eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w Rejonie i Obwodach Drogowych z podziałem na części. Część 1 - Rejon i Obwód Drogowy w Międzyrzecu Podlaskim Część 2 - Obwód Drogowy w Woskrzenicach Część 3 - Obwód Drogowy w Wisznicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Lublin: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w Rejonie i Obwodach Drogowych z podziałem na części. Część 1 - Rejon i Obwód Drogowy w Międzyrzecu Podlaskim Część 2 - Obwód Drogowy w Woskrzenicach Część 3 - Obwód Drogowy w Wisznicach
Numer ogłoszenia: 41163 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w Rejonie i Obwodach Drogowych z podziałem na części. Część 1 - Rejon i Obwód Drogowy w Międzyrzecu Podlaskim Część 2 - Obwód Drogowy w Woskrzenicach Część 3 - Obwód Drogowy w Wisznicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania czystości pomieszczeń biu-rowych i socjalnych w siedzibie Rejonu i w Obowdach Drogowych z podziałem na części. Część 1 :- budynek Rejonu w Miedzyrzecu Podlaskim przy ul. Radzyńskiej 11a - budynek Obwodu Drogowego w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Radzyńskiej 11c Część 2: - budynek Obwodu Drogowego w Woskrzenicach Dużych nr 16B, 21-500 Biała Podlaska Część 3 - budynek Obwodu Drogowego w Wisznicach 21-518 przy .ul Kościelnej 85.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). Część 2 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). Część 3 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy dotyczących w szczególności: 1) terminów realizacji usług i czasu pracy ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy - w zakresie koniecznym. 2) w zakresie przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych w tym organizacyjnych i sytuacyjnych, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy tj. warunki atmosferyczne, zmiana siedziby Zamawiającego na czas remontów itp. - w zakresie koniecznym. 3) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany - w zakresie koniecznym. 4) wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, określona w umowie wartość umowna i stawka miesięczna zostaną aneksem do umowy odpowiednio dostosowane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, Rejon w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Radzyńska 11a, 21-560 Międzyrzec Podlaski Tel: 83 371-27-54 fax.: 83 371-44-16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, Rejon w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Radzyńska 11a, 21-560 Międzyrzec Podlaski pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie Rejonu i w Obwodzie Drogowym w Międzyrzecu Podlaskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Budynek administracyjny Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim, 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Radzyńska 11a powierzchnia do sprzątania 244 m2, w tym czyszczenie umywalek, muszli klozetowych, parapetów, mebli biurowych - sprzątanie codzienne. II. Budynek administracyjno - warsztatowy Obwód Drogowy w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Radzyńskiej 11c:pom. biurowe, pom. sanitarne, korytarze /terakota/ powierzchnia 82 m2, w tym czyszczenie umywalek, muszli klozetowych, parapetów, mebli biurowych- sprzątanie raz w tygodniu w miesiącach od kwietnia do końca października, oraz trzy razy w tygodniu od listopada do końca marca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w Obwodzie Drogowym w Woskrzenicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek administracyjno - warsztatowy Obwód Drogowy w Woskrzenicach Dużych 16B, 21-500 Biała Podlaska :pom. biurowe, pom. sanitarne, korytarze /terakota/ powierzchnia 90 m2, w tym czyszczenie umywalek, muszli klozetowych, parapetów, mebli biurowych- sprzątanie raz w tygodniu w miesiącach od kwietnia do końca października, oraz trzy razy w tygodniu od listopada do końca marca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w Obwodzie Drogowym w Wisznicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek administracyjno - warsztatowy Obwód Drogowy w Wisznicach 21- 518 Wisznice ul. Kościelna 85 :pom. biurowe, pom. sanitarne, korytarze /terakota/ powierzchnia 90 m2, w tym czyszczenie umywalek, muszli klozetowych, parapetów, mebli biurowych- sprzątanie raz w tygodniu w miesiącach od kwietnia do końca października, oraz trzy razy w tygodniu od listopada do końca marca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.