eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót remontowo-budowlanych wraz z wyposażeniem pomieszczeń zabezpieczenia socjalnego w budynku MSZ przy Al. Szucha 21 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Warszawa: Wykonanie robót remontowo-budowlanych wraz z wyposażeniem pomieszczeń zabezpieczenia socjalnego w budynku MSZ przy Al. Szucha 21 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 412252 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351786 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych wraz z wyposażeniem pomieszczeń zabezpieczenia socjalnego w budynku MSZ przy Al. Szucha 21 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty remontowo-budowlane powierzchni gastronomicznej oraz pokoju rozmów przy holu wejściowym w obiekcie MSZ przy Al.Szucha 21 w Warszawie, w zakresie: ogólnobudowlanym, instalacji: elektrycznych, wentylacji, klimatyzacji, ciepła technologicznego, wody lodowej, wod. -kan. i centralnego ogrzewania, oraz automatyki i wyposażenia. Roboty budowlane będą polegały na oddzieleniu systemów wentylacji sali konsumpcyjnej od kuchni z zapleczem poprzez budowę nowego kanału oraz wymianę okapów, instalacji i central wentylacyjnych, doposażeniu zaplecza gastronomicznego celem ujednolicenia dróg technologicznych oraz remoncie i zmianie wystroju sali konsumpcyjnej oraz salki VIP, w oparciu o wielobranżowy projekt budowlany , Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: - przedmiar robót budowlanych (załącznik nr 8 do siwz) - przedmiar robót elektrycznych (załącznik nr 9 do siwz) - przedmiar robót - automatyka(załącznik nr 10 do siwz) - przedmiar robót - wentylacja i klimatyzacja (załącznik nr 11 do siwz) - przedmiar robót - c.o., wod.-kan.(załącznik nr 12 do siwz) - projekt budowlany - architektura (załącznik nr 13 do siwz) - projekt budowlany -instalacje elektryczne (załącznik nr 14 do siwz) - projekt budowlany -wod.-kan. i c.o.(załącznik nr 15 do siwz) - projekt wentylacji i klimatyzacji (załącznik nr 16 do siwz) - STWOIR roboty budowlane (załącznik nr 17 do siwz) - STWOIR instalacje elektryczne (załącznik nr 18 do siwz) - STWOIR - automatyka (załącznik nr 19 do siwz) - STWOIR c.o. i wod.-kan. (załącznik nr 20 do siwz) - projekt wykonawczy- aranżacji (załącznik nr 21 do siwz) - projekt wykonawczy-automatyka (załącznik nr 22 do siwz) - projekt technologiczny z wykazem wyposażenia kuchni (załącznik nr 23 do siwz). Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na terenie zamkniętym w siedzibie Zamawiającego. Ze względu na specyfikę oraz charakter obiektu objętego przedmiotem zamówienia Zamawiający nie może udostępnić wykonawcom możliwości jego oględzin. Roboty będą prowadzone etapami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosowania przerw w robotach z przyczyn organizacyjnych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość po uprzednio uzyskanej jego zgodzie, wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę poza godzinami pracy Zamawiającego oraz w dni wolne od pracy, pod warunkiem uprzątnięcia przez Wykonawcę terenu robót objętego przedmiotem umowy przed rozpoczęciem pracy urzędu. Wykonywanie robót uciążliwych powinno się odbywać po godzinach pracy urzędu. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego meldowania pracownikom ochrony o nieprawidłowościach i okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo obiektu, uszkodzenie mienia, groźbę awarii itp. orazOraz usunięcie tych nieprawidłowości. Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć osobę nadzorującą swoich pracowników do stałego kontaktu z Zamawiającym i zapewni łączność telefoniczną z tą osobą na własny koszt. Do obowiązków ww. osoby należeć będzie m.in.: -czuwanie nad prawidłową realizacją przedmiotu umowy; -odzienny nadzór nad pracą personelu wykonującego przedmiot zamówienia. Kosztorys ofertowy musi być sporządzony metodą szczegółową. Wraz z kosztorysem należy złożyć szczegółowe zestawienie ilościowo-wartościowe materiałów zawierające nazwy oferowanych produktów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakresu części robót i wykonywania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli ich realizacja: -nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, -powstanie w wyniku zmiany sposobu wykonania elementu robót, nie zwiększając parametrów zamówienia i nie wykraczając poza ilość materiałów określonych w dokumentacji projektowej, -powstanie w wyniku konieczności zastosowania zamiennego równoważnego materiału spełniającego parametry i warunki określone w dokumentacji projektowej (np. z powodu wycofania z produkcji zatwierdzonego w dokumentacji projektowej materiału), -wpłynie na ulepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji budowy oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. Zastosowane materiały - powinny posiadać certyfikaty zezwalające na stosowanie w budownictwie. Zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo budowlane Wykonawca przedstawi powyższe certyfikaty oraz dołączy do dokumentacji powykonawczej, którą sporządzi. Warunki obmiaru, wykonania i odbioru robót - zgodnie z wymogami Ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami i opisem technologicznym przedstawionym w kodach pozycji przedmiaru zgodnie z KNR-ami. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do przedstawionych (o parametrach równoważnych lub wyższych) i opisanych w przedmiarach robót. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach znaki towarowe i nazwy są przykładowe. W przypadku materiałów i urządzeń równoważnych muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do użytku na terenie Polski. Kolorystyka, typ, gatunek stosowanych materiałów i wyrobów będą podlegały każdorazowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonania Harmonogramu rzeczowo- finansowego robót (w uzgodnieniu z Zamawiającym). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych wraz z wyposażeniem pomieszczeń zabezpieczenia socjalnego w budynku MSZ przy Al. Szucha 21 w Warszawie. Wypłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia odbywać się będzie etapami. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za roboty etapowe określone w Harmonogramie wykonania robót, zatwierdzonym wcześniej przez Zamawiającego, po zakończeniu wszystkich robót w danym etapie, po komisyjnym ich odbiorze oraz na podstawie sprawdzonego kosztorysu powykonawczego- etapowego, wykonanego metodą szczegółową. Przedstawiona w ofercie cena za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie ceną, która nie może ulec zwiększeniu w rozliczeniu na podstawie kosztorysu powykonawczego - zamiennego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 39.10.00.00 - Meble 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1409903.36 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECHNOINSTAL Zakład Instalacji Sanitarnych i Budowlanych, ul. Niecała 24, 05-820 Piastów, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1409903.36
  • Oferta z najniższą ceną: 1409903.36 oferta z najwyższą ceną: 1409903.36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.