Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Juchnowiec Kościelny: Wykonanie drogi Olmonty - Stanisławowo
Numer ogłoszenia: 411800 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny , ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, faks 085 7132881.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.juchnowiec.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drogi Olmonty - Stanisławowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nawierzchnie z polbruku - 1297,7m2, nawierzchnie z asfaltu - 6793,1m2, chodniki i zjazdy bramowe z polbruku - 2254,6m2, zieleń drogowa- 1236,4 m2. Przebudowa sieci telefonicznej - 1268m. Przebudowa sieci gazowej średniego i wysokiegop ciśnienia - 147,6m. Budowa wodociągu PEśr. 110 i 90 - 480,5m. Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego: 795m, ustawienie 36 słupów. Kanalizacja deszczowa: grawitacyjna - 477m, przepompownia, kanał tłoczny -149m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60 000,- zł należy wpłacić do dnia 21.12.2009r do godziny 12:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział oferenciktórzy: nie podlegają wykluczeniu na mocy art 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy PZP, posiadają uprawnienia, wniosą wadium, posiadaja odpowiednie zabezpieczenie finansowe, udzielą gwarancji na min. 3 lata i max. 5 lat, posiadaja wiedzę i potencjał techniczny i personalny, posiadają referencje, zrealizują zamówienie w umówionym terminie, płatność faktur w 30 dni i naprawa usterek max. 14 dni..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oswiadczenia: o podatkach, skladkach ZUS, o upadłości, o karalności, o staranności, o wykluczeniu na podst art. 24, o spełnieniu warunków art. 22, o posiadanych środkach finansowych, o wlaściwym przygotowaniu ofeerty, KRS lub zaświadczenie o działalności gospodarczej, informacja o obrotach za 3 lata,, obiekty zrealizowane w ciągu 3 lat, wykaz pracowników, określenie czasu gwarancji, terminu płatności faktur, terminu naprawy usterek, kosztorys ofertowy, przynależność do izby, pełnomocnictwo (jeżeli jest potrzebne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Juchnowiec Kości9elny ul. Lipowa 10; 16-061 Juchnowiec Kościelny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Juchnowiec Koscielny 16-061 Juchnowiec Koscielny ul. Lipowa 10. Sekretariat (pokój nr 6)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą"- odc. Kikorze -Osina
- Modernizacja ul. Sosnowej w Jonkowie
- Modernizacja dróg gminnych na terenach PGR w miejscowości Narzym
- Modernizacja odcinka ul. Bukowej w Walerianowie
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 5 części
- Budowa oświetlenia ulic Glinianki i Gruntowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.