eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleniaKurs praktycznej obsługi obrabiarek CNC dla 15 uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Jaśle w ramach projektu pt. Program podnoszenia jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Jaśle.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Jasło: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Kurs praktycznej obsługi obrabiarek CNC dla 15 uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Jaśle w ramach projektu pt. Program podnoszenia jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Jaśle.
Numer ogłoszenia: 41266 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Kurs praktycznej obsługi obrabiarek CNC dla 15 uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Jaśle w ramach projektu pt. Program podnoszenia jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Jaśle..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Kurs praktycznej obsługi obrabiarek CNC dla 15 uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Jaśle w ramach projektu pt. Program podnoszenia jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Jaśle, w ramach którego oferujący usługę: 1) Przeprowadzi szkolenie w wymiarze co najmniej 45 godzin dydaktycznych, w tym 5 godzin zajęć z wykorzystaniem platformy e-learning udostępnionej przez Zamawiającego zgodnie z Minimalnym zakresem szkolenia. Zajęcia prowadzone będą nie więcej niż 3 razy w tygodniu po 5 godzin dziennie, w godzinach popołudniowych po zajęciach szkolnych lub w dni wolne od nauki, zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć; 2) Przeprowadzi egzamin oraz wyda po pozytywnym jego wyniku Certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności. Koszty związane z organizacją, przeprowadzeniem i wydaniem powyższych dokumentów ponosi realizujący usługę szkolenia; 3) Zapewnia ubezpieczenie uczestnikom na czas obywania kursu; 4) Zapewnienia uczestnikom szkolenia odzież roboczą, materiały i narzędzia do ćwiczeń; 5) Zapewnia transport ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem; 6) Zapewnia ciepły posiłek i przerwy kawowe między zajęciami; 7) Zapewnia materiały szkoleniowe (podręcznik, notatnik, długopis); 8) Zapewnia materiały kursowe w postaci elektronicznej (wykłady, ćwiczenia, zadania lub testy sprawdzające), które posłużą do zrealizowania 5 godzin zajęć metodą e-learning (zostaną zamieszczone na platformie edukacyjnej dla kursantów); 9) Zapewnienia prawo wglądu zleceniodawcy do dokumentów wykonawcy związanych z realizowanymi w ramach Projektu kursami, w tym do dokumentów finansowych. Minimalny zakres szkolenia: 1) Modelowanie i przygotowanie programów do obróbki CNC 2) Obsługa i obróbka na maszynach CNC 3) Wykonanie prac końcowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym jeżeli dysponuje co najmniej 6 przemysłowymi maszynami CNC (3 maszyny umożliwiające sterowanie 2D i 3 maszyny umożliwiające sterowanie 3D) oraz co najmniej 3 niezależnymi stanowiskami komputerowymi wyposażonymi w certyfikowane oprogramowanie typu CAD i CAM w wersji komercyjnej. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ), wykazu potencjału technicznego - bazy sprzętowej i dydaktycznej do zajęć (zał. nr 7 do SIWZ) oraz zobowiązania innych podmiotów (zał. nr 8 do SIWZ - jeżeli dotyczy)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli dysponuje co najmniej 9 osobami, które posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku odpowiadającym zakresowi szkolenia, tj. 3 osobami z doświadczeniem w zakresie komputerowego wspomagania projektowania CAD i wytwarzania CAM oraz 6 osobami z doświadczeniem na stanowisku operatora maszyn sterowanych numerycznie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ), Wykazu osób (zał. nr 6 do SIWZ) oraz zobowiązania innych podmiotów (zał. nr 8 do SIWZ - jeżeli dotyczy)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, 3) Zobowiązanie innych podmiotów - zał. nr 8 (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, 2) zmiana osób wykonujących zlecenie na osoby o nie gorszych kwalifikacjach i doświadczeniu - z przyczyn losowych, 3) zmiana bazy sprzętowej na maszyny i urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych - w przypadku awarii.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.jaslo.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38 - 200 Jasło (pokój nr 203).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, w Kancelarii Ogólnej (pokój nr 34).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.