eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa w latach 2005 ÷ 2007 olejów smarowych i środków smarowych - 6 części zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-16

POZYCJA 41275

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa w latach 2005 ÷ 2007 olejów smarowych i środków smarowych - 6 części zamówienia Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, do kontaktów: Magdalena Kapsa, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 48 22 3149863, fax 48 22 3149900, e-mail: mkapsa@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Agencja Mienia Wojskowego, Ryszard Chemiński, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 48 22 3149869, fax 48 22 3149900, e-mail: rcheminski@amw.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Mienia Wojskowego, Ryszard Chemiński, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 48 22 3149869, fax 48 22 3149900, e-mail: rcheminski@amw.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 48 22 3149869, fax 48 22 3149900. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa w latach 2005 ÷ 2007 olejów smarowych i środków smarowych - 6 części zamówienia. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy w latach 2005 ÷ 2007 olejów smarowych i środków smarowych - 6 części zamówienia, w tym: olejów silnikowych - kod CPV 23123100-6 (3 części zamówienia), oleju do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów - kod CPV 23123600-1 (1 część zamówienia) wazeliny - kod CPV 23311000-0 (1 część zamówienia), smaru - kod CPV 24661100-6 (1 część zamówienia), realizowana w opakowaniach różnej pojemności (od 1 litra do 220 litrów) transportem samochodowym. Dostarczone produkty powinny spełniać określone wymagania jakościowe, pochodzić z bieżącej produkcji (roku realizacji dostaw - w I kwartale roku dostawy dopuszcza się wyroby produkcji IV kwartału roku poprzedniego), bez komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych oraz dodatków, mogących spowodować niedotrzymanie okresu gwarancyjnego, co powinno być odzwierciedlone w złożonej ofercie. Dostarczane produkty podlegają obowiązkowemu (na koszt Wykonawcy) wojskowemu odbiorowi jakościowemu, którego dokona w imieniu Zamawiającego, w odniesieniu do przedmiotu umowy dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się: 1) poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej w państwie należącym do NATO - wojskowy przedstawiciel zapewnienia jakości (Quality Assurance Representative - QAR) Państwa-Wykonawcy w ramach Rządowego Zapewnienia Jakości GQA (Government Quality Assurance) zgodnie ze STANAG 4107 oraz ustaleniami zawartymi w AQAP 2131. Miejsce przeprowadzenia wojskowego odbioru jakościowego określa Wykonawca. Właściwą instytucją nadzorującą i koordynującą proces GQA w Państwie-Wykonawcy jest Instytucja Narodowa, którą powiadomi Wojskowe Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji (Plac Piłsudskiego 4, 00-909 Warszawa) o potrzebie realizacji procesu GQA, zgodnie z wymaganiami AQAP 2131. 2) poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej w państwie nienależącym do NATO - 4 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (4 RPW), ul. Słowackiego 5, 80-952 Gdańsk, (tel. 0-58 348 20 02 lub 0-58 341 49 79; fax 0-58 348 20 13); Adres do korespondencji: ul. Słowackiego 5, 80-952 Gdańsk 6, przegródka nr 43. Wojskowy odbiór jakościowy prowadzony jest w miejscu określonym przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy. Sprawdzenie jakości przedmiotu umowy przedstawionego do odbioru odbędzie się w specjalistycznym laboratorium Wykonawcy (producenta) lub innym specjalistycznym posiadającym uprawnienia w tym zakresie. 3) na terenie Rzeczypospolitej Polskiej: 4 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (4 RPW), ul. Słowackiego 5, 80-952 Gdańsk 6, przegródka nr 43 (tel. 0-58 348 20 02 lub 0-58 341 49 79; fax 0-58 348 20 13); przedstawiciel 4 RPW przystąpi do odbioru w terminie do 7 dni od daty powiadomienia przez Wykonawcę o gotowości przedmiotu umowy do odbioru; Miejsce przeprowadzenia wojskowego odbioru jakościowego określa Wykonawca. Sprawdzenie jakości przedmiotu umowy przedstawionego do odbioru odbędzie się w specjalistycznym laboratorium Wykonawcy (producenta) lub innym posiadającym akredytację PCA w tym zakresie. Szczegółowy opis stanowi Załącznik B. