eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczucin › Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Szczucin od 4.01.2010 r do 25.06.2010 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Szczucin: Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Szczucin od 4.01.2010 r do 25.06.2010 r
Numer ogłoszenia: 411824 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Szczucinie , ul. Wolności 3, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 014 6436434, faks 014 6436490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Szczucin od 4.01.2010 r do 25.06.2010 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Szczucin od 4.01.2010 r do 25.06.2010 r. Ilość dowożonych uczniów - ok 520.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.40.00 - 60.11.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci , którzy spełnią następujące warunki: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem. 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami do wykonania zamówienia , w szczególności udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia; 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia n podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.posiadają potencjał sprzętowy - minimum 5 autobusów; 7.zawrą umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w projekcie umowy. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki w obliczeniu ceny jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: a)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c)Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych d)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem uprawnienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dołączyć ksero tych uprawnień do oferty - prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji) e)Koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem f)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2 do SIWZ g)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; w szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał należycie co najmniej 1 usługę dowożenia uczniów autobusem do szkół i placówek o wartości sumarycznej co najmniej równe wartości złożonej oferty; h)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub że uzyskał odroczenie, zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 3 do SIWZ i)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, ,ze uzyskał odroczenie, zwolnienie nałożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ j)Wykaz sprzętu (autobusów) niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony wg wzoru - załącznik Nr 8 do SIWZ; k)Opis postępowania w sytuacjach awaryjnych z podaniem czasu podstawienia taboru zastępczego (w minutach) - dołączyć jako załącznik do oferty - Zamawiający wymaga, aby Oferent zagwarantował minimum 1 autobus do dyspozycji w sytuacjach awaryjnych, a czas podstawienia taboru zastępczego na miejsce awarii nie przekraczał 20 minut - zał. Nr 9 do SIWZ l)Oświadczenie, ze wszystkie autobusy wykorzystywane do przewozu uczniów będą pozostawały w gotowości do wyjazdu w godzinach pomiędzy dowozami i będą mogły być wykorzystywane do innych przewozów zleconych przez Zamawiającego lub kierowników jednostek organizacyjnych Gminy wg odrębnie ustalonych zasad - zał. Nr 10 do SIWZ; m)Oświadczenie, ze Wykonawca wydzierżawi za odpłatnością na czas realizacji zamówienia autobus szkolny stanowiący własność Gminy na odrębnie ustalonych zasadach (za kwotę 1.200 zł miesięcznie) i autobus ten będzie wykorzystywany do tego zadania lub innych przewozów zleconych przez Zamawiającego - zał. Nr 11 do SIWZ; 2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) 2.1 W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów prawnych, oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, oferty wspólnej (konsorcjum) do oferty musi być załączona umowa konsorcjum, z której wynikać będzie: 1.Jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia 2.Zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty 3.Określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym 4.Czas obowiązywania umowy nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia 2.2 każdy podmiot oferty wspólnej zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 1 ust 1 lit. c, e, f, g, h, i, j, k, l 2.3 Podmiot wiodący wskazany w umowie i przekładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wymienionych w pkt. 1 ust.1 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną oferent zobowiązany jest do złożenia umowy spółki cywilnej oraz następujących dokumentów: 3.1.dokumentów wymienionych w rozdz. IX ust 1 lit c, g, h, i, j - dotyczącego każdego ze wspólników 3.2.pozostałe dokumenty wymienione w rozdz. IX ust.1 spółka cywilna składa wspólnie Uwaga: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo.lh.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Szczucinie ul. Piłsudskiego 7, 33-230 Szczucin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego ul.Piłsudskiego 7 33-230 Szczucin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.