eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › KPP + dok. projektowa - Pięczkowo, obwałowanie prawostronne rz. Warty, gm. Krzykosy, pow. Środa Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Poznań: KPP + dok. projektowa - Pięczkowo, obwałowanie prawostronne rz. Warty, gm. Krzykosy, pow. Środa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 412396 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353450 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KPP + dok. projektowa - Pięczkowo, obwałowanie prawostronne rz. Warty, gm. Krzykosy, pow. Środa Wlkp..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem jest wykonanie Koncepcji programowo - przestrzennej, a po akceptacji zastosowanych rozwiązań technicznych przez Zamawiającego, dokumentacji projektowej odbudowy prawostronnego obwałowania rzeki Warty Solec Orzechowo na odcinku od km 20+300 do km 22+000 (o długości 1,7 km) na wysokości miejscowości Pięczkowo, gmina Krzykosy, powiat średzki, województwo wielkopolskie. Przedmiotowe obwałowanie rzeki Warty zostało wykonane w okresie międzywojennym z zastosowaniem technologii, która nie gwarantowała uzyskania odpowiedniego do obecnych wymagań zagęszczenia gruntu w wale jak i przygoto-wania podłoża. Ponadto w okresie kilkudziesięcioletniej eksploatacji po każdym wezbraniu powodziowym wały ulegały systematycznemu osłabianiu. Przewiduje się wzmocnienie i uszczelnienie korpusu wału oraz ławeczki poprzez: - dogęszczenie, - podniesienie korony do wymaganych rzędnych, - zastosowanie uszczelnienia w postaci np. bentomaty i/ lub ścianki szczelnej, - wymagana klasa techniczna budowli - III. Istniejące parametry budowli: - szerokość korony średnio 3 m (2,5 m - 3,5 m), - nachylenie skarpy odwodnej ok. 1:2 - nachylenie skarpy odpowietrznej ok. 1:2 - wysokość wału od ok. 2 m do ok. 4 m, Wykaz istniejących budowli wałowych: ­ przepusty wałowe - 1 szt. ­ przejazdy wałowe - 3 szt.. Właścicielami gruntów przyległych są w większości rolnicy indywidualni. Koncepcja programowo przestrzenna powinna zawierać między innymi: a) badania geologiczno-inżynierskie oraz badanie istniejącego obwałowania, b) pomiary geodezyjne i domiary, c) koncepcję wykonania modernizacji wałów p. powodziowych, wariantowa, d) ocena terenowa istniejących budowli ze wskazaniem budowli bezwzględnie wymagających wymiany, zakres ewentualnej przebudowy istniejących budowli i cieków, e) ocenę ekonomiczną wstępną i potrzebę realizacji, uzasadnienie celowości i pilności inwestycji, f) wskaźnikowe określenie kosztów realizacji przedsięwzięcia, g) inwentaryzację zadrzewień i zakrzaczeń (oddzielnie dla każdej gminy) przewidzianych do usunięcia wraz z oceną rzeczoznawcy (po 5 egz.), h) inwentaryzację powierzchni leśnych wraz z obliczeniem jednorazowego odszkodowania za przedwczesny wyrąb drzew, (4 egz.) i) materiały do decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. (z podziałem na gminy - po 3 egz.), Przystąpienie do dalszych prac projektowych uwarunkowane jest uzyskaniem aprobaty Zamawiającego. Zamawiający zorganizuje posiedzenie Zespołu Specjalistów. Przedmiotem odbioru będzie: 1. Koncepcja programowo przestrzenna (wykonana w 5 egz.) wraz z oceną ekonomiczną przedsięwzięcia i zestawieniem planowanych kosztów inwestycji 2. Projekt budowlano-wykonawczy odbudowy (wykonany w 7 egz.) obejmujące: komplet uzgodnień formalnych, odbudowę wału wraz z umocnieniami, ocenę stanu i budowę budowli i przejazdów, w oparciu o aktualny pomiar geodezyjny i niezbędne badania geotechniczne i gruntowe, 3. Materiały i wniosek do wystąpienia o decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowanym zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. u. z 2003 r. nr 80 poz. 717 ze zm.), 4. Operat wodnoprawny na wykonanie urządzeń wodnych i opisem w języku nietechnicznym, (4 egz.), 5. Przedmiar robót, (4 egz.) 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, (4 egz.) 7. Kosztorys inwestorski, (1 egz.) 8. Szczegółowy wykaz obrębami geodezyjnymi właścicieli i posiadaczy gruntów i ich aktualnych adresów z określe-niem powierzchni całkowitej działki, powierzchni przewidzianych do wykupów i powierzchni czasowego zajęcia, (4 egz.) 9. Zgody właścicieli gruntów na realizację inwestycji, wycinkę drzew i krzewów i zgoda na odpłatne przekazanie gruntów zajętych przez wał, (1 egz. - oryginał) 10. Materiały do uzyskania decyzji na wycinkę drzew i krzewów (3 egz.), w rozbiciu na gminy, zawierające:. - inwentaryzację zadrzewień i krzewów przewidzianych do wycięcia wykonana na mapach ewidencyjnych, - zgody właścicieli lub posiadaczy gruntów na wycinkę drzew i krzewów (kopie zgód - wg pkt 8). 11. Materiały niezbędne do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, (4 egz. w wersji papierowej, w tym 1 egz. map i wypisów w oryginale), tj.: - karta informacyjna przedsięwzięcia o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 lit. a-i ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowi-ska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) - kopie mapy ewidencyjnej (poświadczone przez właściwy organ) obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, - wypis z ewidencji gruntów (poświadczony przez właściwy organ) obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie. 12. Kopie niżej wymienionych opracowań w wersji elektronicznej, w formacie PDF na nośniku elektronicznym - płycie CD. Nazwy plików nie mogą zawierać polskich znaków i znaków specjalnych nietolerowanych przez dyskowe sys-temy operacyjne. Wersje opracowań papierowych winny być zeskanowane w całości wraz z podpisami, uzgodnie-niami itd., od pierwszej do ostatniej strony. Każde niżej wymienione opracowanie musi zawierać się w oddzielnym pliku, z wyłączeniem map i rysunków stanowiących załączniki do części opisowej, które należy zamieścić na tym nośniku oddzielnie, z zaznaczeniem jakiego opracowania są częścią składową, też w formacie PDF: - Koncepcja programowo przestrzenna, - Projekt budowlano-wykonawczy, - Operat wodnoprawny z instrukcją gospodarowania wodą i utrzymania systemu i opisem w języku nietech-nicznym, - Przedmiar robót, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Szczegółowy wykaz obrębami geodezyjnymi właścicieli i posiadaczy gruntów i ich aktualnych adresów z okre-śleniem powierzchni całkowitej działki, powierzchni przewidzianych do wykupów i powierzchni czasowego zajęcia, - Zgody właścicieli gruntów na realizację inwestycji, wycinkę drzew i krzewów i zgoda na odpłatne przekazanie gruntów zajętych przez koryto rzeki, - Materiały do uzyskania decyzji na wycinkę drzew i krzewów, - Materiały jak wyżej w wersji elektronicznej do wystąpienia o decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - Materiały niezbędne do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIPROWODMEL Sp. z o. o. Biuro Projektów Wodnych Melioracji i Inżynierii Środowiska, ul. Dąbrowskiego 138, 60-577 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121932,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 148830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 351780,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.