eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › przebudowa drogi gminnej we wsiach Wygnanka Edwardowo gmina Mszczonów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41295

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mszczonów: przebudowa drogi gminnej we wsiach Wygnanka Edwardowo gmina Mszczonów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Mszczonów, do kontaktów: sprawy formalne - Artur Jankowski sprawy techniczne - Małgorzata Krześniak, ul. Grójecka 45, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8572056, fax 046 8573000, e-mail: artur.jankowski@mszczonow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mszczonow.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.mszczonow.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej we wsiach Wygnanka Edwardowo gmina Mszczonów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Mszczonów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie drogi łączącej wsie Edwardowo z Wygnanką na odcinku długości 1460 m i włączenie jej do rogi powiatowej nr 38527. Trasa przebiega śladem drogi gruntowej o nawierzchni ulepszonej tłuczniem na szer.3,5 do 4,0m. Roboty w ramach przebudowy polegają na wykonaniu jezdni o szer.3,5m, poboczy 2 x po 0,75m i rowów otwartych wzdłuż obu krawędzi drogi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki dodatkowe określone w niniejszym ogłoszeniu sekcja III. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 4 400 zł, słownie: cztery tysiące czterysta złotych, należy wnieść do dnia 04.09.2006r. do godziny 10.30. Bank: Bank Spółdzielczy Biała Rawska Nr rachunku: 91 9291 0001 0043 3882 2000 0060 Wadium można wnosić we wszystkich formach przewidzianych w ustawie. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełniać wymogi: - Art. 221) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wymaganych oświadczeń i dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ podpisana przez przedstawiciela uprawnionego.2) Wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ.3) Kopia dowodu wniesienia wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem.4) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dodatkowo: spółki cywilne - umowa spółki.5) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.7) Kserokopie uprawnień zawodowych w specjalności drogowej.8) Zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów.9) Wpis w drodze decyzji do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dot. uprawnień budowlanych wydanych po 1 stycznia 1995r.10) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.11) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.12) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.13) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym min. liczba robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości przynajmniej 300 000 zł netto każda wynosić ma 3. Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.14) Wykazu kontraktów realizowanych obecnie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.15) Informacji o sporach (jeśli dotyczy) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.16) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, wymagane min: - koparko-ładowarka do kopania rowów 1 szt., (poj. łyżki min 0,25m3) - samochód wywrotka nośność min 12 ton 1 szt., - rozkładarka do masy 1 szt., - równiarka 1 szt., - walce stalowe 1 szt., - walec gumowy 1 szt, - zagęszczarka 1 szt.,Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.17) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - min. liczba zatrudnionych pracowników w każdym z ostatnich 3 lat - 10 osób. Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.18) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wymagane min 8 pracowników do obsługi maszyn z odpowiednimi uprawnieniami oraz do pozostałych prac. Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.19) Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wymagany bilans dodatni za ostatnie trzy lata obrotowe.20) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, że wykonawca posiada środki pieniężne w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł. 21) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w kwocie nie mniejszej niż 300 000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mszczonow.pl dostępna od dnia publikacji ogłoszenia w biuletynie UZP. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ wraz z załącznikami dostępne bezpłatnie na stronie www.bip.mszczonow.pl - nie dostępna część rysunkowa oraz uzgodnienia stanowiące części projektu budowlano wykonawczego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 11:00, Sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, ul. Grójecka 45.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Dodatkowo:1) Wykonawca na własny koszt we własnym zakresie zorganizuje i urządzi zaplecze łącznie z placami składowymi materiałów budowlanych niezbędnych do budowy jak i pozyskanych w wyniku realizacji procesu budowlanego.2) Kierownik budowy wykonawcy opracuje zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie prowadzenia robót jeżeli będzie wymagany.3) Wykonawca wykona zadanie inwestycyjne zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą, techniczną, opracowaną i uzgodnioną dokumentacją z zachowaniem PN pod nadzorem uprawnionego kierownika robót.4) Wykonawca nie wprowadzi do realizacji robót zamienników i innych rozwiązań nie objętych dokumentacją bez zgody Zamawiającego.5) W przypadku wystąpienia w czasie prowadzenia robot szkód i uszkodzeń elementów z winy Wykonawcy, których można było uniknąć przy zachowaniu należytej ostrożności - nie objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem szkody usunie i dokona stosownych napraw przed przekazaniem obiektów zamawiającemu.6) Wykonawca, po zrealizowaniu robót dokona uporządkowania i przywrócenia do stanu pierwotnego terenu zajętego podczas realizacji robót i przekaże Zamawiającemu oświadczenia o braku uwag od właścicieli nieruchomości.7) Wykonawca zapewni na własny koszt ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód i od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł.8)Wykonawca pokryje koszty zajęcia pasa drogowego.9)Wykonawca wykona pełną obsługę geodezyjną inwestycji.10)Wykonawca udzieli 3 lat gwarancji na wykonane roboty.11)Wykonawca ma obowiązek dokonać wyceny oferty na podstawie dokumentacji projektowej oraz po dokonaniu wizji lokalnej w terenie.12) Szczegółowy zakres robót obejmuje: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do SIWZ. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.