eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › wykonanie robót adaptacyjnych III piętra pawilonu położniczego W.Sz.Z. im. J. Śniadeckiego przy ul. Warszawskiej 15 w Białymstoku na potrzeby przychodni Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41270

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: wykonanie robót adaptacyjnych III piętra pawilonu położniczego W.Sz.Z. im. J. Śniadeckiego przy ul. Warszawskiej 15 w Białymstoku na potrzeby przychodni Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji w Białymstoku, do kontaktów: Nina Kiryluk, Janina Szymanska, ul. Zwycięstwa 10a, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6526215, fax 085 6526219, e-mail: poi.sekretariat@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poi.bialystok.uw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Przedsiębiorstwo Panstwowe; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót adaptacyjnych III piętra pawilonu położniczego W.Sz.Z. im. J. Śniadeckiego przy ul. Warszawskiej 15 w Białymstoku na potrzeby przychodni Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: III piętro pawilonu położniczego W.Sz.Z. im. J. Śniadeckiego przy ul. Warszawskiej 15 w Białymstoku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot adaptacyjnych III piętra pawilonu położniczego W.Sz.Z. im. J. Śniadeckiego przy ul. Warszawskiej 15 w Białymstoku na potrzeby przychodni Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Roboty budowlane mają na celu dostosowanie istniejących pomieszczeń dla potrzeb Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy. W miejscu pomieszczeń szpitalnych zaprojektowano gabinety badań lekarskich, gabinet zabiegowy, pomieszczenia administracyjne, archiwum. Modernizuje się węzły sanitarne. Roboty budowlane polegać będą na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie posadzek, modernizacji instalacji wod-kan i c.o. z wymianą grzejnikow, wymianie instalacji elektrycznej oraz wyposażenia pomieszczeń w meble wbudowane (rejestracji, szatni, sekretariatu) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: tak jak w pkt III.2(informacja o oświadcz i dok. jakie mają dostarczyć wyk. ..) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000euro i poniżej 5278000euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 09.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W powyższym postępowaniu nie jest wymagane wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych 2) wykazują się dobrą sytuacją finansową określoną jako możliwość dostępu lub dysponowaniem środkami finansowymi w wysokości 500000,00 zl wystarczającymi do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, bez uwzględnienia zobowiązan z tytulu realizacji innych zamówień, przy załozeniu, iż zaplata za faktycznie wykonane roboty dokonana będzie w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz wykonali (tj. rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat (06.2001-06.2006)nie mniej niż 1 zamówienie porównywalne z przedmiotem zamówienia pod wzglem: a)charakteru - remont lub wykonanie budynku biurowego, budynku służby zdrowia, budynku użyteczności publicznej b) wielkości - realizacja obiektów jw o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 300 m2 każdy c) wartości - zrealizowane obiekty jw o wartości nie mniejszej niż 400000zł brutto każdy Spełnienie warunku porównywalności oznacza konieczność spełnienia wszystkich trzech opisanych wyżej przesłanek dot. charakteru, wartości i wielkości. 4) udzielą min. 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace 5) roboty ogólnobudowlane wyjinają osobiście (własnymi siłami), zaś roboty branżowe wykonają siłami wlasnymi bądź podzlecą podwykonawcom Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonywana będzie wg. kryterium spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków,stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności wykonawca musi dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2)wypełnione formularze ofertowe i cenowe (wg wzoru określonego na str. internetowej zamawiającego); 3) zaakceptowaną umowę; 4)oświadczenie dot. realizacji robót(podwykonawcy); 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert; 6)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4-10 ustawy (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem skladania ofert); 7)zaświadczenie z właściwego dla wykonawcy Naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane przwem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zalełych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji wlaściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem skladania ofert; 8)zaświadczenie z właściwego Zakladu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane przwem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zalełych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem skladania ofert; 9)oświadczenie o dysponowaniu środkami finansowymi; 10) polisa, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 11) wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia; 12)wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (06.2001-06.2006)-zgodnie z pkt 3 opisu warunkow udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poi.bialystok.uw.gov.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1) za zaliczeniem pocztowym w przypadku przesyłki pocztowej 2) gotowką, lub za okazaniem potwierdzenia wpłaty przelewem na rachunek bankowy zamawiającego przy bezpośrednim odbiorze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 10:15, Przedsiębiorstwo obsługi Inwestycji 15-703 Białystok, ul. Zwycięstwa 10A, pokój nr 204 - sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.