techniczny46@wp.pl, www.puc.sky.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółkia Akcyjna - Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie inwestycyjne polegające na przebudowie, nadbudowie i modernizacji Szpitala Uzdrowiskowego Nr 1 w Ciechocinku przy ul. Armii Krajowej 6. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szpital Uzdrowiskowy Nr 1, w Ciechocinku przy ul. Armii Krajowej 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektów architektoniczno - budowlanych i uzyskaniu pozwolenia na budowę na wykonanie przebudowę, nadbudowę i modernizację Szptala Uzdrowiskowego Nr 1 w Ciechocinku przy ul. Armii Krajowej 6. Wykonanie prac budowlanych na podstawie w/w projektów w opaciu o program funkcjonalno - użytkowy. Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem elewacji zabytkowego budynku głównego Szptala Uzdrowiskowego Nr 1 w/g posiadanego przez Zamawiającego zatwierdzonego projektu budowlanego. Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją basenu małego w-g posiadanego przez Zamawiającego zatwierdzanego projektu budowlanego. Program funkcjonalno-użytkowy na wykonanie przebudowy, nadbudowy i modernizacji Szptala Uzdrowiskowego Nr 1 jest dostępny w formie elektronicznej jak również do wglądu w Dziale Technicznym PUC S. A. w Ciechocinku przy ul. Kościuszki 14. Projekty budowlane związane z modernizacją basenu małego i remontem elewacji zabytkowego budynku głównego Szpitala Uzdrowiskowego Nr 1 znajdują się do wglądu w Dziale Technicznym PUC S.A. w Ciechocinku przy ul. Kościuszki 14 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 120 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - ocena spełnienia warunków 1 i 4 odbywać się będzie w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych dokumentów metodą spełnienia/nie spełnia -ocena spełnienia warunków 2 i 3 odbywać się będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę wg podanych niżej znaczeń Największe doświadczenie w realizacji robót budowlanych odpowiadających co do zakresu i wartości przedmiotowi zamówienia - 5 pkt, najniższe - 1 pkt, pozostałe - proporcjonalnie Największa zdolność kredytowa - 5 pkt, najniższa - 1 pkt, pozostałe - proporcjonalnie. - posiadać lub mieć dostęp (dzierżawa wynajem ) do sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, - przy wykonywanych pracach zatrudnią; przy wykonywaniu zadania pracowników nadzoru posiadających uprawnienia budowlane do kierowania budową branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz uprawnienia do prowadzenia prac w obiekcie zabytkowym wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, wpisanych na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : roczny obrót wykonawców za rok 2005 wyniósł co najmniej 10 mln. zł, - posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i zadeklaruje, że na czas prowadzenia robót. Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, że: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Powyższe oświadczenie potwierdzić należy dołączając aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego ( KRS ) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Do oświadczenia należy dołączyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch zadań o podobnym charakterze biurowo usługowym w układzie architektoniczno - konstrukcyjnym o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 6 mln zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty wystawione przez inwestora i podpisane przez osoby upoważnione do ich reprezentowania, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. c) znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: do oświadczenia należy załączyć pisemną informacje z banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków i zdolność kredytową wykonawcy ( w/w informacja wydana przez bank winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania wniosku). d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - należy dołączyć aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku - należy dołączyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku (dotyczy ofert wspólnych) 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Wystawione nie wcześniej niż 3-miesiącc przed upływem terminu składania wniosku 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie przeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt, I ust. d ( dot. K.RK), należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Należy dołączyć wykaz osób i podwykonawców , które będą wykonywać zamówienie lub będą, uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W celu udokumentowania doświadczenia i kwalifikacji zawodowych osób należy załączyć: - dyplomy, - uprawnienia budowlane, - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów 5. Dowód wniesienia wadium 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. termin wykonania 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 10:15, Ciechocinek, ul. Kościuszki 10, Biuro Zarządu pok. Nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.