eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony Nr AM / AZ / PN - 129 / 11 naDostawa i obsługa prenumeraty czasopism wydawców zagranicznych w prenumeracie na 2012 rok wraz z seriami i suplementami, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, dla Biblioteki Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Parkowej 1/3 50-616 Wrocław, prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do pakietu czasopism różnych wydawców na wspólnej platformie, wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ oraz prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do czasopism wydawnictwa Nature Publishing Group na platformie wydawcy, wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-06

Wrocław: Przetarg nieograniczony Nr AM / AZ / PN - 129 / 11 na: Dostawa i obsługa prenumeraty czasopism wydawców zagranicznych w prenumeracie na 2012 rok wraz z seriami i suplementami, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, dla Biblioteki Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Parkowej 1/3 50-616 Wrocław, prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do pakietu czasopism różnych wydawców na wspólnej platformie, wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ oraz prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do czasopism wydawnictwa Nature Publishing Group na platformie wydawcy, wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ
Numer ogłoszenia: 413434 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony Nr AM / AZ / PN - 129 / 11 na: Dostawa i obsługa prenumeraty czasopism wydawców zagranicznych w prenumeracie na 2012 rok wraz z seriami i suplementami, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, dla Biblioteki Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Parkowej 1/3 50-616 Wrocław, prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do pakietu czasopism różnych wydawców na wspólnej platformie, wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ oraz prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do czasopism wydawnictwa Nature Publishing Group na platformie wydawcy, wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i obsługa prenumeraty czasopism wydawców zagranicznych w prenumeracie na 2012 rok wraz z seriami i suplementami, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, dla Biblioteki Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Parkowej 1/3 50-616 Wrocław, prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do pakietu czasopism różnych wydawców na wspólnej platformie, wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ oraz prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do czasopism wydawnictwa Nature Publishing Group na platformie wydawcy, wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 7 p.z.p., stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 1 roku od dnia jego udzielenia (w przypadku pojawienia się nowych tytułów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9, 79.98.00.00-7, 72.32.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw - wykaz dostaw min. 40 tytułów czasopism w rocznej prenumeracie dla co najmniej 3 Bibliotek (lub innych Zamawiających), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane należycie - dotyczy części A. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości min. 100.000,- PLN - dotyczy części A. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- załącznik nr 1 do SIWZ (Prenumerata czasopism wydawców zagranicznych na 2012 rok wraz z seriami i suplementami) - dotyczy części A, - załącznik nr 2 do SIWZ (Prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do pakietu czasopism różnych wydawców na wspólnej platformie) - dotyczy części B, - załącznik nr 3 do SIWZ (Prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do pakietu czasopism wydawnictwa Nature Publishing Group na platformie wydawcy) - dotyczy części C, - Formularz Ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy: a) ustawowej wysokości stawki podatku VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę ceny brutto za realizację przedmiotu umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianych artykułów, wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy. W przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianych artykułów, Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę netto plus obowiązująca stawka podatku VAT za zamawiane artykuły

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, terminowa dostawa czasopism wydawców zagranicznych w prenumeracie na 2012 rok wraz z seriami i suplementami, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, dla Biblioteki Głównej Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Parkowej 1/3 50-616 Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, terminowa dostawa czasopism wydawców zagranicznych w prenumeracie na 2012 rok wraz z seriami i suplementami, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, dla Biblioteki Głównej Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Parkowej 1/3 50-616 Wrocław. 2.Zamawiana prenumerata obejmuje 78 tytułów czasopism wraz z seriami i suplementami wg 3 różnych modeli subskrypcji (print, print+on-line lub on-line) oraz bezpłatnymi dostępami on-line przysługującymi z tytułu prenumeraty drukowanej, które Wykonawca wskaże poprzez zaznaczenie w kolumnie: Bezpłatny dostęp on-line. 3.Załącznik nr 1 zawiera tytuły czasopism, ich ISSN, nazwę wydawcy oraz model subskrypcji. Dopuszcza się model subskrypcji print + on-line wyłącznie przy tytułach, których wydawca nie dostarcza czasopism tylko w wersji print. 