eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dworek › Przetarg nieograniczony na wykonanie roboty budowlanej tj. modernizacja elewacji budynku głównego w Nowym Dworku 46

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Nowy Dworek: Przetarg nieograniczony na wykonanie roboty budowlanej tj. modernizacja elewacji budynku głównego w Nowym Dworku 46
Numer ogłoszenia: 41295 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek" , Nowy Dworek 46, 66-200 Nowy Dworek, woj. lubuskie, tel. 068 3820030, 3822155, faks 068 3820030, 3822155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie roboty budowlanej tj. modernizacja elewacji budynku głównego w Nowym Dworku 46.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Przedmiar robót b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Materiały potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.2.Specyfikacja Techniczna oraz dodatkowe dokumenty przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy , tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. 3.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.4.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.5. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.7. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 4.Wymagania dotyczące gwarancji: Dokument gwarancyjny Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć z datą odbioru końcowego, jako załącznik do protokółu odbioru końcowego. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45000000-7: Roboty budowlane 45410000-4: Tynkowanie 45443000-4: Roboty elewacyjne 45212350-4: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wadium w wysokości: 3700,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w : BZ WBK SA o/Świebodzin numer: 17 1090 1593 0000 0000 5902 9745.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej następujące osoby/podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1) Kierownik Budowy: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, Wymagane uprawnienia muszą być zgodne z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity) a) w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz osób/podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ oraz następujące dokumenty: Stanowisko Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje Kierownik Budowy a) kopia uprawnień budowlanych, o których mowa w warunkach udziału w postępowaniu, b) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, licząc od dnia publikacji ogłoszenia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z należytą starannością realizację zadania obejmującego wykonanie modernizacji elewacji objętej nadzorem konserwatora zabytków o powierzchni 700 mkw.. Należy potwierdzić dokumentami, że roboty zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ z podaniem z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie danego warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie warunku): a) osiągnąć średnioroczny przychód ze sprzedaży netto w okresie 2 ostatnich lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie w kwocie minimum 177 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat za ostatnie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności b) posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej rozszerzone o: szkody powstałe w związku z wykonywaniem czynności , prac lub usług przez podwykonawcę oraz szkody wynikłe z wadliwego wykonania czynności, prac lub usług spowodowane przez wypadki ubezpieczeniowe powstałe po przekazaniu odbiorcy przedmiotu tych czynności , prac lub usług na kwotę nie mniejszą niż 900 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszych SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy pzp. 5. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy, formularz ofertowy - załącznik nr 2 b) wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy, kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z przedmiarem robót- załącznik nr 3 c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikające z art.22 ust.1 ustawy Pzp. - załącznik 4 d) oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - załącznik nr 5 e) wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - załącznik nr 6 f) zaświadczenie z ZUS i US ,że Wykonawca , że nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego g) oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik nr 7 h) wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na wykonaniu z należytą starannością modernizacji elewacji objętej nadzorem konserwatora zabytków o powierzchni 700 mkw., w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, licząc od dnia publikacji ogłoszenia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Należy potwierdzić dokumentami, że roboty zostały wykonane należycie- załącznik nr 10 i) warunki gwarancji i usług gwarancyjnych - załącznik nr 11 j) zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 12 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca przedłoży: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę /y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). 8. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. 9. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w ust. 5 pkt d ,e, g , j oraz w ust. 6 przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 10. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 2 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej następujące osoby/podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1) Kierownik Budowy: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, Wymagane uprawnienia muszą być zgodne z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity) a) w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz osób/podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ oraz następujące dokumenty: Stanowisko Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje Kierownik Budowy a) kopia uprawnień budowlanych, o których mowa w warunkach udziału w postępowaniu, b) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, licząc od dnia publikacji ogłoszenia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z należytą starannością realizację zadania obejmującego wykonanie modernizacji elewacji objętej nadzorem konserwatora zabytków o powierzchni 700 mkw.. Należy potwierdzić dokumentami, że roboty zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ z podaniem z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie danego warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie warunku): a) osiągnąć średnioroczny przychód ze sprzedaży netto w okresie 2 ostatnich lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie w kwocie minimum 177 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat za ostatnie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności b) posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej rozszerzone o: szkody powstałe w związku z wykonywaniem czynności , prac lub usług przez podwykonawcę oraz szkody wynikłe z wadliwego wykonania czynności, prac lub usług spowodowane przez wypadki ubezpieczeniowe powstałe po przekazaniu odbiorcy przedmiotu tych czynności , prac lub usług na kwotę nie mniejszą niż 900 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszych SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy pzp. 5. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy, formularz ofertowy - załącznik nr 2 b) wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy, kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z przedmiarem robót- załącznik nr 3 c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikające z art.22 ust.1 ustawy Pzp. - załącznik 4 d) oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - załącznik nr 5 e) wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - załącznik nr 6 f) zaświadczenie z ZUS i US ,że Wykonawca , że nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego g) oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik nr 7 h) wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na wykonaniu z należytą starannością modernizacji elewacji objętej nadzorem konserwatora zabytków o powierzchni 700 mkw., w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, licząc od dnia publikacji ogłoszenia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Należy potwierdzić dokumentami, że roboty zostały wykonane należycie- załącznik nr 10 i) warunki gwarancji i usług gwarancyjnych - załącznik nr 11 j) zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 12 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca przedłoży: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę /y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). 8. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. 9. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w ust. 5 pkt d ,e, g , j oraz w ust. 6 przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 10. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 2 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworek.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek Nowy Dworek 46 66-200 Świebodzin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek Nowy Dworek 46 66-200 Świebodzin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.