Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Rudnik: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i specjalistycznych dla uczestników projektu pn.Imprinting ICT w szkole WIP- ów (Wykorzystujących Informatykę Praktycznie)w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet:IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 412956 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Josepha von Eichendorffa w Grzegorzowicach , Grzegorzowice, ul. Powstańców Śląskich 22, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 32 410 67 25, faks 32 410 67 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsogrzegorzowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i specjalistycznych dla uczestników projektu pn.Imprinting ICT w szkole WIP- ów (Wykorzystujących Informatykę Praktycznie)w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet:IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i specjalistycznych dla uczestników projektu pn. Imprinting ICT w szkole WIP- ów (Wykorzystujących Informatykę Praktycznie)w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA 2. W ramach zamówienia realizowane będą następujące rodzaje zajęć: 2.1 W szkole podstawowej: zajęcia rozwijające zainteresowania z ICT,matematyki, przyrody, techniki, wyrównawczo - edukacyjne, matematyczno- przyrodnicze, które dotyczą realizacji I części przedmiotu zamówienia. zajęcia rozwijające zdolności językowe, zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, które dotyczą realizacji II części przedmiotu zamówienia. zajęcia z równości szans dla uczniów oraz dla personelu obsługującego projekt, zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji, wystąpień publicznych w grupie, zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji,wystąpień publicznych -indywidualne lub w grupie do 10 osób, które dotyczą realizacji III części przedmiotu zamówienia. 2.2 W gimnazjum: zajęcia rozwijające zainteresowania z: biologii,chemii, geografii, fizyki, matematyki, techniki, ICT, zajęcia wyrównawczo - edukacyjne z biologii, chemii matematyki, fizyki, które dotyczą realizacji I części przedmiotu zamówienia. zajęcia rozwijające zdolności językowe, zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, które dotyczą realizacji II części przedmiotu zamówienia. zajęcia z równości szans, zajęcia z doradztwa zawodowego w klasach, zajęcia z doradztwa zawodowego indywidualnie dla uczniów z rodzicami, zajęcia psychologiczne z elementami teatru,autoprezentacji,wystąpień publicznych w grupie zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji, wystąpień publicznych - indywidualne lub w grupie, które dotyczy realizacji III części przedmiotu zamówienia. 2.3 Zajęcia i konsultacje będą odbywały się po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczniów i warunków szkoły według planu pracy opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego tj. Dyrektora Szkoły i Koordynatora Projektu. 2.4 Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenie zajęć w weekendy, lub w okresie przerw świątecznych, wakacyjnych lub w przypadku nieobecności nauczyciela etatowego po konsultacji z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu. 2.5 Wykonawca usługi odpowiadać będzie za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych (sprawozdania, listach obecności, dzienniki zajęć, miesięcznych zestawieniach frekwencji) wg wzoru określonego przez Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do współdziałania z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu. 4. Zajęcia realizowane będą dla uczniów z klas IV do VI Szkoły Podstawowej i od I - III Gimnazjum z Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Josepha von Eichendorffa w Grzegorzowicach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności VI.1a Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust.1 PZP w oparciu o dołączony do oferty załącznik nr 2 o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek - posiadania wiedzy i doświadczenia VI.1.b Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust.1 PZP w oparciu o dołączony do oferty załącznik nr 2 o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym VI.1.c Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust.1 PZP w oparciu o dołączony do oferty załącznik nr 2 o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust.1 PZP w oparciu o dołączony do oferty załącznik nr 2 o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a, i dodatkowo Wykonawca wykaże się osobami posiadającymi kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych części zamówienia, które spełniają przesłanki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Z 2009r. Nr 50 poz. 400 z późń. zm.). W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku należy wskazać wykaz osób do realizacji zamówienia na poszczególne części poprzez przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, (tj. w zależności od poszczególnych części na które składana jest oferta ), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). Spełnienie ww Zamawiający oceni w oparciu o dołączone do oferty załączniki o których mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a,b,c. Dotyczy części I Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć przez 2 osoby, które posiadają jedne lub drugie kwalifikacje dotyczy zajęć części I pkt 1 w szkole podstawowej, zajęć wyrównawczo - edukacyjnych, przyrodniczo- matematycznych. Podział tych zajęć powinien być równomierny 7 godzin matematyki + 8 godzin przyrody, lub 8 godzin matematyki + 7 godzin przyrody. Warunek dodatkowy dot. części II w zakresie Zajęć z języka angielskiego z wykorzystaniem ICT i metod innych niż tradycyjne, Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ posiadają dodatkowe kwalifikacje lub ukończone kursy z zakresu mnemotechniki lub innych metod niż tradycyjne. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć przez 2 osoby, które posiadają jedne lub drugie kwalifikacje i doświadczenie dot. części II. Warunek dodatkowy dot. części III w zakresie Zajęć z równości szans, i teatralnych . Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ posiadają odpowiednie szkolenia i doświadczenie w zakresie równości szans i teatralnych. W przypadku zajęć psychologicznych z elementami teatru zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć przez dwie osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć z psychologii lub odpowiednie szkolenie i doświadczenie w prowadzeniu zajęć teatralnych dot. części III. Natomiast w przypadku doradztwa zawodowego należy posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu takich zajęć.