eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemień › Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siemień

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-06

Siemień: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siemień
Numer ogłoszenia: 413060 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352466 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemień, Ul. Stawowa 1B, 21-220 Siemień, woj. lubelskie, tel. (083) 354 70 01, faks (083) 354 70 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siemień.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w granicach administracyjnych Gminy Siemień o pow. 110,93 m2, w oparciu o Uchwałę Nr VII/34/2011 Rady Gminy Siemień z dnia 27 czerwca 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr. 80 z 2003 r. poz. 717, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118 z dn. 26 maja 2004r., poz. 1233) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.). Zakres ustaleń zmiany Studium winien spełniać, co najmniej wymagania określone w art. 10 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu zmiany Studium i przekazywania ich Zamawiającemu. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu zmiany Studium przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. Ustala się następujące etapy realizacji przedmiotu zamówienia: Etap I - sporządzenie koncepcji zmiany Studium. Etap II - sporządzenie projektu zmiany Studium do opiniowania przez komisję urbanistyczno -architektoniczną. Etap III - sporządzenie projektu zmiany Studium do uzgodnień i opiniowania przez właściwe organy, inne niż komisja urbanistyczno - architektoniczna. Etap IV - wprowadzenie zmian do projektu zmiany Studium wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień i przygotowanie planu w wersji do wyłożenia do publicznego wglądu. Etap V - wprowadzenie do projektu zmiany Studium zmian wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do ustaleń tego projektu, w związku z wyłożeniem projektu zmiany Studium i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. Etap VI - przygotowanie projektu zmiany Studium do uchwalenia. Etap VII - czynności wykonywane po uchwaleniu zmiany Studium. 2. Kody i nazwy zamówienia wg CPV: 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego 3. Studium należy opracować na aktualnych mapach topograficznych w skali 1:1000 w formie: a/ syntezy elaboratu i rysunku studium b/ dokumentacji zawierającej mapy i opisy ekofizjografii, uwarunkowań stanu istniejącego, oceny i opisy branżowe oraz problemowe wymienione w art. 10 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 4. Tok opracowania wynikający z art. 11 ustawy o p.i.z.p. przygotowuje i realizuje wykonawca. 5. Skala opracowania: a/ analiza stanu i rozpoznanie gminy w skali 1:10 000 b/ rysunek studium w skali 1:10 000 c/ ekofizjografia w skali 1 : 10000 6. Wykonawca dostarczy zamawiającemu : a/ elaborat tekstu - 3 egzemplarze oprawione w wersji drukowanej oraz wersja elektroniczna, w oparciu o program EW MAPA. b/rysunek Studium - 3 egzemplarze w technice kolorowej ( w tym 2 egz. Zabezpieczone przed zniszczeniem , np. zalaminowane) + wersja elektroniczna c/ rysunek Studium w wersji czarno-białej - 2 egz., w technice zapewniającej możliwość publikacji oraz sporządzanie jego kopii. d/ projekt uchwały do uchwalenia przez Radę Gminy e/ zbiór plansz branżowych i makietowych dokumentujących uwarunkowania i tryb sporządzania Studium f/ ekofizjografię opracowana w skali i zakresie określonym przepisami g/ dokumentacje formalna -prawną prac planistycznych w zakresie Studium w rozumieniu art. 12 , ust. 2 ustawy o Planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. h/ dokumentację prac planistycznych wynikająca z § 9 Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektowe arch-dom Sp.j. Henryk Dołęgowski, Ryszard Suchora, ul. Plac Szkolny Dwór 28, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69495,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69495,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132102,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.