eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU przy ul. H. SIENKIEWICZA 65

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Białystok: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU przy ul. H. SIENKIEWICZA 65
Numer ogłoszenia: 41182 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 670 31 37, faks 085 670 28 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU przy ul. H. SIENKIEWICZA 65.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku przy ul. H. Sienkiewicza 65. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym. Należy przewidzieć utrudnienia w ich realizacji i wykonanie robót zabezpieczających. Zakres robót do wykonania: Roboty budowlane 1) Zerwanie istniejącego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, 2) Wymiana szlichty, wykonanie paroizolacji bitumicznej z wkładką zbrojącą z folii aluminiowej, 3) Ocieplenie dachu płytami ze styropianu laminowanego jednostronnie papą gr. 20 cm, 4) Wykonanie dwuwarstwowe pokrycia dachu papą termozgrzewalną, 5) Skucie istniejących tynków na kominach, ponowne otynkowanie, zabezpieczenie otworów siatką ze stali nierdzewnej, wykonanie nowych czapek na części kominów, 6) Wymiana obróbek blacharskich, 7) Wymiana okien piwnicznych i okien na poddaszu, 8) Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych kondygnacji budynku metodą lekką -mokrą warstwą styropianu gr. 14 cm, wraz z wykonaniem barwionej w masie wyprawy tynkarskiej silikonowej, 9) Ocieplenie ościeży styropianem gr. 3 cm, wraz z wykonaniem wyprawy jw., 10) Ocieplenie gzymsu styropianem gr. 5 cm. 11) Obłożenie cokołu dookoła budynku (wys. 204cm) oraz front i tył części środkowej budynku (wys.460cm) gresem, 12) Naprawa ścian fundamentowych, wykonanie izolacji pionowej wodoszczelnej, 13) Ocieplenie ścian fundamentowych warstwą styropianu ekstrudowanego gr. 14 cm, 14) Wymiana opaski wokół budynku, 15) Wykonanie studzienek przyokiennych piwnicznych, wraz z wykonaniem i montażem krat, 16) Demontaż i ponowny montaż krat na studzienkach przyokiennych piwnicznych, po uprzednim oczyszczeniu i pomalowaniu, 17) Wykonanie daszków systemowych nad drzwiami wejściowymi do budynku. Roboty elektryczne Instalacja odgromowa 1) Demontaż istniejących zwodów poziomych i odprowadzających, 2) Montaż zwodów poziomych na wspornikach z drutu FeZn śr. 8mm, 3) Montaż rur osłonowych zwodów odprowadzających z rur trudnopalnych, 4) Montaż zwodów odprowadzających w rurach osłonowych drut śr. 8mm, 5) Przewody odprowadzające z bednarki FeZn 40x3 od masztów antenowych, 6) Montaż skrzynek probierczych, 7) Badania i pomiary instalacji, Roboty sanitarne 1) Demontaż instalacji c.o. wraz z grzejnikami, rurami i armaturą, 2) Wykonanie nowej instalacji c.o. (w zakresie określonym przedmiarami robót), 3) Wymiana instalacji ciepłej wody (leżaków), 4) Demontaż i ponowny montaż klimatyzatorów na ścianach zewnętrznych i dachu. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ: przedmiary robót, dokumentacja techniczna w zakresie objętym przedmiarami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które zostały przewidziane do wykonania w zamówieniu podstawowym, tj.: Roboty budowlane 1) Zerwanie istniejącego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, 2) Wymiana szlichty, wykonanie paroizolacji bitumicznej z wkładką zbrojącą z folii aluminiowej, 3) Ocieplenie dachu płytami ze styropianu laminowanego jednostronnie papą gr. 20 cm, 4) Wykonanie dwuwarstwowe pokrycia dachu papą termozgrzewalną, 5) Skucie istniejących tynków na kominach, ponowne otynkowanie, zabezpieczenie otworów siatką ze stali nierdzewnej, wykonanie nowych czapek na części kominów, 6) Wymiana obróbek blacharskich, 7) Wymiana okien piwnicznych i okien na poddaszu, 8) Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych kondygnacji budynku metodą lekką -mokrą warstwą styropianu gr. 14 cm, wraz z wykonaniem barwionej w masie wyprawy tynkarskiej silikonowej, 9) Ocieplenie ościeży styropianem gr. 3 cm, wraz z wykonaniem wyprawy jw., 10) Ocieplenie gzymsu styropianem gr. 5 cm. 11) Obłożenie cokołu dookoła budynku (wys. 204cm) oraz front i tył części środkowej budynku (wys.460cm) gresem, 12) Naprawa ścian fundamentowych, wykonanie izolacji pionowej wodoszczelnej, 13) Ocieplenie ścian fundamentowych warstwą styropianu ekstrudowanego gr. 14 cm, 14) Wymiana opaski wokół budynku, 15) Wykonanie studzienek przyokiennych piwnicznych, wraz z wykonaniem i montażem krat, 16) Demontaż i ponowny montaż krat na studzienkach przyokiennych piwnicznych, po uprzednim oczyszczeniu i pomalowaniu, 17) Wykonanie daszków systemowych nad drzwiami wejściowymi do budynku. Roboty elektryczne Instalacja odgromowa 1) Demontaż istniejących zwodów poziomych i odprowadzających, 2) Montaż zwodów poziomych na wspornikach z drutu FeZn śr. 8mm, 3) Montaż rur osłonowych zwodów odprowadzających z rur trudnopalnych, 4) Montaż zwodów odprowadzających w rurach osłonowych drut śr. 8mm, 5) Przewody odprowadzające z bednarki FeZn 40x3 od masztów antenowych, 6) Montaż skrzynek probierczych, 7) Badania i pomiary instalacji, Roboty sanitarne 1) Demontaż instalacji c.o. wraz z grzejnikami, rurami i armaturą, 2) Wykonanie nowej instalacji c.o. (w zakresie określonym przedmiarami robót), 3) Wymiana instalacji ciepłej wody (leżaków), 4) Demontaż i ponowny montaż klimatyzatorów na ścianach zewnętrznych i dachu. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ: przedmiary robót, dokumentacja techniczna w zakresie objętym przedmiarami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku: NBP Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 25101010490008661391200000 Kserokopię przelewu bankowego zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, stosowny dokument wadialny (oryginał) należy złożyć w: Zespole ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów KWP w Białymstoku 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 65 od poniedziałku do piątku w godz.: 8.00 - 15.00 Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię tegoż dokumentu. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, że wniesione w takiej formie podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi zapewniać jego obowiązywanie na okres nie krótszy niż czas związania ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny zawierać numer przetargu, którego dotyczą lub jego nazwę. Wadium musi być wniesione nie później niż do dnia 30.03.2011 r. do godz. 10.30. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty wadium, w wysokości oraz formie wskazanej w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta odrzucona. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz (załącznik nr 5 SIWZ), z którego będzie wynikało, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane z zastosowaniem bezspoinowego systemu ocieplania o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana również w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 3 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana, o której mowa może dotyczyć jedynie zmiany terminu wykonania umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku konieczności udzielenia przez Zamawiającego zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, b) w przypadku zaistnienia czynników atmosferycznych, które w sposób niekwestionowany uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie określonym w § 2 ust. 2 projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu Termomodernizacja wybranych budynków - siedziby komend Policji na terenie województwa podlaskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.