eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Wrocław: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
Numer ogłoszenia: 412590 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7747790, faks 71 7747790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dobrzynska.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych wg pakietów zamkniętych na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznikach od nr 2.1 do 2.11 do niniejszego s.i.w.z..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.00-3, 33.14.14.11-4, 34.92.84.80-6, 33.14.11.21-4, 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 31.71.11.40-6, 33.19.80.00-4, 37.32.23.00-4, 33.19.25.00-7, 15.99.42.00-4, 33.19.00.00-8, 18.42.43.00-0, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do s.i.w.z.) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3 do s.i.w.z.) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym oddziale ZUS lub KRUS (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie Urzędzie Skarbowym (zał. nr 1 do s.i.w.z.) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany produkt spełnia wymagania jakościowe przykładowego produktu, w tym celu do oferty należy dołączyć dokumenty w języku polskim zawierające pełne dane umożliwiające identyfikację oferowanego artykułu, potwierdzające, że zamienne produkty są równoważne (np. ulotki, ksero opisów z katalogów itp. wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą). wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.) wypełnione i podpisane formularze asortymentowo-cenowe (zał. od nr 2.1 do 2.11 do s.i.w.z.) oświadczenie o zobowiązaniu dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania - z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz załącznikami do niej, a także projektem umowy jak również do sposobu przekazywania informacji przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 1 do s.i.w.z.) pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (zał. nr 5 do s.i.w.z). Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym oświadczenie, że zapoznaliśmy się ze wszystkimi modyfikacjami wprowadzonymi przez Zamawiającego na drodze wyjaśnień treści s.i.w.z. (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuję się w przypadku dokonania wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na warunkach i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawimy dokumenty potwierdzające spełniającego wymagania dotyczące zaoferowanych produktów (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje produktów, które posiadają świadectwo dopuszczenia do stosowania w Polsce /certyfikat CE/ oraz są zgodne z zasadami sztuki farmaceutycznej i przepisami prawa farmaceutycznego (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679) (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że na każde żądanie Zamawiającego , wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wszystkie złożone oświadczenia (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie Wykonawcy o oferowaniu w złożonej ofercie produktów posiadających świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) - dotyczy wyrobów medycznych lub posiadających znaki CE lub deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta (zał. nr 6 do s.i.w.z.) oświadczenie Wykonawcy o oferowaniu w pakiecie zamkniętym nr 3 w pozycji 3 szczoteczek do pobierania wymazów cytologicznych zgodnie z zaleceniami Ogólnopolskiego Programu Profilaktyki Raka Szyjki Macicy i zaoferowane szczoteczki posiadają badania kliniczne oraz rekomendacje podmiotów, instytucji i towarzystw specjalistycznych (zał. nr 7 do s.i.w.z.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)zmiany danych Wykonawcy i Zamawiającego: tj. w przypadku zmiany danych firmy (np. adresu, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby itp., b)zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku promocji, obniżenia cen przez Wykonawcę, c)ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen netto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianego przedmiotu umowy; wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości brutto umowy, d)modelu oferowanych towarów: zmiana jest dopuszczalna, jeżeli przed terminem dostawy zostanie zmodyfikowany lub wycofany z rynku bądź wystąpi przejściowy barak towaru wymienionego w formularzu asortymentowo-cenowym - wówczas może nastąpić zamiana towaru na inny równoważny o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach technicznych, przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości umowy, e)wielkości i liczby opakowań: zmiana jest dopuszczalna w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru bądź zapotrzebowania Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, f)zastąpienia towaru określonego w załączniku do umowy towarem o wyższej jakości, g)zmiany w okresie realizacji umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb ilości towaru (w ramach poszczególnych asortymentów) z tym, że wartość dostarczanego towaru nie może przekroczyć ogólnej wartości umowy, h)zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy na równorzędne lub lepsze, i)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, j)gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej przy ul. Dobrzyńskiej 21/23, 50-403 Wrocław pok. nr 432 IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat WZSOZ z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dobrzyńskiej 21/23, pok. nr 419 IV piętro w godzinach 7:30 - 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły, strzykawki, cewniki, nożyki itp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.00-3, 33.14.14.11-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.2 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt ginekologiczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.3 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały EKG i KTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.4 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały do USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.5 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ustniki do spirometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.6 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.32.23.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.7 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 15.99.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.8 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rękawice jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.9 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Bielizna jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.10 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Różne medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.11 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.