eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i specjalistycznych dla uczestników projektu pn.Imprinting ICT w szkole WIP- ów (Wykorzystujących Informatykę Praktycznie)w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet:IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Rudnik: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i specjalistycznych dla uczestników projektu pn.Imprinting ICT w szkole WIP- ów (Wykorzystujących Informatykę Praktycznie)w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet:IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 412956 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Josepha von Eichendorffa w Grzegorzowicach , Grzegorzowice, ul. Powstańców Śląskich 22, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 32 410 67 25, faks 32 410 67 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsogrzegorzowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i specjalistycznych dla uczestników projektu pn.Imprinting ICT w szkole WIP- ów (Wykorzystujących Informatykę Praktycznie)w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet:IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i specjalistycznych dla uczestników projektu pn. Imprinting ICT w szkole WIP- ów (Wykorzystujących Informatykę Praktycznie)w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA 2. W ramach zamówienia realizowane będą następujące rodzaje zajęć: 2.1 W szkole podstawowej: zajęcia rozwijające zainteresowania z ICT,matematyki, przyrody, techniki, wyrównawczo - edukacyjne, matematyczno- przyrodnicze, które dotyczą realizacji I części przedmiotu zamówienia. zajęcia rozwijające zdolności językowe, zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, które dotyczą realizacji II części przedmiotu zamówienia. zajęcia z równości szans dla uczniów oraz dla personelu obsługującego projekt, zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji, wystąpień publicznych w grupie, zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji,wystąpień publicznych -indywidualne lub w grupie do 10 osób, które dotyczą realizacji III części przedmiotu zamówienia. 2.2 W gimnazjum: zajęcia rozwijające zainteresowania z: biologii,chemii, geografii, fizyki, matematyki, techniki, ICT, zajęcia wyrównawczo - edukacyjne z biologii, chemii matematyki, fizyki, które dotyczą realizacji I części przedmiotu zamówienia. zajęcia rozwijające zdolności językowe, zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, które dotyczą realizacji II części przedmiotu zamówienia. zajęcia z równości szans, zajęcia z doradztwa zawodowego w klasach, zajęcia z doradztwa zawodowego indywidualnie dla uczniów z rodzicami, zajęcia psychologiczne z elementami teatru,autoprezentacji,wystąpień publicznych w grupie zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji, wystąpień publicznych - indywidualne lub w grupie, które dotyczy realizacji III części przedmiotu zamówienia. 2.3 Zajęcia i konsultacje będą odbywały się po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczniów i warunków szkoły według planu pracy opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego tj. Dyrektora Szkoły i Koordynatora Projektu. 2.4 Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenie zajęć w weekendy, lub w okresie przerw świątecznych, wakacyjnych lub w przypadku nieobecności nauczyciela etatowego po konsultacji z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu. 2.5 Wykonawca usługi odpowiadać będzie za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych (sprawozdania, listach obecności, dzienniki zajęć, miesięcznych zestawieniach frekwencji) wg wzoru określonego przez Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do współdziałania z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu. 4. Zajęcia realizowane będą dla uczniów z klas IV do VI Szkoły Podstawowej i od I - III Gimnazjum z Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Josepha von Eichendorffa w Grzegorzowicach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności VI.1a Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust.1 PZP w oparciu o dołączony do oferty załącznik nr 2 o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek - posiadania wiedzy i doświadczenia VI.1.b Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust.1 PZP w oparciu o dołączony do oferty załącznik nr 2 o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym VI.1.c Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust.1 PZP w oparciu o dołączony do oferty załącznik nr 2 o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust.1 PZP w oparciu o dołączony do oferty załącznik nr 2 o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a, i dodatkowo Wykonawca wykaże się osobami posiadającymi kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych części zamówienia, które spełniają przesłanki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Z 2009r. Nr 50 poz. 400 z późń. zm.). W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku należy wskazać wykaz osób do realizacji zamówienia na poszczególne części poprzez przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, (tj. w zależności od poszczególnych części na które składana jest oferta ), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). Spełnienie ww Zamawiający oceni w oparciu o dołączone do oferty załączniki o których mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a,b,c. Dotyczy części I Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć przez 2 osoby, które posiadają jedne lub drugie kwalifikacje dotyczy zajęć części I pkt 1 w szkole podstawowej, zajęć wyrównawczo - edukacyjnych, przyrodniczo- matematycznych. Podział tych zajęć powinien być równomierny 7 godzin matematyki + 8 godzin przyrody, lub 8 godzin matematyki + 7 godzin przyrody. Warunek dodatkowy dot. części II w zakresie Zajęć z języka angielskiego z wykorzystaniem ICT i metod innych niż tradycyjne, Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ posiadają dodatkowe kwalifikacje lub ukończone kursy z zakresu mnemotechniki lub innych metod niż tradycyjne. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć przez 2 osoby, które posiadają jedne lub drugie kwalifikacje i doświadczenie dot. części II. Warunek dodatkowy dot. części III w zakresie Zajęć z równości szans, i teatralnych . Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ posiadają odpowiednie szkolenia i doświadczenie w zakresie równości szans i teatralnych. W przypadku zajęć psychologicznych z elementami teatru zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć przez dwie osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć z psychologii lub odpowiednie szkolenie i doświadczenie w prowadzeniu zajęć teatralnych dot. części III. Natomiast w przypadku doradztwa zawodowego należy posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu takich zajęć.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust.1 PZP w oparciu o dołączony do oferty załącznik nr 2 o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust.1, jest możliwa wyłącznie w przypadku nie zawinionym przez Wykonawcę w zakresie następujących obowiązków zamawiającego do których należą między innymi: - programy zajęć mogą ulegać modyfikacji aktualizacji w zależności od warunków określonych w Projekcie i harmonogramie , lub wynikających z organizacji pracy Szkoły za zgodą Dyrektora Szkoły i Koordynatora projektu, - zaistnienia nowych okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy uzasadniających zmiany terminu realizacji zajęć b) zmniejszenie wartości umowy o której mowa w § 4 ust 1 w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu objętego projektem, c )zmiany personelu przewidzianego do świadczenia usług wykazanych w załączniku nr 5 do umowy, pod warunkiem dysponowania taką samą wiedzą , doświadczeniem , wykształceniem co osoba zgłoszona w ofercie, d) w przypadku wystąpienia siły wyższej niemożliwej wcześniej do przewidzenia, e) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsogrzegorzowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Josepha Eichendorffa w Grzegorzowicach ul. Powstańców Śląskich 22, 47 - 411 Rudnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Josepha Eichendorffa w Grzegorzowicach ul. Powstańców Śląskich 22, 47 - 411 Rudnik w sekretariacie ( I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia z zakresu nauk przyrodniczo - matematyczno - technicznych.Człowiek najlepsza inwestycja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I dotyczy zadania nr 1 pn. Zajęcia z zakresu nauk przyrodniczo - matematyczno - technicznych w ilości 720 godzin lekcyjnych zgodnie z projektem w grupie 8 osobowej w SP i Gimnazjum wg zaakceptowanego planu pracy przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu. W ramach zamówienia realizowane będą następujące rodzaje zajęć: W szkole podstawowej : zajęcia rozwijające zainteresowania z ICT,matematyki, przyrody, techniki, wyrównawczo - edukacyjne, matematyczno- przyrodnicze, które dotyczą realizacji I części przedmiotu zamówienia. W gimnazjum: zajęcia rozwijające zainteresowania z: biologii,chemii, geografii, fizyki, matematyki, techniki, ICT, zajęcia wyrównawczo - edukacyjne z biologii, chemii matematyki, fizyki, które dotyczą realizacji I części przedmiotu zamówienia. Dotyczy części I Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć przez 2 osoby, które posiadają jedne lub drugie kwalifikacje dotyczy zajęć części I pkt 1 w szkole podstawowej, zajęć wyrównawczo - edukacyjnych, przyrodniczo- matematycznych. Podział tych zajęć powinien być równomierny 7 godzin matematyki + 8 godzin przyrody, lub 8 godzin matematyki + 7 godzin przyrody..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem ICT i metod innych niż tradycyjne.Człowiek najlepsza inwestycja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem ICT i metod innych niż tradycyjne w ilości 320 godzin zegarowych zgodnie z projektem w grupie8 osobowej w SP i 11 osobowej w Gimnazjum wg zaakceptowanego planu pracy przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu. W ramach zamówienia realizowane będą następujące rodzaje zajęć: 2.1 W szkole podstawowej: zajęcia rozwijające zdolności językowe, zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, które dotyczą realizacji II części przedmiotu zamówienia. W gimnazjum: zajęcia rozwijające zainteresowania z: zajęcia rozwijające zdolności językowe, zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, które dotyczą realizacji II części przedmiotu zamówienia. Warunek dodatkowy dot. części II w zakresie Zajęć z języka angielskiego z z wykorzystaniem ICT i metod innych niż tradycyjne, Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ posiadają dodatkowe kwalifikacje lub ukończone kursy z zakresu mnemotechniki lub innych metod niż tradycyjne. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć przez 2 osoby, które posiadają jedne lub drugie kwalifikacje i doświadczenie dot. części II..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia z zakresu równości szans, doradztwa zawodowego i psychologiczne.Człowiek najlepsza inwestycja..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z zakresu równości szans, doradztwa zawodowego i psychologiczne w ilości 157 godzin lekcyjnych zgodnie z projektem w grupie 18 - 25 osobowej lub indywidualnie wg zaakceptowanego planu pracy przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu. W ramach zamówienia realizowane będą następujące rodzaje zajęć: 2.1 W szkole podstawowej: zajęcia z równości szans dla uczniów oraz dla personelu obsługującego projekt, zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji, wystąpień publicznych w grupie, zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji,wystąpień publicznych -indywidualne lub w grupie do 10 osób, które dotyczą realizacji III części przedmiotu zamówienia. W gimnazjum: zajęcia rozwijające zainteresowania z: zajęcia z równości szans, zajęcia z doradztwa zawodowego w klasach, zajęcia z doradztwa zawodowego indywidualnie dla uczniów z rodzicami, zajęcia psychologiczne z elementami teatru,autoprezentacji,wystąpień publicznych w grupie zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji, wystąpień publicznych - indywidualne lub w grupie, które dotyczy realizacji III części przedmiotu zamówienia. Warunek dodatkowy dot. części III w zakresie Zajęć z równości szans, i teatralnych . Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ posiadają odpowiednie szkolenia i doświadczenie w zakresie równości szans i teatralnych. W przypadku zajęć psychologicznych z elementami teatru zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć przez dwie osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć z psychologii lub odpowiednie szkolenie i doświadczenie w prowadzeniu zajęć teatralnych dot. części III. Natomiast w przypadku doradztwa zawodowego należy posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu takich zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.