eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów › wykonanie robót budowlanych wykończeniowych i adaptacyjnych budynku szkoły w Woli Kopcowej na "Dom Ludowy z funkcją integracji społecznej"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-16

POZYCJA 41232

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Masłów: wykonanie robót budowlanych wykończeniowych i adaptacyjnych budynku szkoły w Woli Kopcowej na "Dom Ludowy z funkcją integracji społecznej"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Masłów, do kontaktów: Dariusz Korczyński, Masłów Pierwszy, 26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie, tel. (0 41) 311 08 78, fax (0 41) 311 08 36, e-mail: gmina@maslow.ug.gov.pl, www.maslow.ug.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych wykończeniowych i adaptacyjnych budynku szkoły w Woli Kopcowej na "Dom Ludowy z funkcją integracji społecznej". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane w istniejącym budynku szkoły będącym w stanie surowym otwartym, zlokalizowanym na działce w Woli Kopcowej nr. ewid. gruntu 245: Dane liczbowe istniejącego obiektu: Pow.zabudowy - 854,73 m kw. Pow. użytkowa - 723.21 m kw. Kubatrua - 4760,00 m sześć. Zakres robót: wykonanie elementów robót budowlanych wykończeniowych, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, zagospodarowanie terenu, kompleksowa obsługa geodezyjna zadania (wytyczenie i inwentartzacja porównawcza). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wola Kopcowa gm. Masłów, działka nr ewid. gruntu 245. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 10.10.2005; data zakończenia: 15.07.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust 1PZP, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP, 3) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej trzy roboty tożsame o wartości nie mniejszej niż 1000 000 zł każda odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, 4) przedłożą wykaz pracowników, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (konst.- bud., c.o., wod-kan, elekt.), a także zakres wykonanych przez nich czynności, 5) przedłożą informację z banku potwierdzającą wielkość posiadanych sdodków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy na kwotę nie mniejsza niż 1 mln zł. 6) przedłożą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 1 mln zł, 7) na wykonane roboty udzielą min 3-letniej gwarancji. 8) przedłożą zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeśli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia,(np. certyfikat jakości).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.09.2005, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.09.2005 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: do 24.11.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.09.2005, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Przedsięwięcie realizowane w zakresie dzialania "Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego". 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.