eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Garwolinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-16

Garwolin: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Garwolinie
Numer ogłoszenia: 411954 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379456 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Garwolinie, al. Legionów 46, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 6843013, faks 025 6843013.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Garwolinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Garwolinie przy ulicy Aleja Legionów 46 (z wyłączeniem powierzchni obiektu przeznaczonej dla Prokuratury Rejonowej). Powierzchnia do sprzątania: - powierzchnia użytkowa budynku Sądu, z wyłączeniem powierzchni przeznaczonej dla Prokuratury Rejonowej - 2.862,3 m2 - powierzchnia terenu przyległego, na którą składają się wjazd od ulicy na wewnętrzne parkingi, parkingi, chodniki, z wyłączeniem zieleni - 2.042,4 m2 - trawniki rabaty - 1.210,2 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku - 5 razy w tygodniu, z wyłączeniem dni wolnych od pracy oraz dodatkowo w soboty robocze dla Sądu, które zostaną określone w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości (w zamian za inny dzień wolny): sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, pomieszczeń socjalnych, czyszczenie mebli, szaf metalowych, pancernych, wykładanie koszy workami foliowymi i wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, mycie podłóg oraz uzupełnianie we własnym zakresie środków higienicznych do WC (mydło w pianie, papier toaletowy, wkłady zapachowe do odświeżaczy powietrza, kostki dezynfekujące do sedesów i pisuarów). Wykonawca jest również zobowiązany do codziennego utrzymania porządku na zewnątrz budynku, zamiatania chodników, parkingów oraz wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi, zbierania śmieci oraz opadniętych gałęzi i liści w obrębie działki, koszenia trawników, pielęgnowania rabat, przycinania krzewów, wycinania odrostów przy pniach drzew, a w okresie zimowym do odśnieżania chodników, parkingów, wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi i posypywania ich piaskiem, usuwania oblodzeń (Wykonawca zapewni jednocześnie wywóz śniegu we własnym zakresie, własnym transportem i na własny koszt). Prace w sezonie zimowym (odśnieżanie, usuwanie oblodzeń) muszą być wykonane do czasu przybycia pracowników do pracy, tj. do godziny 7.50: - w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie śniegu oraz oblodzeń ręcznie lub mechanicznie oraz w razie potrzeby posypywanie piachem chodników, wjazdów od ulicy na wewnętrzne parkingi i parkingów (zamawiający nie dopuszcza stosowania środków innych niż piasek do posypywania śliskich powierzchni); - w czasie opadów śniegu lub śniegu z deszczem prace odśnieżania i usuwania oblodzeń muszą być wykonywane na bieżąco w ciągu dni roboczych, jak również w dni wolne od pracy i święta; - wywóz śniegu sprzed budynku transportem Wykonawcy i zapewnienie miejsca jego składowania; - w okresie wiosenno-jesiennym utrzymanie porządku na zewnątrz budynku, zamiatanie chodników, parkingów oraz dróg dojazdowych, zbieranie śmieci w obrębie działki, koszenie, podlewanie trawników, pielęgnowanie rabat, przycinanie krzewów, wycinanie odrostów przy pniach drzew. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem usług zawarty został w Załącznikach nr 1, 1a i 1b do SIWZ. 2.3. Zamawiający zleca Wykonawcom przed złożeniem ofert obejrzenie lokalizacji, której dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Oględzin można dokonywać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów (patrz pkt 9 SIWZ). 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) wyposażenia pracowników w odzież ochronną i roboczą oraz imienne identyfikatory, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; b) zatrudnienia takiej liczby pracowników, która gwarantuje realizację zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do zatrudnienia jednego dyżurnego pracownika od poniedziałku do piątku dla potrzeb doraźnych (w poniedziałki w godz. od 8.00 do 18.00, zaś od wtorku do piątku w godz. 8.00 do 16.00). Wykonawca zobowiązany jest do wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy nie są karani. c) zakupu na własny koszt środków technicznych oraz materiałów i środków czystości niezbędnych do wykonywania usług (materiały i środki czystości muszą być odpowiednie do czyszczenia konkretnych powierzchni - szczegółowe zestawienie powierzchni zawiera Załącznik nr 1c do SIWZ) oraz do uzupełniania we własnym zakresie celem zapewnienia ciągłości materiałów do sanitariatów takich jak: mydło w pianie, papier toaletowy, wkłady zapachowe do odświeżaczy powietrza, kostki dezynfekujące do sedesów i pisuarów; d) wykonania przedmiotu zamówienia przy użyciu własnych maszyn i urządzeń; e) wykonania usługi z zachowaniem reżimów sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi technologiami i przepisami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., ul. Al. Jana Pawła II 8 A, Jelenia Góra, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184809,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156342,30

  • Oferta z najniższą ceną: 156342,30 / Oferta z najwyższą ceną: 200242,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.