eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › budowa i wyposażenie namiotowej hali sportowej z zapleczem higieniczno-sanitarnym w Mszczonowie



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41294

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mszczonów: budowa i wyposażenie namiotowej hali sportowej z zapleczem higieniczno-sanitarnym w Mszczonowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Mszczonów, do kontaktów: Artur Jankowski Teresa Koszulińska, ul. Grójecka 45, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8572056, fax 046 8573000, e-mail: artur.jankowski@mszczonow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mszczonow.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.mszczonow.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa i wyposażenie namiotowej hali sportowej z zapleczem higieniczno-sanitarnym w Mszczonowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren miasta Mszczonowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Funkcja obiektu:Hala sportowa do użytkowania całorocznego o funkcji sportowej z kontenerowym zapleczem higieniczno-sanitarnym. Z przeznaczeniem dla 24 osób korzystających w tym samym czasie.Nie przewiduje się widowni.2. Bilans powierzchni i kubatury:- Hala namiotowa z boiskiem o uniwersalnej nawierzchni tartanowej o powierzchni użytkowej: 618,1 m2-Zaplecze higieniczno-sanitarne 90,1m2-Powierzchnia chodników 102,5m2- Kubatura Hali namiotowej 3452,4m3-Kubatura (części) zaplecza higieniczno-sanitarnego 337,8m3 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki dodatkowe określone w niniejszym ogłoszeniu sekcja III oraz szczegółowo w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 16000 zł, słownie : szesnaście tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobamizdolnymi do wykonania zamówienia:2a) - wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonywanie namiotowych hal sportowych z zapleczem higieniczno-sanitarnym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym min. liczba robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości przynajmniej 700000 zł netto każda wynosić ma 3.2b) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia:- spycharka 74 KW szt. 1,- koparko-ładowarka szt. 1,- samochody samowyładowcze o ład. 12 ton szt. 2,- dźwig 20 ton szt. 1,- rusztowania systemowe, - spawarka wirowa 300 A,- ciągnik z dłużycą do przewożenia kontenerów i konstrukcji szt. 1,2c) Osoby posiadające uprawnienia w następujących dziedzinach:- konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychOraz spawacz, zbrojarz, betoniarz, montażyści konstrukcji - 4 osoby, instalator sanitarny - 3 osoby, instalator elektryk - 3 osoby, pracownicy wykwalifikowani i przeszkoleni do naciągnięcia powłoki hali - 5 osób, pomocnicy - 7 osób3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:3a) posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 400000 zł,3b) osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 700000 zł. rocznie. 3c) posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC na kwotę nie niższą niż 1000000 zł4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wymaganych oświadczeń i dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ podpisana przez przedstawiciela uprawnionego.2) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej w terenie objętym przedmiotem zamówienia.3)Kopia dowodu wniesienia wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem.4)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;Dodatkowo: spółki cywilne - umowa spółki.5)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 6)Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.7) Kserokopie uprawnień zawodowych w specjalnościach:- konstrukcyjno-budowlanej; -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.8)Zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów.9)Wpis w drodze decyzji do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dot. uprawnień budowlanych wydanych po 1 stycznia 1995r.10)Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - min. liczba zatrudnionych pracowników w każdym z ostatnich 3 lat - 20 osób.11)Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wymagane:Osoby posiadające uprawnienia w następujących dziedzinach:-konstrukcyjno-budowlanej; -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychOraz spawacz, zbrojarz, betoniarz, montażyści konstrukcji - 4 osoby, instalator sanitarny - 3 osoby, instalator elektryk - 3 osoby, pracownicy wykwalifikowani i przeszkoleni do naciągnięcia powłoki hali - 5 osób, pomocnicy - 7 osób12) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, wymagane min:-spycharka 74 KW szt. 1,- koparko-ładowarka szt. 1,-samochody samowyładowcze o ład. 12 ton szt. 2,-dźwig 20 ton szt. 1,-rusztowania systemowe, -spawarka wirowa 300 A,-ciągnik z dłużycą do przewożenia kontenerów i konstrukcji szt. 1,13)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.14) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.15) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.16)Wykazu wykonania robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonywanie namiotowych hal sportowych z zapleczem higieniczno-sanitarnym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym min. liczba robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości przynajmniej 700000 zł netto każda wynosić ma 3.17)Wykazu kontraktów realizowanych obecnie.18)Informacji o sporach (jeśli dotyczy).19) Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Przy czym przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 800000 zł. rocznie20) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, że wykonawca posiada środki pieniężne w wysokości nie mniejszej niż 400000 zł. 21)Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w kwocie nie mniejszej niż 700 000 zł.Kopie dokumentów muszą być potwierdzone \za zgodność z oryginałem\ przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Formularze stanowiące wzory wymaganych oświadczeń dostępne jako załączniki do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mszczonow.pl - dostępna od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie UZP. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ wraz z załącznikami dostępne bezpłatnie na stronie www.bip.mszczonow.pl - nie dostępny projekt budowlany, koszt 20zł - (dostępny w siedzibie zamawiającego). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 11:00, sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Mszczonowie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Na podstawie projektu budowlanego wykonawca jest zobowiązany wykonać projekt wykonawczy w cenie obejmującej przedmiot zamówienia.Projekt wykonawczy przed realizacją będzie uzgodniony z inspektorem nadzoru. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.