eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Remonty bieżące, usuwanie i zabezpieczanie awarii wewnętrznych instalacji elektrycznych w granicach eksploatacji obciążających zarządcę oraz odtworzenie i remont wewnętrznych instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlenia stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Częstochowa: Remonty bieżące, usuwanie i zabezpieczanie awarii wewnętrznych instalacji elektrycznych w granicach eksploatacji obciążających zarządcę oraz odtworzenie i remont wewnętrznych instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlenia stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 413590 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. , ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3682461, faks 034 3682461, 3651290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące, usuwanie i zabezpieczanie awarii wewnętrznych instalacji elektrycznych w granicach eksploatacji obciążających zarządcę oraz odtworzenie i remont wewnętrznych instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlenia stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących, usuwanie i zabezpieczanie awarii wewnętrznych instalacji elektrycznych w granicach eksploatacji obciążających zarządcę oraz odtworzenie i remont wewnętrznych instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlenia stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. a) Awarie, o których mowa będą zgłaszane Wykonawcy do usunięcia lub zabezpieczenia w godzinach od 6-ej do 22-ej w dni robocze, w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta przez dyspozytora Zamawiającego lub inspektora nadzoru Oddziału Eksploatacji, w formie telefonicznego zgłoszenia, zawierającego dokładną lokalizację (adres), numer kolejny z rejestru zamawiającego, dane zgłaszającego. Wykonawca jest zobowiązany podać numery telefonów, pod które zgłaszane będą awarie, lub ustali inny stały sposób łączności z Zamawiającym. Zabezpieczenie awarii musi być wykonane w sposób gwarantujący jak najmniejszą uciążliwość dla mieszkańców. b) Wykonawca winien przystąpić do usunięcia lub zabezpieczenia awarii w czasie nie dłuższym niż 30 minut od momentu otrzymania zlecenia od dyspozytora Zamawiającego i zakończyć po usunięciu lub zabezpieczeniu awarii. c) Wykonawca wykonuje remonty bieżące oraz usuwa bądź zabezpiecza awarie przy użyciu własnych pracowników, materiałów, narzędzi oraz środków transportu. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia innych prac niż wymienione w ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych jak wybuch gazu, pożar, katastrofa budowlana, powódź, huragan, nadmierne i intensywne opady śniegu, spadki temperatur zewnętrznych poniżej -200C . W sytuacjach nadzwyczajnych (opisanych w ppkt. d) Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zlecenia wykonawcy prowadzenia dyżurów awaryjnych w godzinach nocnych od godz. 2200 do godz. 600 . Wynagrodzenie za wymienione dyżury ustala się wg oferowanej stawki roboczogodziny plus dodatki wynikające z Kodeksu pracy. e) Prace dotyczące odtworzenia i remontu instalacji elektrycznej w lokalach przeznaczonych do zasiedlenia będą zgłaszane Wykonawcy w formie zleceń z Oddziałów Eksploatacji zawierających dokładny adres lokalu z niezbędnym zakresem wykonania robót. 2. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określony został w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 4..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących, usuwanie i zabezpieczanie awarii wewnętrznych instalacji elektrycznych w granicach eksploatacji obciążających zarządcę oraz odtworzenie i remont wewnętrznych instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlenia stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. a) Awarie, o których mowa będą zgłaszane Wykonawcy do usunięcia lub zabezpieczenia w godzinach od 6-ej do 22-ej w dni robocze, w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta przez dyspozytora Zamawiającego lub inspektora nadzoru Oddziału Eksploatacji, w formie telefonicznego zgłoszenia, zawierającego dokładną lokalizację (adres), numer kolejny z rejestru zamawiającego, dane zgłaszającego. Wykonawca jest zobowiązany podać numery telefonów, pod które zgłaszane będą awarie, lub ustali inny stały sposób łączności z Zamawiającym. Zabezpieczenie awarii musi być wykonane w sposób gwarantujący jak najmniejszą uciążliwość dla mieszkańców. b) Wykonawca winien przystąpić do usunięcia lub zabezpieczenia awarii w czasie nie dłuższym niż 30 minut od momentu otrzymania zlecenia od dyspozytora Zamawiającego i zakończyć po usunięciu lub zabezpieczeniu awarii. c) Wykonawca wykonuje remonty bieżące oraz usuwa bądź zabezpiecza awarie przy użyciu własnych pracowników, materiałów, narzędzi oraz środków transportu. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia innych prac niż wymienione w ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych jak wybuch gazu, pożar, katastrofa budowlana, powódź, huragan, nadmierne i intensywne opady śniegu, spadki temperatur zewnętrznych poniżej -200C . W sytuacjach nadzwyczajnych (opisanych w ppkt. d) Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zlecenia wykonawcy prowadzenia dyżurów awaryjnych w godzinach nocnych od godz. 2200 do godz. 600 . Wynagrodzenie za wymienione dyżury ustala się wg oferowanej stawki roboczogodziny plus dodatki wynikające z Kodeksu pracy. e) Prace dotyczące odtworzenia i remontu instalacji elektrycznej w lokalach przeznaczonych do zasiedlenia będą zgłaszane Wykonawcy w formie zleceń z Oddziałów Eksploatacji zawierających dokładny adres lokalu z niezbędnym zakresem wykonania robót. 2. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określony został w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 4.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcie XIV SIWZ. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci: a) Oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub b) Oryginału dokumentu będącego każdą inną formą wadium może zostać dostarczony przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert lub też może być załączony do oferty Wykonawcy. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną, niepodlegającą przeniesieniu na osoby trzecie i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Z treści dokumentu załączonego do oferty winno wynikać nie budzące wątpliwości zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku gdy oferta Wykonawcy zostanie wybrana, a Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego o treści jak w załączniku nr 6 do specyfikacji i na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): a) nazwę i adres Zamawiającego, b) oznaczenie (numer) postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania (tytuł przetargu), d) termin ważności wadium - odpowiadający terminowi związania ofertą. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał usługi o charakterze zgodnym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - o wartości co najmniej 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) netto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika robót, oraz że osoba ta posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł). Jeżeli polisa wygasa w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dowodów opłacenia kontynuacji polisy lub nowej polisy wraz z dowodem jej opłacenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4. Inne dokumenty składane wraz z ofertą. a) formularz oferty - załącznik nr 1, b) kosztorys ofertowy jednostkowy w formie szczegółowej zawierający czynniki cenotwórcze (R, M, S, Kp, Z) wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie wykazu robót - załącznik nr 7, c) wykaz cen jednostkowych załącznik nr 8 wraz z czynnikami cenotwórczymi (R, M, S, Kp, Z) stanowić będzie jednocześnie załącznik do umowy - należy wypełnić zgodnie z kosztorysem ofertowym na ceny jednostkowe, d) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofrty należy składać w siedzibie Zamawiającego 42-200 Częstochowa, ul. POW 24, pokój nr 6 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.