eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Łódź: Dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy
Numer ogłoszenia: 413316 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384458 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i artykułów nabiałowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 6, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15 51 00 00 - 6 mleko i śmietana 15 54 00 00 - 5 produkty serowarskie 15 50 00 00 - 2 masło 3. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 1 do specyfikacji - Formularz ofertowy. 4. Ilości podane w załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. 5. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 7. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 2) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 3) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 4) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 5) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30 6) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 7) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17 8) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26 9) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 10) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 11) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 12) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205 13) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 14) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Senatorska 4 15) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 16) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 17) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a 18) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a 19) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a 20) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Ćwiklińskiej 5a 21) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Senatorska 4 22) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Smetany 4 23) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Tybury 16 24) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 25) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149 26) Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16 27) Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2 28) Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47 8. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 9:00. 9. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. 10. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu, poczty e-mail lub telefonicznie, z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. 11. Dostawa będzie realizowana w terminie określonym przez Zamawiającego w zamówieniu. 12. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2010 roku nr 136 poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, 2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP, 3 ) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi, 13. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu; 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; 3) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; 4) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. 14. Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego, 2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 3) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego, 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, 5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7) oznaczenie partii produkcji, 8) klasę jakości handlowej; 15. Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: 1) pojemniki czyste, 2) bez obcych zapachów, 3) powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, 4) artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 17. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym, asortymentowym, 5) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać na piśmie Zamawiającemu wszelkie zmiany numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. 18. Zamawiający zobowiązany jest sprawdzić każdorazowo partię przyjmowanego towaru pod względem rodzaju, ilości, jakości, oznakowania i okresu przydatności do spożycia oraz ich opakowania, zgodnie z dowodem wysyłki z magazynu przed pokwitowaniem odbioru towaru. 19.W przypadku wystąpienia niezgodności w wyżej opisanym zakresie Zamawiający ma obowiązek zaznaczyć je każdorazowo na dokumencie, na którym znajduje się pokwitowanie odbioru towaru. Strony niniejszej umowy zgodnie ustalają, że sytuacja, w której na dokumencie kwitującym odbiór towaru brak będzie uwag odnoszących się do rodzaju, ilości, jakości, oznakowania i okresu przydatności do spożycia oraz opakowania, równoznaczna jest z uznaniem, że w opisanym powyżej zakresie towar jest zgodny z zamówieniem. 20. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczonym asortymencie Zamawiający odmawia jego przyjęcia i telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłasza reklamację Wykonawcy. 21. W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e-mail. 22. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego asortymentu na wolny od wad w terminie 2 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji. 23. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na wymianę towaru, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. 24. Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. 25. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. 26. Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. 27. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument ( np. W - Z ) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 28. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, zgodne z jego ofertą, określone w załączniku nr 1 do umowy - Pakiet asortymentowo-cenowy. 29. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. 30.Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 31.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5, 15.50.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JOGO Łódzka Spółdzielnia Mleczarska, ul.Omłotowa 12, 94-251 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198070,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200943,44

  • Oferta z najniższą ceną: 200943,44 / Oferta z najwyższą ceną: 200943,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.