eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na teren Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej ul. Sokołowska 2. Szacowana ilość dostarczonego oleju opałowego lekkiego na składowisko do 30 000 litrów o właściwościach zgodnych z normą PN-C-96024:200

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Siedlce: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na teren Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej ul. Sokołowska 2. Szacowana ilość dostarczonego oleju opałowego lekkiego na składowisko do 30 000 litrów o właściwościach zgodnych z normą PN-C-96024:2001
Numer ogłoszenia: 411836 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach , ul. 11 Listopada 19, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6332522, faks 025 6332526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na teren Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej ul. Sokołowska 2. Szacowana ilość dostarczonego oleju opałowego lekkiego na składowisko do 30 000 litrów o właściwościach zgodnych z normą PN-C-96024:2001.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na teren Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej ul. Sokołowska 2. Szacowana ilość dostarczonego oleju opałowego lekkiego na składowisko do 30 000 litrów o właściwościach zgodnych z normą PN-C-96024:2001: Lp. Właściwość Jednostka Wymagania według PN-C-96024:2001 1. Gęstość w temperaturze 150 C kg/m3 max. - 860 2. Wartość opałowa MJ/kg min. - 42,6 3. Temperatura zapłonu 0 C min. - 56 4. Lepkość kinematyczna w 200 C mm2/s max. - 6,0 5. Skład frakcyjny do 250 0 C destyluje % (VIV) max.-60 do 350 0 C destyluje % (VIV) min.- 85 6. Temperatura płynięcia 0 C max. - -20 7. Pozostałości po koksowaniu z 10 % pozostałości destylacyjnej % (m/m) max. - 0,3 8. Zawartość siarki % (m/m) max. - 0,2 9. Zawartość wody mg/kg max. - 200 10. Zawartość nieczystości stałych mg/kg max. - 24 11. Pozostałości po spaleniu % (m/m) max. - 0,01 12. Barwa - czerwona Dostawa, w tym transport i rozładunek oleju opałowego lekkiego u Zamawiającego będzie realizowany przez Wykonawcę i na jego koszt. Rzeczywista ilość zamawianego paliwa wg potrzeb Zamawiającego. Do każdej dostawy Wykonawca zobligowany jest dołączyć świadectwo jakości dostarczanego oleju opałowego lekkiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5.1 Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: a/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności mającej na celu wykonanie zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz Art. 24 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków przez Wykonawców. a/ Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu Ofertowym oraz dokumentu określonego w punkcie 6.2 (Dokument nr 1 i 4) określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.a, b/ Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu Ofertowym oraz dokumentów określonych w punkcie 6.2 (Dokument nr 2 i 3) określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.b, c/ Zamawiający na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu Ofertowym określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.c. d/ Zamawiający na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu Ofertowym określi czy wykonawca wypełnia wymogi punktu 5.1.d..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 6.1. Wykaz oświadczeń Należy wypełnić Formularz Ofertowy w którym znajdują się wszystkie niezbędne oświadczenia. 6.2. Wykaz dokumentów Wykonawcy startujący w postępowaniu mają obowiązek dołączyć do Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty: Dokument nr 1 Oryginał lub poświadczona kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej lub wykonawcy składają ofertę wspólną, wykonawcy dodatkowo wskazują (wraz ze wskazaniem danych teleadresowych do pełnomocnika) pełnomocnika konsorcjum przedstawiając stosowne pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich oferentów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu nr 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument nr 2 Świadectwo (certyfikat) jakości oleju opałowego lekkiego, potwierdzający wypełnienie wymagań jakościowych. Dokument nr 3 Wyciąg z umowy lub faktura potwierdzająca dysponowanie olejem opałowym lekkim o wymaganej jakości. Dokument nr 4 Koncesja, zezwolenie lub licencja na obrót paliwami ciekłymi jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania w/w dokumentów. 6.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to dostarczone przez niego dokumenty mogą mieć także inną formę przewidzianą ustawą Prawo Zamówień Publicznych i przepisami wykonawczymi do ustawy. 6.4. BRAK JAKIEGOKOLWIEK WYMAGANEGO PRZEZ SIWZ DOKUMNENTU, JEGO CZĘŚCI LUB ICH NIEZGODNOŚĆ Z SIWZ I USTAWĄ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY WYKONAWCY Z ZASTRZEŻENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W USTAWIE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach 08-110 Siedlce ul. 11-go Listopada 19 SEKRETARIAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach 08-110 Siedlce ul. 11-go Listopada 19 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.