To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-10
Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu księgowości małej firmy + catering
oraz kursu telemarketingu I i II stopnia + catering dla 60 osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 411776 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358318 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu księgowości małej firmy + catering oraz kursu telemarketingu I i II stopnia + catering dla 60 osób niepełnosprawnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA zorganizuje i przeprowadzi: A. Kurs księgowości małej firmy + catering dla 60 osób niepełnosprawnych, w tym 24 M (50 osób, w tym 19M w wieku 30+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 10 osób, w tym 5M w wieku od 18 lat do 30 roku życia), równolegle w sześciu grupach, każda z grup po 5 dni przez 6 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia kursu księgowości małej firmy + catering: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od dnia 11 października 2013 roku do dnia 17 października 2013 roku /za wyjątkiem sobót i niedziel/, w godzinach od 9.00 - 15.00, 2. Wykonawca przygotuje program kursu księgowości małej firmy, z uwzględnieniem m. in. zagadnień: 1) Rejestrowanie działalności gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem wyboru formy opodatkowania w momencie rejestracji firmy. 2) Przedstawienie podstawowych form opodatkowania. 3) Rozliczenie PIT 37 - zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu. 4) Ubezpieczenia społeczne. 5) Wynagrodzenia - lista płac. 6) Karta podatkowa. 7) Ryczałt od przychodów ewidencyjnych (stawki, obowiązki ewidencyjne, rozliczenia miesięczne i roczne), PIT 28. 8) Opodatkowanie na zasadach ogólnych - podatkowa księga przychodów i rozchodów. 9) Rozliczenie miesięczne i roczne KPiR (ustalenie dochodu, obliczenie i wypłata podatku). 10) Ewidencja przebiegu pojazdu. 11) Podatek VAT (podatek należny, naliczony, ewidencje prowadzone dla potrzeb VAT, termin odliczania i naliczania podatku, deklaracje itp. 12) Kasy rejestrujące. 13) Warsztaty komputerowe - program Płatnik. B. Kurs telemarketingu I i II stopnia + catering dla 60 osób niepełnosprawnych, w tym 24 M (50 osób, w tym 19M w wieku 30+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 10 osób, w tym 5M w wieku od 18 lat do 30 roku życia), równolegle w sześciu grupach, każda z grup po 10 dni przez 6 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia kursu telemarketingu I i II stopnia + catering: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od dnia 18 października 2013 roku do dnia 31 października 2013 roku /za wyjątkiem sobót i niedziel/, w godzinach od 9.00 - 15.00. 2. Wykonawca przygotuje program kursu telemarketingu I i II stopnia, z uwzględnieniem m. in. zagadnień: 1) Komunikacja interpersonalna - znaczenie i proces komunikacji - analiza stylów komunikacji - zasady utrzymywania więzi z klientem - cechy dobrego słuchacza - parafraza predyspozycje osobiste do wykonywania zawodu 2) Telefoniczna obsługa klienta - definicja telemarketingu i jego rodzaje - działania specjalistyczne w systemie telepracy - obsługa klienta przy użyciu komputera i telefonu - poznanie techniki ułatwiającej szybkie rozpoznanie potrzeb klientów - rodzaje potrzeb firmowych i osobistych klientów - określanie granic i własnych praw w rozmowie z różnymi typami klientów - techniki prowadzenia rozmów w przypadku wątpliwości klienta - perswazja w argumentacji handlowej - sposoby rozmów z dłużnikami w sprawie spłaty zaległych należności - rodzaje metod stosowanych przez klientów w celu uniknięcia płatności - techniki obrony handlowców przed dłużnikami - budowanie wypowiedzi - asertywność oraz rola emocji w rozmowie i podczas prezentacji u klienta - dobór technik autoprezentacji - typy słuchaczy - przygotowanie prezentacji - techniki argumentacji w rozmowie telefonicznej - sposoby wzbudzania zainteresowania i utrzymywania uwagi klienta - jak radzić sobie z własnymi emocjami 3) Główne definicje marketingu 4) Marketing MIX 5) Różnice i podobieństwa pomiędzy infolinią a akwizycją i centrum informacyjnym 6) Kanały dystrybucji, archiwizacja danych, skargi i zapytania 7) Analiza otoczenia i trudnego klienta 8) Istota call center 9) Globalizacja a marketing 10) Strategie budowy firmy a aspekty prawne i organizacyjne. Ponadto: Zamawiający: 1. dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursów, 2. w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursów w zakładanym terminie, dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: 1. zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 2. zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. kursów /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, 3. zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursów dokument, potwierdzający udział ww. kursach wraz z zakresem programowym i godzinowym, 4. oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. kursów, 5. zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. kursów przez uczestników, 6. zapewni do przeprowadzenia ww. kursów pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim /bez barier architektonicznych/ w mieście Ostrów Wielkopolski, 7. oznaczy miejsce realizacji ww. kursów informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 8. podczas ww. kursów zapewni uczestnikom catering: obiad dwudaniowy z kompotem o godz. 13.00 oraz kawę, herbatę, ciastka i zimne napoje wg potrzeb, 9. w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursów, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego w § 1 pkt 1: - oryginał listy obecności uczestników ww. kursów, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w szkoleniach wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny ww. kursów dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA I USŁUG TECHNICZNYCH "FENIX" MAREK FABISIAK
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA I USŁUG TECHNICZNYCH "FENIX" MAREK FABISIAK
- Ośrodek Szkolenia i Usług Technicznych FENIX, ul. Batorego 35, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38280,00
Oferta z najniższą ceną: 38280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110880,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków, których właścicielem jest CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
- Rewitalizacja zieleni w obrębie zabytkowego parku przy ul. 3 Maja w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.