Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Lubliniec: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2012/2013.
Numer ogłoszenia: 412266 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2012/2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2012 2013, które odbywać się będzie w ramach trzech zadań: ZADANIE NR I: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2012 2013 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich o długości 13,05km , b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 15416m2, c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej z jezdni poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) h)usuwanie śliskości zimowej z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających), i)usuwanie śniegu z oznakowania pionowego, j)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie). Wykaz dróg i mapa - załącznik nr 2 do SIWZ. ZADANIE NR II: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2012 2013 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 16,05km, b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 9050m2, c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej z jezdni poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) h)usuwanie śliskości zimowej z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających), i)usuwanie śniegu z oznakowania pionowego, j)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie). Wykaz dróg i mapa - załącznik nr 3 do SIWZ. ZADANIE NR III: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2012 2013 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 30,10km, b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 32620m2, c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej z jezdni poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) h)usuwanie śliskości zimowej z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających), i)usuwanie śniegi z oznakowania pionowego, j)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie). Wykaz dróg i mapa - załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Szczegółowy zakres rzeczowy prac i wymagania techniczne określone zostały w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości: ZADANIE Nr I - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). ZADANIE Nr II - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). ZADANIE Nr III - 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). 5.Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 31 października 2012r. do godz. 08.30.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie trzech ostatnich lat wykonał minimum jedną usługę obejmującą swoim zakresem zimowe utrzymanie dróg o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje minimum sprzętem tj.: pługi - 2 szt. pługo - piaskarki - 2 szt. ładowarka - 1 szt. równiarki - 1 szt.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: a) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie, c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę, 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy, 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublińcu
ul. Paderewskiego 7
42 - 700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul. Paderewskiego 7 42 - 700 Lubliniec pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie powiatu lublinieckiego w sezonie 2012/2013. Zadanie nr I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR I: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2012/2013 obejmujące: a) zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich o długości 13,05km , b) zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 15416m2, c) działania organizacyjno techniczne, d) przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e) usuwanie śniegu z dróg, f) usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g) usuwanie śliskości zimowej z jezdni poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) h) usuwanie śliskości zimowej z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających), i) usuwanie śniegu z oznakowania pionowego, j) prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie). Wykaz dróg i mapa - załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie powiatu lublinieckiego w sezonie 2012/2013. Zadanie nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR II: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2012/2013 obejmujące: a) zimowe utrzymanie dróg o długości 16,05km, b) zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 9050m2, c) działania organizacyjno techniczne, d) przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e) usuwanie śniegu z dróg, f) usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g) usuwanie śliskości zimowej z jezdni poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) h) usuwanie śliskości zimowej z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających), i) usuwanie śniegu z oznakowania pionowego, j) prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie). Wykaz dróg i mapa - załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie powiatu lublinieckiego w sezonie 2012/2013. Zadanie nr 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR III: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2012/2013 obejmujące: a) zimowe utrzymanie dróg o długości 30,10km, b) zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 32620m2, c) działania organizacyjno techniczne, d) przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e) usuwanie śniegu z dróg, f) usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g) usuwanie śliskości zimowej z jezdni poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) h) usuwanie śliskości zimowej z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających), i) usuwanie śniegi z oznakowania pionowego, j) prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie). Wykaz dróg i mapa - załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Zespołu Szkół nr 1 w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych
- Pełnienie funkcji insp. nadz. inwestorskiego dla inwestycji pn.Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- "Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Zespołu Szkół nr 1 w Lublińcu poprzez realizację robót budowlanych w obrębie dachu budynku"
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.