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: jednostki i instytucje wojskowe na terenie Polski. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę w latach 2005 ÷ 2007 olejów smarowych i środków smarowych w łącznej ilości 501 263 kg. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Po wyborze oferty, w czasie związania ofertą, przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w poszczególnych częściach zamówienia, w wymiarze do 10% w stosunku do złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie również prawo, po podpisaniu umowy, zmniejszenia w latach 2006 i 2007 ilości produktu w wymiarze do 10% ogólnej ilości dostaw objętych umową do realizacji w danym roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji w I kwartałach roku 2006 i 2007 do 20% ilości dostaw przewidzianych odpowiednio na rok 2006 i 2007. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy; data zakończenia: 30.11.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla wszystkich części zamówienia łącznie: 161 500 PLN. Wysokość wadiów dla poszczególnych części zamówienia przedstawia Załącznik B Na dostarczone produkty Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż określony w Załączniku B. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonaną dostawę nastąpi po dostawie partii produktu, w formie polecenia przelewu, w ciągu 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania kompletu dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawcy muszą dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 1,3,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 2 oraz ppkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawcy muszą złożyć : - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływu terminu składania ofert. Łączna wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej Wykonawcy nie może być mniejsza niż sumaryczna wartość oferowanych produktów planowanych na 2005 r. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy do oferty załączyć: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przedmiotu oferty (lub produktu równoważnego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Łączna ilość wykonanych dostaw, objętych wykazem, nie może być mniejsza niż ilość produktu oferowanego przez Wykonawcę do dostawy w roku 2005. - w części zamówienia nr 5 wykonawca zobowiązany jest dołączyć kopię dokumentu wydanego przez Szefa Służb Materiałowych Logistyki Sił Powietrznych, potwierdzającego dopuszczenie oferowanego produktu do eksploatacji w sprzęcie lotniczym bez ograniczeń zakresu zastosowania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 14 - 013043 z dnia 20.01.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 54/P/MON/ZZŚM/PN/ZO/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: SIWZ dostępne do 14.09.2005 w siedzibie Zamawiającego, ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, pok. 209 lub zostanie wysłane pocztą na pisemne wystąpienie Wykonawcy, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Normy Obronne (NO) można odpłatnie uzyskać w Wojskowym Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji - 00-909 Warszawa, Pl. Piłsudskiego 4 na podstawie złożonego zamówienia, w którym należy podać nr NO, uzasadnienie do jakich celów norma jest potrzebna, adres odbiorcy normy; Wojskowe Tymczasowe Warunki Techniczne (WTWT-MPS-096) oraz Metodykę Badawczą MB-MPS-009 można odpłatnie uzyskać w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Służby MPS - 01-045 Warszawa, ul. Kolska 13 na podstawie złożonego zamówienia, analogicznie jak w przypadku NO. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.09.2005 godzina 10:30 w siedzibie Zamawiającego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, pok. 008. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.09.2005, godzina 11:00, Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, lok. 006.