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust.1 PZP w oparciu o dołączony do oferty załącznik nr 2 o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 lit a.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust.1, jest możliwa wyłącznie w przypadku nie zawinionym przez Wykonawcę w zakresie następujących obowiązków zamawiającego do których należą między innymi: - programy zajęć mogą ulegać modyfikacji aktualizacji w zależności od warunków określonych w Projekcie i harmonogramie , lub wynikających z organizacji pracy Szkoły za zgodą Dyrektora Szkoły i Koordynatora projektu, - zaistnienia nowych okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy uzasadniających zmiany terminu realizacji zajęć b) zmniejszenie wartości umowy o której mowa w § 4 ust 1 w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu objętego projektem, c )zmiany personelu przewidzianego do świadczenia usług wykazanych w załączniku nr 5 do umowy, pod warunkiem dysponowania taką samą wiedzą , doświadczeniem , wykształceniem co osoba zgłoszona w ofercie, d) w przypadku wystąpienia siły wyższej niemożliwej wcześniej do przewidzenia, e) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsogrzegorzowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Josepha Eichendorffa w Grzegorzowicach ul. Powstańców Śląskich 22, 47 - 411 Rudnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Josepha Eichendorffa w Grzegorzowicach ul. Powstańców Śląskich 22, 47 - 411 Rudnik w sekretariacie ( I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia z zakresu nauk przyrodniczo - matematyczno - technicznych.Człowiek najlepsza inwestycja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I dotyczy zadania nr 1 pn. Zajęcia z zakresu nauk przyrodniczo - matematyczno - technicznych w ilości 720 godzin lekcyjnych zgodnie z projektem w grupie 8 osobowej w SP i Gimnazjum wg zaakceptowanego planu pracy przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu. W ramach zamówienia realizowane będą następujące rodzaje zajęć: W szkole podstawowej : zajęcia rozwijające zainteresowania z ICT,matematyki, przyrody, techniki, wyrównawczo - edukacyjne, matematyczno- przyrodnicze, które dotyczą realizacji I części przedmiotu zamówienia. W gimnazjum: zajęcia rozwijające zainteresowania z: biologii,chemii, geografii, fizyki, matematyki, techniki, ICT, zajęcia wyrównawczo - edukacyjne z biologii, chemii matematyki, fizyki, które dotyczą realizacji I części przedmiotu zamówienia. Dotyczy części I Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć przez 2 osoby, które posiadają jedne lub drugie kwalifikacje dotyczy zajęć części I pkt 1 w szkole podstawowej, zajęć wyrównawczo - edukacyjnych, przyrodniczo- matematycznych. Podział tych zajęć powinien być równomierny 7 godzin matematyki + 8 godzin przyrody, lub 8 godzin matematyki + 7 godzin przyrody..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem ICT i metod innych niż tradycyjne.Człowiek najlepsza inwestycja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem ICT i metod innych niż tradycyjne w ilości 320 godzin zegarowych zgodnie z projektem w grupie8 osobowej w SP i 11 osobowej w Gimnazjum wg zaakceptowanego planu pracy przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu. W ramach zamówienia realizowane będą następujące rodzaje zajęć: 2.1 W szkole podstawowej: zajęcia rozwijające zdolności językowe, zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, które dotyczą realizacji II części przedmiotu zamówienia. W gimnazjum: zajęcia rozwijające zainteresowania z: zajęcia rozwijające zdolności językowe, zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, które dotyczą realizacji II części przedmiotu zamówienia. Warunek dodatkowy dot. części II w zakresie Zajęć z języka angielskiego z z wykorzystaniem ICT i metod innych niż tradycyjne, Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ posiadają dodatkowe kwalifikacje lub ukończone kursy z zakresu mnemotechniki lub innych metod niż tradycyjne. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć przez 2 osoby, które posiadają jedne lub drugie kwalifikacje i doświadczenie dot. części II..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia z zakresu równości szans, doradztwa zawodowego i psychologiczne.Człowiek najlepsza inwestycja..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z zakresu równości szans, doradztwa zawodowego i psychologiczne w ilości 157 godzin lekcyjnych zgodnie z projektem w grupie 18 - 25 osobowej lub indywidualnie wg zaakceptowanego planu pracy przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu. W ramach zamówienia realizowane będą następujące rodzaje zajęć: 2.1 W szkole podstawowej: zajęcia z równości szans dla uczniów oraz dla personelu obsługującego projekt, zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji, wystąpień publicznych w grupie, zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji,wystąpień publicznych -indywidualne lub w grupie do 10 osób, które dotyczą realizacji III części przedmiotu zamówienia. W gimnazjum: zajęcia rozwijające zainteresowania z: zajęcia z równości szans, zajęcia z doradztwa zawodowego w klasach, zajęcia z doradztwa zawodowego indywidualnie dla uczniów z rodzicami, zajęcia psychologiczne z elementami teatru,autoprezentacji,wystąpień publicznych w grupie zajęcia psychologiczne z elementami teatru autoprezentacji, wystąpień publicznych - indywidualne lub w grupie, które dotyczy realizacji III części przedmiotu zamówienia. Warunek dodatkowy dot. części III w zakresie Zajęć z równości szans, i teatralnych . Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ posiadają odpowiednie szkolenia i doświadczenie w zakresie równości szans i teatralnych. W przypadku zajęć psychologicznych z elementami teatru zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć przez dwie osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć z psychologii lub odpowiednie szkolenie i doświadczenie w prowadzeniu zajęć teatralnych dot. części III. Natomiast w przypadku doradztwa zawodowego należy posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu takich zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI RUDNIK
- "Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej obiektów mienia gminnego z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii"
- "Zakup pojazdu na potrzeby gminnego taboru transportu drogowego"
- "Poprawa infrastruktury drogowej gminy Rudnik"
więcej: przetargi RUDNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń dla włodarzy oraz kadry zarządzającej Centrów Usług Społecznych, Ośrodków Pomocy Społecznej oraz Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4." - 5 części
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.