eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › Wyposażenie sauny na terenie obiektu Termy Mszczonów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-24

Mszczonów: Wyposażenie sauny na terenie obiektu Termy Mszczonów
Numer ogłoszenia: 41341 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów , pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, faks 046 8582843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie sauny na terenie obiektu Termy Mszczonów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczenia sauny o pow. 7,8m2 w wolnostojącym budynku groty solnej i sauny na terenie obiektu Termy Mszczonów wg poniższych wymagań.

2. Budynek ten wraz z instalacjami jest obecnie w trakcie budowy. Budynek będzie zlokalizowany w pobliżu głównego budynku basenów termalnych na obiekcie Termy Mszczonów w Mszczonowie. Budynek będzie wykonany w konstrukcji szkieletu drewnianego, z zewnętrzną okładziną z bali drewnianych, w pasie pod okapem szkielet drewniany wykończony będzie tynkiem.

3. Zamawiający zabezpiecza we własnym zakresie wykonanie wykończenia pomieszczenia sauny w następującym standardzie:

a) Posadzka wykonana będzie z płytek gresu o wym. 60x60mm wraz z ogrzewaniem podłogowym.

b) Sufit wykonany będzie z płyt OSB wodoodpornych.

c) W pomieszczeniu sauny ściany będą wykończone boazerią (szalówką) o rozmiarze 96x14mm (szerokość krycia 86mm).

d) Do pomieszczenia podciągnięta będzie instalacja elektryczna.

e) Pomieszczenie sauny wyposażone będzie w wentylator kanałowy, wyrzucający zużyte powietrze pod okapem w elewacji zachodniej. Przewody wentylacyjne będą szczelne, wykonane z materiałów odpornych na wilgoć.

f) Drzwi do pomieszczenia sauny (wymiar otworu 90x205mm) będą wykonane jako systemowe, ze szkła hartowanego min. 8mm, odpornego na wysoką temperaturę. Ościeżnica będzie z drewna bukowego, uszczelka silikonowa odporna na wysoką temperaturę, domykacz wewnętrzny, zamek kulowy, pochwyty drewniane.

g) Okno wewnętrzne w pomieszczeniu sauny (wymiar otworu 80x145mm) będzie dostosowane do pomieszczenia sauny - odporne na wysoką temperaturą, zarówno w zakresie szyby, jak i drewnianej ramy okna.

4. UWAGA: wszystkie pozostałe parametry pomieszczenia sauny (np. wymiary pomieszczenia, rozmieszczenie instalacji), w tym wszelkie nieopisane w niniejszym tekście parametry lub inne istotne techniczne informacje znajdują się w załącznikach graficznych stanowiących załączniki do siwz.

5. UWAGA: zgodnie z zawartą umową termin wykonania budynku groty solnej i sauny wraz z instalacjami przypada na dzień 5 maja 2015r. Wykonawca wyposażenia sauny będzie miał udostępniony budynek w celu realizacji przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu 6 maja 2015r. Zarówno zamawiający jak i wykonawca budynku groty solnej i sauny wraz z instalacjami dopuszczają wcześniejsze wykonanie budynku.

6. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany będzie wyposażyć saunę w ławy, zgodnie z częścią graficzną. Konstrukcje ław stanowić będą kantówki z wysuszonego i sezonowanego drewna świerkowego. Drewno powinno być czterostronnie strugane. Nie dopuszcza się drewna klejonego wewnątrz pomieszczenia sauny. Wykończenie ław z listew z drewna ABACHI o przekroju 22x90mm. Z drewna ABACHI należy również wykonać oparcie za górną ławą (oznaczono w części graficznej) oraz poziome listwy obudowy ław. Nie dopuszcza się mocowania elementów na widoczne wkręty lub gwoździe. Mocowanie powinno być niewidoczne i trwałe.

7. Saunę należy wyposażyć w 3 szt. zagłówków z drewna ABACHI (pod głowę, do leżenia), cebrzyk drewniany z chochlą do polewania pieca, higrometr, termometr oraz klepsydrę naścienną lub zegar.

8. Ponadto saunę należy wyposażyć w piec do sauny, elektryczny, ze sterowaniem zewnętrznym z pomieszczenia hallu, który powinien mieć moc minimalną 20kW. Piec powinien być z wypełnieniem z kamieni pochodzenia wulkanicznego, przeznaczonych do sauny, z możliwością polewania.