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Ogólne warunki udziału w postępowaniu: 1)oferowany produkt musi spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku B do ogłoszenia; 2)wykonanie przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach dostaw oferowanego produktu w łącznej ilości nie mniejszej niż objęta niniejszym postępowaniem do dostaw w 2005 r.; 3)posiadanie przez Wykonawcę łącznej wielkości posiadanych środków finansowych i zdolności kredytowej nie mniejszej niż sumaryczna wartość produktów oferowanych do dostaw planowanych na 2005 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo koordynacji terminu dostaw częściowych, ich ilości w danym miesiącu oraz adresów wysyłkowych w stosunku do zawartych w Planie dostaw olejów smarowych i środków smarowych, w r. (roku dostawy), stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Cenę jednostkową za kilogram każdej części zamówienia na dostawy w latach 2005 ÷ 2007 przedmiotu zamówienia podaną w ofercie należy określić w złotych polskich (PLN) w wysokości netto oraz brutto z dokładnością do pełnych groszy. Cenę brutto zaokrągla się do pełnych groszy, dokonując jej wyliczenia wg następujących zasad: - końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się; - końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Wykonawca przedstawi w ofercie jedną cenę jednostkową (netto i brutto) na daną część zamówienia. Cena ta będzie obowiązywać w kolejnych latach dostaw. Określona cena nie będzie podlegać żadnym negocjacjom. Cena jednostkowa brutto za kilogram w ofercie dla każdej części przedmiotu zamówienia na dostawy w latach 2005 ÷ 2007 musi obejmować wszelkie koszty (produkcji, kontroli jakości, magazynowania, ubezpieczenia itd.), w tym koszty transportu na bazie dostawy "loco magazyn Odbiorcy" - dla dostaw samochodowych (Wykonawca wydaje towar Zamawiającemu w miejscu wyładunku - magazyn Odbiorcy), wraz z obowiązującymi podatkami (od towarów i usług, akcyzą, opłatami celnymi itp.). Cena jednostkowa brutto dla przedmiotu objętego częścią zamówienia nr 1 i 6 na mocy rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2004 r. w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego (Dz.U. Nr 97, poz. 966 ze zm.) nie powinna uwzględniać wartości podatku akcyzowego określonego ustawą z dnia 23 stycznia 2004 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. Nr 29 poz. 257 ze zm.). Zamawiający dołączy do umowy zawieranej z Wykonawcą stosowne oświadczenie stanowiące podstawę zwolnienia od podatku akcyzowego. Dla przedmiotu zamówienia pochodzącego z importu, cena jednostkowa brutto za kilogram oferowana przez Wykonawcę musi uwzględniać wszystkie opłaty, w tym cło przywozowe i akcyzę, które są należne w kraju Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w roku 2006 i 2007 możliwość waloryzacji ceny jednostkowej zł/kg przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza realizację kolejnych dostaw częściowych do danego Odbiorcy przed terminem wynikającym z "Planu dostaw ", po potwierdzeniu przez Odbiorcę możliwości przyjęcia w przyśpieszonym terminie. Wykonawca dostarczy produkt na koszt własny loco magazyn Odbiorcy. Każda partia produkcyjna dostarczanego przedmiotu części zamówienia musi posiadać: 1)świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne), zawierające parametry kontrolowane przez producenta w trakcie wytwarzania danej partii przedmiotu zamówienia, wystawione przez specjalistyczne laboratorium producenta w języku polskim (lub w języku producenta z dokonanym przez tłumacza przysięgłego tłumaczeniem na język polski), potwierdzające zgodność kontrolowanych parametrów jakościowych z wymaganiami zawartymi w dokumentacji jakościowej przywołanej w załączniku nr 1 do SIWZ. 1)"Deklarację zgodności wyrobu" wystawioną przez producenta w języku polskim (lub w języku producenta z dokonanym przez tłumacza przysięgłego tłumaczeniem na język polski), zgodnie z zasadami określonymi w PN-EN 45014, potwierdzającą zgodność kontrolowanych parametrów jakościowych z wymaganiami zawartymi w dokumentacji jakościowej przywołanej w załączniku nr 1 do SIWZ. w odniesieniu do części zamówienia nr 2, 3 i 4 - dokument wystawiony przez specjalistyczne laboratorium, posiadające akredytację PCA (lub równoważnej instytucji zagranicznej), potwierdzający mieszalność oferowanego przedmiotu zamówienia z produktem aktualnie stosowanym w sprzęcie wojskowym - zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.31.00 (E164,E087,E043). