eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Remont świetlicy w Radogoszczy w ramach zadania inwestycyjnego pn.Modernizacja wraz z wyposażeniem świetlicy szansą na stworzenie centrum kulturalnego całej gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Lubań: Remont świetlicy w Radogoszczy w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja wraz z wyposażeniem świetlicy szansą na stworzenie centrum kulturalnego całej gminy
Numer ogłoszenia: 412114 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352890 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubań, ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6465920, faks 075 612 68 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy w Radogoszczy w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja wraz z wyposażeniem świetlicy szansą na stworzenie centrum kulturalnego całej gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy w Radogoszczy w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja wraz z wyposażeniem świetlicy szansą na stworzenie centrum kulturalnego całej gminy. 2. Zakres prac obejmuje: a) wymianę pokrycia dachowego z równoczesną utylizacją dotychczasowego pokrycia z azbestu; b) wymiana rynien i rur spustowych; c)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; d) odnowienie i docieplenie elewacji; e) wykonanie zadaszenia nad wejściem; f) wykonanie prac remontowych wewnątrz budynku: - pomieszczeń w piwnicy, - pomieszczeń na parterze: korytarz, biblioteka, magazynki ( 2 pomieszczenia), hydrofornia, kuchnia, zmywalnia, zaplecze kuchenne, komórki ( 2 pomieszczenia), sala widowiskowa, zaplecze sceniczne, scena, zaplecze sportowe, - pomieszczeń na I piętrze: klatka schodowa, korytarz, zaplecze sanitarne, siłownia, magazynki ( 3 pomieszczenia), pokój, strych( 3 pomieszczenia); g) wymiana instalacji elektrycznej; h) wymiana instalacji centralnego ogrzewania; i) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej; j) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej; k) zabezpieczenie kierownika budowy; l) dokonanie odbiorów, uzgodnień oraz uzyskanie stosownych opinii, świadectw i potwierdzeń; ł) uzyskanie i przedłożenie do Urzędu Gminy Lubań przez wykonawcę robót (działającego w imieniu Wójta Gminy Lubań) Decyzji pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lubaniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 445518.52 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie : Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe PIASKOR s.c., ul. Poniatowskiego 24a, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 445518.52
  • Oferta z najniższą ceną: 445518.52 oferta z najwyższą ceną: 603000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.