Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Gdynia: Część I: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY
Część II: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA
Część III: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI
Część IV: Dostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia
Część V: Dostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia
Część VI: Dostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia
spr 47/KPW/ŻYWN/2016
Numer ogłoszenia: 41247 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 261 26 21 98, faks 261 26 23 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY Część II: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA Część III: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI Część IV: Dostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część V: Dostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część VI: Dostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia spr 47/KPW/ŻYWN/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY Część II: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA Część III: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI Część IV: Dostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część V: Dostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część VI: Dostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, (w Formularzu oferty zawarta jest kalkulacja ceny ofertowej, w której podano pozycje składające się na przedmiot zamówienia) oraz w załączniku nr 6 do SIWZ - WTT. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany. 3. Zamawiający umożliwi wykonawcom odbycie wizji lokalnej. Część I: 21.04.2016 godz. 11:00 Miejsce zbiórki: biuro przepustek Komendy Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. 81-103 Gdynia. Osoba do kontaktów: mł. chor. mar. Rafał SZEFER Część II: 21.04.2016 godz. 9:00 Miejsce stacjonowania okrętu: Al. Jana Pawła II, 81-103 Gdynia Osoba do kontaktów: mł. chor. mar. Dariusz CHEŁMOWSKIT część III: 21.04.2016 godz. 13:00 Miejsce zbiórki: biuro przepustek Komendy Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. 81-103 Gdynia. Osoba do kontaktów: st. mar Piotr MROTEK część IV i V: Wizja lokalna w terminie 25.04.2016 godz. 09:00 Miejsce zbiórki: biuro przepustek Komendy Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. 81-103 Gdynia. Osoba do kontaktów: chor. Robert DOROŻYŃSKI Na terenie Portu Wojennego obowiązuje system przepustek wydawanych każdorazowo na Biurze Przepustek. Osoby chcące osobiście wziąć udział w spotkaniu powinny uwzględnić czas potrzebny na uzyskanie przepustki. 4. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wypełnić Kalkulację ceny ofertowej zawartą w załączniku nr 1 do SIWZ, wskazując typ, producenta oraz nr katalogowy oferowanego asortymentu, celem potwierdzenia, iż odpowiada on wymaganiom określonym przez zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.wp.mil.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych - bud. 304 na terenie Portu Wojennego Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
- Roboty remontowe dróg z podziałem na części:
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania - likwidacja pieców na opał stały
- DOSTAWA BIOCYDU do odkażania paliw
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie wewnętrznej instalacji c.o. w budynku Przedszkola nr 35 "Pod Żaglami" przy ul. Płk. Dąbka 167 w Gdyni.
- Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Dostawa wyposażenia przebudowanych pomieszczeń budynku żłobka "Niedźwiadek" w Niedrzwicy Dużej
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- (BZP.271.15.2024) Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pniowcu
więcej: Sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.