eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Część IDostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY Część IIDostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA Część IIIDostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI Część IVDostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część VDostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część VIDostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia spr 47/KPW/ŻYWN/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Gdynia: Część I: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY Część II: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA Część III: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI Część IV: Dostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część V: Dostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część VI: Dostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia spr 47/KPW/ŻYWN/2016
Numer ogłoszenia: 41247 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 261 26 21 98, faks 261 26 23 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY Część II: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA Część III: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI Część IV: Dostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część V: Dostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część VI: Dostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia spr 47/KPW/ŻYWN/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY Część II: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA Część III: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI Część IV: Dostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część V: Dostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia Część VI: Dostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, (w Formularzu oferty zawarta jest kalkulacja ceny ofertowej, w której podano pozycje składające się na przedmiot zamówienia) oraz w załączniku nr 6 do SIWZ - WTT. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany. 3. Zamawiający umożliwi wykonawcom odbycie wizji lokalnej. Część I: 21.04.2016 godz. 11:00 Miejsce zbiórki: biuro przepustek Komendy Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. 81-103 Gdynia. Osoba do kontaktów: mł. chor. mar. Rafał SZEFER Część II: 21.04.2016 godz. 9:00 Miejsce stacjonowania okrętu: Al. Jana Pawła II, 81-103 Gdynia Osoba do kontaktów: mł. chor. mar. Dariusz CHEŁMOWSKIT część III: 21.04.2016 godz. 13:00 Miejsce zbiórki: biuro przepustek Komendy Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. 81-103 Gdynia. Osoba do kontaktów: st. mar Piotr MROTEK część IV i V: Wizja lokalna w terminie 25.04.2016 godz. 09:00 Miejsce zbiórki: biuro przepustek Komendy Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. 81-103 Gdynia. Osoba do kontaktów: chor. Robert DOROŻYŃSKI Na terenie Portu Wojennego obowiązuje system przepustek wydawanych każdorazowo na Biurze Przepustek. Osoby chcące osobiście wziąć udział w spotkaniu powinny uwzględnić czas potrzebny na uzyskanie przepustki. 4. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wypełnić Kalkulację ceny ofertowej zawartą w załączniku nr 1 do SIWZ, wskazując typ, producenta oraz nr katalogowy oferowanego asortymentu, celem potwierdzenia, iż odpowiada on wymaganiom określonym przez zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.wp.mil.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych - bud. 304 na terenie Portu Wojennego Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP WIGRY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na Okręcie Muzeum ORP BŁYSKAWICA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego na ORP ARCTOWSKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyspy grzewczej na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż zmywarki naczyń kuchennych na stołówce wojskowej 129/4001 KPW Gdynia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 51.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu chłodniczego i gastronomicznego do KPW Gdynia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.