9. UWAGA: budynek sauny zlokalizowany jest w strefie otwartych basenów rekreacyjnych oraz plaży trawiastej. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany będzie tak wykonywać prace aby nie stwarzać uciążliwości ani nie narażać na negatywne efekty prowadzonych prac osób odwiedzających obiekt Termy Mszczonów. Jeżeli będzie to konieczne wykonawca winien wygrodzić teren prac w celu zapobieżenia dostępu do nich osób nieuprawnionych.

10. Wszystkie prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, umową zawartą z zamawiającym, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac.

11. Wszystkie materiały użyte do wykonania sauny muszą posiadać wymagane certyfikaty i atesty sanitarne (w tym PZH), muszą odpowiadać normom oraz wymaganiom opisu przedmiotu zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.

    2) Maksymalny zakres zamówień uzupełniających wynosi 20 % zamówienia podstawowego.

    3) Zamówienia uzupełniające dotyczą zwiększenia zakresu dostaw objętych niniejszym zamówieniem

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.23.00.00 - Produkty specjalnego zastosowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku.

      Na potwierdzenie spełniania ww. warunku zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej dwa zamówienia polegające na wyposażeniu sauny (dostawa wyposażenia oraz jego rozmieszczenie i instalacja).

      Wymagane jest aby każde ze wskazanych przez wykonawcę zamówień obejmowało swym zakresem wyposażenie sauny o minimalnej wartości każdego z tych zamówień wynoszącej 10 tys. zł brutto.

      b) Ważne jest aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) lub na zasadach określonych w artykule 26 ust. 2b ustawy Pzp, warunki określone w lit. a) były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.

      Powyższe oznacza, że w przypadku doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień polegających na wyposażeniu sauny przez dwa lub więcej podmioty.

      Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku.

      Na potwierdzenie spełniania ww. warunku zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku.

      Na potwierdzenie spełniania ww. warunku zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku.

      Na potwierdzenie spełniania ww. warunku zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie dostaw oraz złożenia poświadczeń dotyczy dostaw określonych w pkt III.3.2) ogłoszenia, tj. wskazania co najmniej dwóch zamówień polegających na wyposażeniu sauny (dostawa wyposażenia oraz jego rozmieszczenie i instalacja) o min. wartości 10 tys. zł każde;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

2.1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdz. VI siwz, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności:

a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

2.2. W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielania ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia taki dokument musi zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.

W przypadkach polegania na zasobach innych podmiotów musi zaistnieć stosowna sytuacja, w świetle której tego rodzaju udostępnienie będzie miało wymiar realny. Zamawiający zatem może zażądać m.in. deklaracji o solidarnej odpowiedzialności podmiotu trzeciego wraz z wykonawcą za wykonanie przedmiotu zamówienia.

3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - Okres gwarancji - 0.2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:

a) W przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, jeżeli konieczność jego zmiany będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy, w tym w szczególności mogą to być:

- niezależne od Stron zakłócenia systemów technicznych uniemożliwiające wykonywanie prac objętych Umową,

- nieprzewidziane przeszkody o charakterze obiektywnym,

- przypadki siły wyższej, przy czym za siłę wyższą rozumie się zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, takie, nad którym człowiek nie panuje;

oraz każda ze Stron w terminie 3 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą Stronę o ich zaistnieniu

b) W przypadku wykonywania dostaw / prac zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o czym mowa w Umowie oraz w siwz rozdz. XX pkt 3 i 4, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w siwz - zmiana może dotyczyć wynagrodzenia, odbioru przedmiotu zamówienia, terminu wykonania i innych okoliczności powstałych w związku z wskazanymi w tym zdaniu zdarzeniami (dostawy / prace zamienne lub ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia).

c) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w tym zmiany wysokości stawki podatku VAT.

Szczegółowo informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w siwz oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mszczonow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pok. nr 21 Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 11:45, miejsce: Pok. nr 1 (punkt podawczy) Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejszy przedmiot zamówienia, stanowi cześć projektu pn.: Rozbudowa produktu turystycznego pod nazwą Weekend z Termami Mszczonów, na realizację którego Gmina Mszczonów uzyskała dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.