eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damnica › Dostawa paliwa do pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Damnicy w roku 2010 (autobusy, Fiat Ducato, Opel Vivaro, ciągniki) oraz etyliny do kosiarek



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Damnica: Dostawa paliwa do pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Damnicy w roku 2010 (autobusy, Fiat Ducato, Opel Vivaro, ciągniki) oraz etyliny do kosiarek
Numer ogłoszenia: 411650 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy , ul. Górna 1, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, tel. 0-59 84 844 54, faks 0-59 848 44 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk.damnica.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Damnicy w roku 2010 (autobusy, Fiat Ducato, Opel Vivaro, ciągniki) oraz etyliny do kosiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup: 1) oleju napędowego do pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Damnicy w ilości szacunkowej 35 000 litrów/rocznie, 2) etyliny w ilości szacunkowej 710 litrów/rocznie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe wymagane od oferentów: 1) Warunkiem przystąpienia do przetargu jest zapewnienie miejsca tankowania paliwa w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego, czynnego do godz. 18:00. 2) Zamawiający wymaga, żeby Dostawca określił cenę jednostkową paliwa brutto obowiązującą w dniu składania ofert oraz określił stały upust w złotych do ceny jednostkowej. 3) Nie dopuszcza się upustu w wysokości 0,00 zł. 4) Zamawiający w każdej chwili może zlecić badanie jakości paliwa w stacji. W przypadku gdy jakość paliwa nie mieści się w normach - koszt badania ponosi Dostawca. 3. Zasady oceny spełniania wymagań Zamawiającego 1) Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków oraz brak dokumentów z punktu VIII skutkować będzie odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy PZP. 2) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w punkcie VIII niniejszej SWIZ metodą: spełnia - nie spełnia. 3) Zamawiający żądać będzie od Oferentów wyłącznie oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, wskazanych w SWIZ. 4) Zamawiający wzywać będzie Oferentów, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 5) Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Oferenta o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6) Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia podlegają: 1) Oferenci, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP; 2) Oferenci, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji; 3) Oferenci, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4) Oferenci, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy PZP; 5) Oferenci, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w ofercie w celu potwierdzenia/spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (stwierdzający uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) o wywiązywaniu się z obowiązku opłacania podatków związanych z działalnością Wykonawcy lub stwierdzające że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3) Oświadczenie lub zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) o wywiązywaniu się z obowiązku opłacania składek lub stwierdzające, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2. 5) atest lub świadectwo jakości i pochodzenie paliwa z potwierdzeniem odbierającego paliwo (właściciela stacji) 6) kserokopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi 2. Pozostałe wymagane dokumenty i oświadczenia 1) Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1) zawierający oferowaną cenę, wysokość stałego upustu, wraz z oświadczeniami sporządzony wg załączonego wzoru. 2) Wykaz posiadanych stacji paliw będących w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego czynnych do godz. 1800. (załącznik nr 3) 3. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 1) Podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty umowę (potwierdzoną notarialnie), regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.), zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego zawierającą: a) oznaczenie stron, b) oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym nie może być samo złożenie oferty lecz zrealizowanie zamówienia), c) oznaczony czas trwania umowy (co najmniej czas realizacji zamówienia i okres gwarancji oraz rękojmi, niedopuszczalne jest załączenie umowy przedwstępnej ani zawartej pod warunkiem wygrania przetargu), d) oznaczenie sposobu prowadzenia spraw wspólnych oraz sposobu jego reprezentacji, e) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, f) sposób ustania umowy (niedopuszczalne jest ustanie umowy na skutek uchwały podjętej przez strony umowy konsorcjum). 2) Podmioty występujące wspólnie muszą złożyć, każdy z osobna, oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenia i dokumenty wymagane w ofercie Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Upust stały przez okres trwania umowy - 70

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgk.damnica.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy, ul. Górna 1, 76-231 Damnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.