4.Dostawa czasopism w wersji print powinna następować w trybie standardowym sukcesywnie w ciągu 2012 r., a po jego upływie, aż do wyczerpania numerów lub tytułów wydanych w 2012 roku, w możliwie najkrótszym terminie od ich opublikowania, lecz nie później niż do 30.06.2013 r. 5.Wykonawca zapewni dostęp on-line do prenumerowanych czasopism w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. dla jednego jednoczesnego użytkownika. 6.Zamawiający będzie miał zapewniony dostęp do prenumerowanych czasopism ze wszystkich komputerów znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego i jego podjednostek, identyfikujących się zgłoszonymi numerami IP oraz za pośrednictwem serwera HAN. Lista autoryzowanych adresów IP będzie stanowić załącznik nr 2 do umowy. 7.Wykonawca zapewni dostęp do miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania czasopism przez Zamawiającego. 8.Pakiet prenumerowanych czasopism elektronicznych objęty będzie prawem do archiwizacji, a Zamawiający zachowa dostęp do wydań, które ukazały się do czasu wygaśnięcia prenumeraty. 9.Wykonawca jest zobowiązany uruchomić, nie później niż do 20.01.2012 r., serwis elektroniczny do udostępniania czasopism on-line, w odniesieniu do tytułów dostępnych w ramach modelu print + on-line i on-line oraz dostępów bezpłatnych przysługujących z tytułu prenumeraty drukowanej. Zamawiający nie dopuszcza udostępniania czasopism w wersji elektronicznej na zasadzie podawania linków do stron wydawcy i rejestracji na tych stronach. 10.Wykonawca powinien posiadać serwis elektroniczny do obsługi prenumeraty czasopism, dostępny dla Zamawiającego w trybie on-line (realizacja prenumeraty, reklamacje, itp.). 11.Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania zgłoszeń reklamacyjnych ilościowych i jakościowych otrzymywanych od zamawiającego oraz ich realizacji w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące. 12.Zamawiający i Wykonawca wskażą osoby odpowiedzialne za współpracę i uprawnione do kontaktów. 13.Wykonawca zapewnia całkowitą obsługę odpraw celnych dostarczanych czasopism i ponosi wszystkie związane z tym koszty. 14.Cena oferowana za prenumeratę obejmuje wszystkie należności związane z realizacją dostawy i uwzględnia rabaty gwarantowane uczestnikom konsorcjów: - cena DDP dla czasopism wydawanych przez Elsevier, - cena DDP dla czasopism wydawanych przez Wiley/Blackwell, - cena DDP dla czasopism wydawanych przez Oxford University Press..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9, 79.98.00.00-7, 72.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do pakietu czasopism różnych wydawców na wspólnej platformie, wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do pakietu czasopism różnych wydawców na wspólnej platformie, wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiana prenumerata obejmuje pakiet 5 tytułów czasopism różnych wydawców. 3.Załącznik nr 2 zawiera tytuły czasopism oraz nazwę wydawcy. 4.Wykonawca zapewni dostęp on-line do prenumerowanych czasopism w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. dla jednego jednoczesnego użytkownika. 5.Zamawiający będzie miał zapewniony dostęp do prenumerowanych czasopism ze wszystkich komputerów znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego i jego podjednostek, identyfikujących się zgłoszonymi numerami IP oraz za pośrednictwem serwera HAN. Lista autoryzowanych adresów IP będzie stanowić załącznik nr 2 do umowy. 6.Wykonawca zapewni dostęp do miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania czasopism przez Zamawiającego. 7.Pakiet prenumerowanych czasopism elektronicznych objęty będzie prawem do archiwizacji, a Zamawiający zachowa dostęp do wydań, które ukazały się do czasu wygaśnięcia prenumeraty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.98.00.00-7, 72.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do czasopism wydawnictwa Nature Publishing Group na platformie wydawcy, wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prenumerata dostępu on-line w 2012 roku do czasopism wydawnictwa Nature Publishing Group na platformie wydawcy, wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiana prenumerata obejmuje pakiet 4 tytułów czasopism wydawnictwa Nature Publishing Group, zawartych w załączniku nr 3. 3. Wykonawca zapewni dostęp on-line do prenumerowanych czasopism w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. w nieograniczonym dostępie sieciowym. 4. Zamawiający będzie miał zapewniony dostęp do prenumerowanych czasopism ze wszystkich komputerów znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego i jego podjednostek, identyfikujących się zgłoszonymi numerami IP oraz za pośrednictwem serwera HAN. Lista autoryzowanych adresów IP będzie stanowić załącznik nr 2 do umowy. 5. Wykonawca zapewni dostęp do miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących korzystania z bazy i wykorzystania czasopism przez Zamawiającego. 6. Pakiet prenumerowanych czasopism elektronicznych objęty będzie prawem do archiwizacji, a Zamawiający zachowa dostęp do wydań, które ukazały się do czasu wygaśnięcia prenumeraty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.98.00.00-7, 72.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.