eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa wyposażenia laboratoryjnego na potrzeby projektu Nowa generacja urządzenia do kontroli baterii VRLA telekomunikacyjnych systemów zasilających

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Warszawa: Zakup i dostawa wyposażenia laboratoryjnego na potrzeby projektu Nowa generacja urządzenia do kontroli baterii VRLA telekomunikacyjnych systemów zasilających
Numer ogłoszenia: 411742 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy , ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5128100, faks 022 5128625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itl.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia laboratoryjnego na potrzeby projektu Nowa generacja urządzenia do kontroli baterii VRLA telekomunikacyjnych systemów zasilających.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia laboratoryjnego na potrzeby projektu Nowa generacja urządzenia do kontroli baterii VRLA telekomunikacyjnych systemów zasilających. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na zadania zawiera załącznik A do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych 38.34.20.00 - Oscyloskopy 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ. 3.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt VI, ppkt. 1 terminie tj. do 31 stycznia 2010r. 4.Wykonawca musi przedstawić cenę oferty (netto i brutto) odpowiednio dla części przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 5.Wykonawca musi zaoferować minimalną gwarancję określoną w opisie przedmiotu zamówienia, liczoną od daty odbioru zamówienia. 6.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, stanowiące integralną część SIWZ. 7.Fakultatywnie Wykonawca może dołączyć treść zaaprobowanego i podpisanego wzoru umowy. 8.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty, oświadczenia oraz załączniki wymagane SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do formularza oferty; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 2.Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. a)W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt VIII, ppkt 2. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, Wykonawca może go zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c)Dokumenty o których mowa w pkt VIII, ppkt .a), b) SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Ponadto, do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty lub oświadczenia: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), zawierające część oświadczeń na potwierdzenie spełnienia warunków z pkt VII niniejszej SIWZ; Fakultatywnie Wykonawca może dołączyć treść zaaprobowanego i podpisanego wzoru umowy. 2)Cena oferty (netto i brutto) wyliczona odpowiednio dla oferowanych części przedmiotu zamówienia, skalkulowana przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i jej załączników, w tym także doświadczenia zawodowego Wykonawcy; 3)Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie tj.: -Wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź, wynika inny sposób reprezentacji; -Wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 4)Opisy funkcjonalne i techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające fakt spełnienia przez niego wymogów postawionych przez Zamawiającego w treści niniejszej SIWZ (załącznik nr 1a, 1b, 1c do formularza oferty) odpowiednio dla oferowanych części przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt VIII (oprócz pkt VIII ppkt 3). SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Każda strona dokumentu złożona w formie kserokopii musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). Zamawiający wezwie Wykonawców którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów o charakterze podmiotowym i przedmiotowym, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.itl.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, pok. 266, I piętro, budynek główny..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, pok. 146, kancelaria - budynek główny..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 - system pomiaru prądu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt systemu pomiaru prądu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - oscyloskop cyfrowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt oscyloskopu cyfrowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3 - zasilacz laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt zasilacza laboratoryjnego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.