eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Kraków: Usługi w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów
Numer ogłoszenia: 412318 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów. Miejscem wytworzenia odpadów są jednostki organizacyjne Jednostki Wojskowej 4228. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań: Zadanie 1 - JW 4228, Skład Niedźwiedź, 32-090 Słomniki: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*; Skład Kłaj, 32-015 Kłaj: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*. Zadanie 2 - JW 4228, Skład Dęblin, ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*; Skład Stawy, 05-530 Dęblin: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 01 99, 16 02 14; Zakład Elaboracji Amunicji, 05-530 Dęblin: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie:12 01 01, 12 01 03, 15 01 10*, 15 02 02*; Skład Życzyn, 08-455 Trojanów: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 20, 16 01 99, 16 06 01*, 16 06 05; Skład Stężyca, ul. Dęblińska 149, 08-540 Stężyca: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie:15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 01 99; Polowe Warsztaty Lotnicze w Radomiu, ul. Lubelska 150, 26-600 Radom: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 13 02 08*, 15 02 02*. Zadanie 3 - JW 4228, Skład Kutno, ul. Bohaterów walk nad Bzurą, 99-300 Kutno: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*; Skład Gałkówek, ul. Łódzka 26, 95-041 Gałkówek: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 02 02*, 16 01 07*, 16 05 08*; Skład Regny, 95-040 Koluszki: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 12 01 01, 12 01 03, 15 01 04, 15 02 02*, 16 01 07*, 17 02 04*. Zadanie 4 - JW 4228, Skład Wojnowo, 85-915 Bydgoszcz: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 19 12 04; Polowe Warsztaty Lotnicze w Bydgoszczy, ul. Szubińska 105, 85 - 915 Bydgoszcz: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 02 02*. Zadanie 5 - JW 4228, Skład Niedźwiedź, 32-090 Słomniki: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 03*; Skład Kłaj, 32-015 Kłaj: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 03*. Zadanie 6 - JW 4228, Skład Stawy, 05-530 Dęblin: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 03*, 18 01 09; Skład Życzyn, 08-455 Trojanów: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 04. Zadanie 7 - JW 4228, Skład Kutno, ul. Bohaterów walk nad Bzurą, 99-300 Kutno: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 09; Skład Gałkówek, ul. Łódzka 26, 95-041 Gałkówek: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 03*, 18 01 09; Skład Regny, 95-040 Koluszki: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie:18 01 03*..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie: 1) oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, 2) aktualnego zezwolenia właściwego organu na zbieranie odpadów w zakresie na który wykonawca składa ofertę (z wyjątkiem kodu 18 01 03*), 3) aktualnego zezwolenia właściwego organu na transport odpadów w zakresie na który wykonawca składa ofertę, 4) aktualnego zezwolenia właściwego organu na unieszkodliwianie lub odzysk odpadów w zakresie na który wykonawca składa ofertę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa albo inny dokument (np. kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę, upoważniający do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy dla poszczególnych czynności; 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów należy złożyć w formie oryginału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. W razie zaistnienia istotniej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Wówczas wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl oraz www.przetagi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28, pok. 10, godz. 8.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz i unieszkodliwianie odpadów - JW 4228, Skład Niedźwiedź, 32-090 Słomniki, Skład Kłaj, 32-015 Kłaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - JW 4228, Skład Niedźwiedź, 32-090 Słomniki: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*; Skład Kłaj, 32-015 Kłaj: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz i unieszkodliwianie odpadów - JW 4228, Skład Dęblin, ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin, Skład Stawy, 05-530 Dęblin, Zakład Elaboracji Amunicji, 05-530 Dęblin, Skład Życzyn, 08-455 Trojanów, Skład Stężyca, ul. Dęblińska 149, 08-540 Stężyca, Polowe Warsztaty Lotnicze w Radomiu, ul. Lubelska 150, 26-600 Radom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - JW 4228, Skład Dęblin, ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*; Skład Stawy, 05-530 Dęblin: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 01 99, 16 02 14; Zakład Elaboracji Amunicji, 05-530 Dęblin: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie:12 01 01, 12 01 03, 15 01 10*, 15 02 02*; Skład Życzyn, 08-455 Trojanów: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 20, 16 01 99, 16 06 01*, 16 06 05; Skład Stężyca, ul. Dęblińska 149, 08-540 Stężyca: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie:15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 01 99; Polowe Warsztaty Lotnicze w Radomiu, ul. Lubelska 150, 26-600 Radom: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 13 02 08*, 15 02 02*..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz i unieszkodliwianie odpadów - JW 4228, Skład Kutno, ul. Bohaterów walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, Skład Gałkówek, ul. Łódzka 26, 95-041 Gałkówek, Skład Regny, 95-040 Koluszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - JW 4228, Skład Kutno, ul. Bohaterów walk nad Bzurą, 99-300 Kutno: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*; Skład Gałkówek, ul. Łódzka 26, 95-041 Gałkówek: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 02 02*, 16 01 07*, 16 05 08*; Skład Regny, 95-040 Koluszki: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 12 01 01, 12 01 03, 15 01 04, 15 02 02*, 16 01 07*, 17 02 04*..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wywóz i unieszkodliwianie odpadów - JW 4228, Skład Wojnowo, 85-915 Bydgoszcz, Polowe Warsztaty Lotnicze w Bydgoszczy, ul. Szubińska 105, 85 - 915 Bydgoszcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - JW 4228, Skład Wojnowo, 85-915 Bydgoszcz: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 19 12 04; Polowe Warsztaty Lotnicze w Bydgoszczy, ul. Szubińska 105, 85 - 915 Bydgoszcz: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 15 02 02*..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wywóz i unieszkodliwianie odpadów - JW 4228, Skład Niedźwiedź, 32-090 Słomniki, Skład Kłaj, 32-015 Kłaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - JW 4228, Skład Niedźwiedź, 32-090 Słomniki: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 03*; Skład Kłaj, 32-015 Kłaj: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 03*..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wywóz i unieszkodliwianie odpadów - JW 4228, Skład Stawy, 05-530 Dęblin, Skład Życzyn, 08-455 Trojanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 - JW 4228, Skład Stawy, 05-530 Dęblin: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 03*, 18 01 09; Skład Życzyn, 08-455 Trojanów: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 04..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wywóz i unieszkodliwianie odpadów - JW 4228, Skład Kutno, ul. Bohaterów walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, Skład Gałkówek, ul. Łódzka 26, 95-041 Gałkówek, Skład Regny, 95-040 Koluszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 - JW 4228, Skład Kutno, ul. Bohaterów walk nad Bzurą, 99-300 Kutno: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 09; Skład Gałkówek, ul. Łódzka 26, 95-041 Gałkówek: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 03*, 18 01 09; Skład Regny, 95-040 Koluszki: wywóz i unieszkodliwianie odpadów o kodzie: 18 01 03*..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.