Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Świdnik: Dostawa drobnego sprzętu medycznego ( 5 pakietów )
Numer ogłoszenia: 412186 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Bolesława Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514215, faks 081 7514215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego ( 5 pakietów ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Zadanie podzielone jest na 5 pakietów: Pakiet Nr 1 - Elektromedycyna ( kable do kardiomonitora, kable do rejestratora zapisów EKG, końcówki do kabla, elektrody do EKG i prób wysiłkowych, elektrody do stymulacji czasowej i zewnętrznej, papiery do EKG, USG, KTG, UDT i drukarek laboratoryjnych). Pakiet Nr 2 - Różny drobny sprzęt medyczny ( kieliszki na leki i łopatki jednorazowego użytku, fartuchy jednorazowego użytku, opaski identyfikacyjne dla niemowląt, zaciskacze do pępowiny, pojemniki do pobierania moczu i worki na mocz, pojemniki do analizy moczu, baseny jednorazowego użytku, pojemniki na plwociny, pojemniki na odpady, zestawy do lewatywy, żel do USG i do EKG, termometry elektroniczne, opatrunki do oklejania kaniul). Pakiet Nr 3 - Pieluchy jednorazowego użytku dla dzieci i dorosłych. Pakiet Nr 4 - Materiały do sterylizacji ( rękawy foliowo - papierowe, papier krepowany, torby papierowo - foliowe, torby posterylizacyjne, testy do sterylizacji parowej i testy biologiczne, taśmy wskaźnikowe, zestawy testowe typu Bowie - Dick, arkusz kontroli szczelności zgrzewu ). Pakiet Nr 5 - Naboje do sterylizacji i papier do drukarki sterylizatora. Szczegółowe wymagania dotyczące asortymentu oraz jego wykaz zawarte są w Załączniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo - Cenowy, dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 22.99.32.00 - Papier termoczuły lub tektura 33.14.11.23 - Pojemniki na skalpele 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm.) : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm. ). Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formularza :spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Oferenta, że a/ posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania określonego zamówienia. b/ przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu Umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ, c/ spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm. ), d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późn. zm. ), e/ oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy 7. Ponadto każdy Oferent powinien dołączyć wykaz zamówień zrealizowanych w okresie trzech lat dla szpitali o złożoności i wartości zamówienia zbliżonych do przedmiotu prowadzonego postępowania - co najmniej 1 dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana należycie ( referencje odbiorców dostaw ). 8. Dla każdego wyrobu medycznego Dostawca powinien dostarczyć : a/ kopię deklaracji zgodności, b/ kopię certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego. Dodatkowe dokumenty : 1. Wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Wypełniony Formularz Asortymentowo - Cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozswidnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Kasie SP ZOZ w Świdniku ew. za zaliczeniem pocztowym , w cenie 20 zł brutto - opłata dotyczy formy pisemnej specyfikacji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Składanie w Sekretariacie SP ZOZ pok. Nr 1 - I piętro. Otwarcie dnia 8.12.2009 r. o godz. 10.10 w Sali Konferencyjnej pok. Nr 13 - II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Elektromedycyna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Elektromedycyna ( kable do kardiomonitora, kable do rejestratora zapisów EKG, końcówki do kabla, elektrody do EKG i prób wysiłkowych, elektrody do stymulacji czasowej i zewnętrznej, papiery do EKG, USG, KTG, UDT i drukarek laboratoryjnych)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 22.99.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Różny drobny sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - Różny drobny sprzęt medyczny ( kieliszki na leki i łopatki jednorazowego użytku, fartuchy jednorazowego użytku, opaski identyfikacyjne dla niemowląt, zaciskacze do pępowiny, pojemniki do pobierania moczu i worki na mocz, pojemniki do analizy moczu, baseny jednorazowego użytku, pojemniki na plwociny, pojemniki na odpady, zestawy do lewatywy, żel do USG i do EKG, termometry elektroniczne, opatrunki do oklejania kaniul)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.16.15-4, 33.14.11.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Pieluchy jednorazowego użytku dla dzieci i dorosłych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 - Pieluchy jednorazowego użytku dla dzieci i dorosłych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.17.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Materiały do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 - Materiały do sterylizacji ( rękawy foliowo - papierowe, papier krepowany, torby papierowo - foliowe, torby posterylizacyjne, testy do sterylizacji parowej i testy biologiczne, taśmy wskaźnikowe, zestawy testowe typu Bowie - Dick, arkusz kontroli szczelności zgrzewu )..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.11.00-6, 33.33.77.20-2, 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Naboje do sterylizacji i papier do drukarki sterylizatora..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 - Naboje do sterylizacji i papier do drukarki sterylizatora..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.11.00-6, 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa samochodu ciężarowego ze skrzynią ładunkową samowyładowczą
- Dostawa rękawic
- Remont sufitów polegający na wykonaniu sufitów podwieszanych w części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku wraz z wymianą oświetlenia
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Dostawa środków czystości i higieny w obiektach w rejonie odpowiedzialności 6 WOG Ustka w 2024 roku.
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki zakładowej przez okres 12 miesięcy
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów w okresie 24 miesięcy dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Produkty lecznicze.
więcej: Papier termoczuły lub tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.