eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Zgierz: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 412352 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie sukcesywnych dostaw artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Zgierzu. 2. Szczegółowy zakres produktów został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że ilości materiałów wskazane w tabelach są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem niniejszego postępowania, oraz przewidywanego na rok 2012r. zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej i mogą ulec zmniejszeniu, przy czym Zamawiający gwarantuje odbiór min 50% łącznej ilości produktów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawcy z którymi Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego nie służy roszczenie o realizację dostaw w wielkościach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowe wytyczne dotyczące realizacji zamówienia: 1) dostarczone produkty muszą być produktami bez wad fizycznych, fabrycznie nowe oraz nieużywane, 2) wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno -użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych (równoważnych w stosunku do produktów oryginalnych - technicznie, jakościowo i funkcjonalnie). W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w zał. nr A i zał. nr B do SIWZ (dalej zwanym formularzami cenowymi) - szczegółowy opis oferowanych produktów - potwierdzający, że zaproponowane przez Wykonawcę produkty są równoważne z produktami wskazanymi przez Zamawiającego, oraz w każdym przypadku wymienić: nazwę producenta, nazwę produktu oraz symbol. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do równoważności oferowanych produktów, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, 3) w czasie obowiązywania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia publicznego Wykonawca nie może dostarczać wyrobów innych niż wskazane w formularzach cenowych. W przypadku produktów równoważnych dopuszczalne jest zastąpienie ich produktami oryginalnymi pod warunkiem zachowania niezmienności ceny jednostkowej brutto produktu w stosunku do ceny wskazanej w formularzach cenowych, 4) miejscem realizacji dostaw jest siedziba Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz, 5) dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie w okresie od dnia 01.01.2012r. do dnia 31.12.2012r., zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego określonym na piśmie i dostarczonym w formie faxu do siedziby Wykonawcy 6) Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, nie później niż w terminie 2 dni roboczych, licząc od dnia przekazania Wykonawcy zapotrzebowania, o którym mowa w pkt 5, 7) każdą dostarczoną partię produktów przedstawiciel Zamawiającego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy sprawdzi pod katem zgodności ze złożonym zapotrzebowaniem, 8) w przypadku stwierdzenia braku zamówionych produktów lub dostarczenia ich niezgodnie z zapotrzebowaniem, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakującego produktu lub wymiany na zgodny ze złożonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem, w dniu dostawy i na koszt własny, 5. Przez użyte w SIWZ określenia dotyczące przedmiotu zamówienia rozumie się: 1) produkty fabrycznie nowe - produkty, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania oraz uszkodzeń mechanicznych, 2) produkty oryginalne - produkty pochodzące od producenta sprzętu lub zalecane przez producenta sprzętu, do którego są przeznaczone, 3) produkty eksploatacyjne regenerowane - produkty, które wytworzono poprzez uzupełnienie środka drukującego, 4) produkty równoważne - produkty fabrycznie nowe, charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, do których są przeznaczone, dopuszczone do stosowania przez producentów tych urządzeń i nie powoduje utraty uprawnień z tytułu gwarancji jakości, posiadające takie same lub lepsze niż produkty oryginalne parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe tzn: a) spełniają warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazane z symbolu materiały oryginalne, a w szczególności dotyczy to wydajności danego materiału eksploatacyjnego, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych, b) posiadają takie same wymiary, jak produkty oryginalne, c) wkłady barwiące muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, d) muszą być fabrycznie opakowane. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CORRECT E.MIKAS, J.MIKAS SPÓŁKA JAWNA, ul. Lawendowa nr 12/14, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 499186,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 614000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 614000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 644010,93

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb postępowania: zapytanie o cenę. Na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. W załączeniu - lista wykonawców, do których zostanie skierowane zaproszenie do składnia ofert na Dostawę artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych. Na rynku istnieje co najmniej pięciu wykonawców świadczących dostawy artykułów biurowych i eksploatacyjnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.