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Olej silnikowy kod CPV 23123100-6 E164-0 E087-6 E043-6 - Syntetyczny turbinowy olej lotniczy klasy lepkościowej 5 mm kw./s, kod MPS O-156 Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktu spełniającego wymagania jakościowe specyfikacji MIL-PRF-23699 F CLASS STD, który został dopuszczony do stosowania w silnikach lotniczych PW127G firmy Pratt & Whitney - Canada i jest objęty instrukcją Maintenace Manual no. 3044822 (rozdział Engine-approved lubricating oils - Tabela 16) Podczas wojskowego odbioru jakościowego kontroli laboratoryjnej podlegają wybrane parametry objęte WTWT-MPS-096, tabela 7, dla produktu O-156, wybrane przez dokonującego odbioru na podstawie oszacowania ryzyka. Dostawa transportem samochodowym do Składu Nr 4 Życzyn w opakowaniach nie większych niż 208 l. Wymagany okres gwarancyjny - 3 lata. 3) Zakres lub wartość: przewidywana w latach 2005 ÷ 2007 dostawa oleju wynosi 16 560 kg, z tego 8 080 kg do 09.12.2005 r. Wymagane wadium - 20 000,00 PLN Produkt podlega zwolnieniu od podatku akcyzowego 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: termin dostawy: 30.11.2007. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.31.00 (E165,E087,E043). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Olej silnikowy kod CPV 23123100-6 E165-7 E087-6 E043-6 - Olej wielofunkcyjny dla ciężkiego sprzętu wojskowego SAE 5W/40, kod MPS O-9179 Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktu spełniającego wymogi oznaczenia kodem MPS O-9179, o parametrach jakościowych określonych w Normie Obronnej NO-91-A218, mieszalnego z olejem o nazwie handlowej ODYS. Podczas wojskowego odbioru jakościowego kontroli laboratoryjnej podlegają wybrane parametry objęte WTWT-MPS-096, tabela 12, dla produktu O-9179, wybrane przez dokonującego odbioru na podstawie oszacowania ryzyka. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wojskowego odbioru jakościowego przedstawić dokument wystawiony przez specjalistyczne laboratorium, posiadające akredytację PCA (lub równoważnej instytucji zagranicznej), potwierdzający mieszalność oferowanego oleju z aktualnie stosowanym w sprzęcie wojskowym olejem o nazwie handl9owej ODYS. Badanie mieszalności musi być przeprowadzone zgodnie z metodyką badań zawartą w dokumencie MB-MPS-009. Próbę oleju ODYS do przeprowadzenia badań mieszalności można uzyskać w JW 3036 Radnica. Dokument nie jest wymagany przy dostawie oleju ODYS. Dostawa transportem samochodowym do odbiorców na terenie całej Polski w opakowaniach nie większych niż 220 l . Wymagany okres gwarancyjny - 4 lata 3) Zakres lub wartość: przewidywana w latach 2005 ÷ 2007 dostawa oleju wynosi 207 822 kg, z tego 51 000 kg do 09.12.2005 r. Wymagane wadium - 75 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: termin dostawy: 30.11.2007. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.31.00 (E165,E087,E043). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Olej silnikowy kod CPV 23123100-6 E165-7 E087-6 E043-6 - Olej do silników ciężkiego sprzętu wojskowego SAE 20W/50, kod MPS O-9178 Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktu spełniającego wymogi oznaczenia kodem MPS O-9178, o parametrach jakościowych Zamawiającego, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, mieszalnego z olejem o nazwie handlowej DRAGON. Podczas wojskowego odbioru jakościowego kontroli laboratoryjnej podlegają wybrane parametry objęte WTWT-MPS-096, tabela 12, dla produktu O-9178, wybrane przez dokonującego odbioru na podstawie oszacowania ryzyka. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wojskowego odbioru jakościowego przedstawić dokument wystawiony przez specjalistyczne laboratorium, posiadające akredytację PCA (lub równoważnej instytucji zagranicznej), potwierdzający mieszalność oferowanego oleju z aktualnie stosowanym w sprzęcie wojskowym olejem o nazwie handl9owej DRAGON. Badanie mieszalności musi być przeprowadzone zgodnie z metodyką badań zawartą w dokumencie MB-MPS-009. Próbę oleju DRAGON do przeprowadzenia badań mieszalności można uzyskać w JW 3036 Radnica. Dokument nie jest wymagany przy dostawie oleju DRAGON. Dostawa transportem samochodowym do odbiorców na terenie całej Polski w opakowaniach nie większych niż 220 l . Wymagany okres gwarancyjny - 4 lata. 3) Zakres lub wartość: przewidywana w latach 2005 ÷ 2007 dostawa oleju wynosi 86 570 kg, z tego 21 996 kg do 09.12.2005 r. Wymagane wadium - 22 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: termin dostawy: 30.11.2007. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.36.00 (E165,E087,E043). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Olej do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów kod CPV 23123600-1 E165-7 E087-6 E043-6 - Olej do wspomagania hydraulicznego w układach kierowniczych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktu spełniającego wymagania jakościowe Zamawiającego, określone w załączniku nr 1 do SIWZ, mieszalnego z olejem o nazwie handlowej BOXOL 26. Podczas wojskowego odbioru jakościowego kontroli laboratoryjnej podlegają następujące parametry: wygląd, gęstość, lepkość w 40 st.C, wskaźnik lepkości, temperatura płynięcia, temperatura zapłonu, zawartość wody, odporność na pienienie, korozja Cu, własności przeciwkorozyjne. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wojskowego odbioru jakościowego przedstawić dokument wystawiony przez specjalistyczne laboratorium, posiadające akredytację PCA (lub równoważnej instytucji zagranicznej), potwierdzający mieszalność oferowanego oleju z aktualnie stosowanym w sprzęcie wojskowym olejem o nazwie handlowej BOXOL 26. Badanie mieszalności musi być przeprowadzone z metodyką badań zawartą w dokumencie MB-MPS-009. Próbę oleju BOXOL 26 do przeprowadzenia badań mieszalności można uzyskać w JW 3036 Radnica. Dokument nie jest wymagany przy dostawie oleju BOXOL 26. Dostawa transportem samochodowym do odbiorców na terenie całej Polski w opakowaniach nie większych niż 220 l . Wymagany okres gwarancyjny - 4 lata. 3) Zakres lub wartość: przewidywana w latach 2005 ÷ 2007 dostawa oleju wynosi 149 029 kg, z tego 43 249 kg do 09.12.2005 r. Wymagane wadium - 18 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: termin dostawy: 30.11.2007. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.66.11.00 (E164,E087,E043). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Smar kod CPV 24661100-6 E164-0 E087-6 E043-6 - Wielofunkcyjny smar lotniczy, kod MPS G-395 Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktu spełniającego wymogi oznaczenia kodem MPS G-395, o parametrach jakościowych określonych w Normie Obronnej NO-91-A201, dopuszczonego do stosowania w lotnictwie Sił Zbrojnych RP przez Głównego Inżyniera Wojsk Lotniczych Biuletynem Eksploatacyjnym nr P/S/4546/E/2002 lub innym dokumentem wystawionym przez kompetentne instytucje Sił Powietrznych. Podczas wojskowego odbioru jakościowego kontroli laboratoryjnej podlegają wybrane parametry objęte WTWT-MPS-096, tabela 16, dla produktu G-395, wybrane przez dokonującego odbioru na podstawie oszacowania ryzyka. Dostawa transportem samochodowym do odbiorców na terenie całej Polski w opakowaniach nie większych niż 220 l oraz (częściowo) w opakowaniach nie większych niż 0,9 kg. Wymagany okres gwarancyjny - 3 lata. 3) Zakres lub wartość: przewidywana w latach 2005 ÷ 2007 dostawa smaru wynosi 25 142 kg, z tego 6 510 kg do 09.12.2005 r. Wymagane wadium - 24 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: termin dostawy: 30.11.2007. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.31.10.00 (E165,E162,E043). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wazelina kod CPV 23311000-0 E165-7 E162-6 E043-6 - Wazelina techniczna wysokotopliwa TW. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktu spełniającego wymagania jakościowe Polskiej Normy PN-69/C-96120. Podczas wojskowego odbioru jakościowego kontroli laboratoryjnej podlegają parametry objęte PN-69/C-96120, wybrane przez dokonującego odbioru na podstawie oszacowania ryzyka. Dostawa transportem samochodowym do odbiorców na terenie całej Polski w opakowaniach nie większych niż 220 l oraz (częściowo) w opakowaniach nie większych niż 0,9 kg . Wymagany okres gwarancyjny - 3 lata. 3) Zakres lub wartość: przewidywana w latach 2005 ÷ 2007 dostawa wazeliny wynosi 16 140 kg, z tego 3 380 kg do 09.12.2005 r. Wymagane wadium - 2 500,00 PLN Produkt podlega zwolnieniu od podatku akcyzowego 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: termin dostawy: 30.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.