eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › zagospodarowanie terenu Biblioteki Miejskiej i wykonanie I etapu remontu budynku Biblioteki w Puławach przy ul. Głębokiej 7a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41301

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Puławy: zagospodarowanie terenu Biblioteki Miejskiej i wykonanie I etapu remontu budynku Biblioteki w Puławach przy ul. Głębokiej 7a Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach, do kontaktów: Grażyna Nowakowska Bogusław Gałęzowski, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863063, fax 081 8868140, e-mail: zgm@zgm.pulawy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgm.pulawy.pl Adres profilu nabywcy (URL): nie ma Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Gminna; Inne:Zastępstwo Inwestorskie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie terenu Biblioteki Miejskiej i wykonanie I etapu remontu budynku Biblioteki w Puławach przy ul. Głębokiej 7a. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Biblioteka Miejska w Puławach przy ul. Głębokiej 7a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zagospodarowania terenu Biblioteki Miejskiej i wykonania I etapu remontu budynku Biblioteki w Puławach przy ul. Głębokiej 7a na działce 1393/1 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony druk oferty 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp - zgodnie z załaczonym formularzem do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualną informację z KRS w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-9 ustawy, wystawioną nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz, wspólników lub partnerów. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wczesniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaswiadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lu rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczednościowo - rozliczeniowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 100 000,00 zł. wystawioną nie w zceśniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzjący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 20 000,00 zł. 9. Dowód wniesienia wodium. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działlaności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , w tym minimum 2 budowy lub modernizacje z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane neleżycie 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, posiadających uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budolwanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i sieci zewnetrznych. Do wykazu dołaczyć kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalości jest krótrzy - w tym okresie. 13. Wykaz podwykonawców z powierzonym zakresem robót(jeżeli będą uczestniczyć) 14.Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia sporządzony prze Wykonawcę . 15. Wykaz stawek kalkulacyjnych do robót dodatkowych i zamiennych - zgodnie załaczonym formularzem 16. Wypełniony formularz cenowy określający cenę oferty łącznie z wypełnionymi kosztorysami ofertowymi 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.30 - Biblioteki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek Oryginalny kod CPV: 45.25.90.00 - Usługi remontów i konserwacji zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.90.00 - Usługi remontów i konserwacji zakładów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60. 000 euro Zakres robót obejmuje: 1. Roboty zewnętrzne w ramach których należy wykonać sieć kanalizacji deszczowej, od studzienek S11, S10 do istniejącej studzienki S1 w ulicy Głębokiej, łącznie z przykanalikami od kratek ściekowych, oraz oświetlenie terenu, obejmujące: a) budowę linii oświetlenia terenu wzdłuż ciągów pieszych i dróg wewnętrznych b) przebudowę zaliczkowej kablowej linii zasilającej ptrzepompownię ścieków 2. Przebudowa budynku biblioteki Miejskiej obejmującej : a) roboty izolacyjne ścian piwnicznych, w zakres których wejdzie wykonanie tynków renowacyjnych, izolacji pionowej i poziomej ścian piwnicznych od strony tarasów b) remont stropodachu przybudówki obejmujący docieplenie stropodachu wełną mineralaną i pokrycie papami termozgrzewalnymi łącznie z wymianą obróbek blacharskich (blacha tytanowo - cynkowa). 3. Remont murów oporowych : a) wykonanie izolacji ścian fundamentowych po odkopaniu ścian i rozbiórce tarasu z płyt betonowych b) naprawa i zabezpieczenie okładzin murów oporowych z płyt piaskowca grubości 5 cm z wymianą około 20% płyt, bez wymiany czapek. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Należy wpłacić wadium w kwocie 12 000 PLN zł. 2. Wadium należy wpłacić lub wnieść przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. W sytuacji gdy doszło do przedłużenia okresu związania ofertą wadium również winno być przedłożone o odpowiedni okres. Może to mieć miejsce na skutek prpśby Zamawiającego skierowanej do wykonawców przed upływem terminu związania z ofertami lub na skutek zawieszenia okresu związania z ofertami spowodowanego wniesieniem protestu. 4. Wadium może byc wniesione w jedenj z form: a) pieniężnej wpłaconej na rachunek na konto Zamawiającego w banku PEKAO SA o/Puławy Nr 81 1240 2412 1111 0000 3610 7100 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych poreczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej AgencjPrzedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158 oraz z 2002r. nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu wykonawca winien załączyć do oferty kopię polecenia przelewu. wniesione wadium w pieniądzy bedzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajduje się na rachunku bankowym zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie wykonawca winien załączyć do oferty oryginał dokumentu. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadlim jeżeli: 1) upłynał termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielnie zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert 2) który został wykluczony z postępowania 3) którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomnieejszone o koszty prowadzebnia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zmówienia może ubiegać się wykonawca, który spełni poniższe wymagania wynikające z art. 22 ostawy pzp 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znjduje się w sytuacji ekonimicznej i finasowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy pzp 2. Udzielą na wykonanie zamóweinia gwarancji na okres licząc od daty odbioru : - kanalizacja deszczowa co najmniej - 36 m-cy - oświetlenie terenu - 36 m-cy - izolacja ścian piwnicznych na przybudówce - 120 m-cy - remont murów oporowych - 60 m-cy 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy pzp 5. Oceniając zdolność wykonawccy do wykonania zamówienia,zamawijący bierze pod uwagę cechy podmiotowe wykonawcy. Zamawiający bada, czy nie podlega on wykluczeniu z ubiegania się o zmówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy czy tez podlega wykluczeniu na podtawie przesłanek merytorycznych opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 jako podmiot niezdolny do wykonania tego zamówienia 6. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 7. Ofertę Wykonwacy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy dokona sprawdzenia i oceny dokumentów złożonych w ofercie przez Wykonawców zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w punkcie II.1.6 ogłoszenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pulawy.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1. płatność gotówką przy odbiorze dokumentacji przetrgowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2006 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.09.2006, godzina 11:00, 24-100 Puławy ul. Dęblińska 2 pok. 317 III piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.