eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda-Huta › Remont budynku Domu Kultury w miejscowości Ruda-Kolonia połączony z wyposażeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Ruda-Huta: Remont budynku Domu Kultury w miejscowości Ruda-Kolonia połączony z wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 411704 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ruda-Huta , ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, tel. 082 5686033, faks 082 5686033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Domu Kultury w miejscowości Ruda-Kolonia połączony z wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: remont budynku domu kultury według przedmiaru nr 1 - koszty kwalifikowalne, remont budynku domu kultury według przedmiaru nr 2 - koszty niekwalifikowalne, zakup wyposażenia według zestawienia nr 3 - koszty kwalifikowalne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 31.73.00.00 - Sprzęt elektrotechniczny 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000zł /słownie dziesięć tysięcy złotych/ wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy wniesione przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 i 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączników do siwz, aktualny odpis z właściwego rejestru KRS lub ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego, aktualne zaświadczenie oddziału ZUZ lub KRUS, wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach - konstrukcyjno-budowlane i instalacji elektrycznych wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego/OIIB/, polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dokumenty potwierdzające jakość materiałów budowlanych jakich Wykonawca zamierza użyć do realizacji zamówienia /aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, badania laboratoryjne/..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminu Ruda-Huta ul. Niepodległości 44 22-110 Ruda-Huta.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminu Ruda-Huta ul. Niepodległości 44 22-110 Ruda-Huta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przy wsparciu Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.