eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisła › Nadzór inwestorski dla zadań realizowanych w ramach przedsięwzięciaRozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Wisła - etap III (RGŚ.3410-32/09)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Wisła: Nadzór inwestorski dla zadań realizowanych w ramach przedsięwzięcia: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Wisła - etap III (RGŚ.3410-32/09)
Numer ogłoszenia: 411580 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Wisła , Plac Bogumiła Hoffa 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, faks 033 855-29-95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wisla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski dla zadań realizowanych w ramach przedsięwzięcia: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Wisła - etap III (RGŚ.3410-32/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje trzy zadania: - zadanie I obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej: rejon Obłaziec, Gahura, Czarne, Dziechcinka, Zdejszy, Wańkowska, Malinka, Kopydło, Głębce, Łabajów, Nowa Osada, Towarowa - o długości ok. 20km, - zadanie II obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie: Wymiana kanalizacji sanitarnej: rejon Centrum, Uszczelnienie kanalizacji sanitarnej: rejon Głębce, Uszczelnienie kanalizacji sanitarnej: rejon Jawornik - o długości ok. 6,2km, - zadanie III obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie: Budowa urządzeń wodociągowych: rejony Kleszczonka, Malinka, Kopydło, Głębce, Nowa Osada - długość sieci ok 12km. 2. Roboty budowlane będą zlecane w 3 kontraktach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 46.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego przez Wykonawcę. 2.Podstawowe wymagania określają art. 45 i 46 ustawy. 3.Zamawiający ustala wysokość wadium przetargowego: 3.1.kontrakt I (rozbudowa kanalizacji sanitarnej) - 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), 3.2.kontrakt II (wymiana, uszczelnienie kanalizacji sanitarnej) - 1.500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100), 3.3.kontrakt III (budowa urządzeń wodociągowych) - 2.000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1.1.1.prowadzą działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie umożliwiającym wykonanie zamówienia, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1.2.1.dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a)dla zadania I: osobami z uprawnieniami w zakresie kanalizacji sanitarnej, które w przeciągu ostatnich trzech lat prowadziły nadzór nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o dł. min 7km rocznie; b)dla zadania II: osobami z uprawnieniami w zakresie kanalizacji sanitarnej, które w przeciągu ostatnich trzech lat prowadziły nadzór nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o dł. min 2km rocznie; c)dla zadania II: osobami, które w przeciągu ostatnich trzech lat prowadziły co najmniej 1 nadzór nad uszczelnieniem sieci kanalizacji sanitarnej z wykorzystaniem metody tzw. rękawa nasączonego żywicą, d)dla zadania III: osobami z uprawnieniami w zakresie sieci wodociągowej, które w przeciągu ostatnich trzech lat prowadziły nadzór nad budową sieci wodociągowej o dł. min 6km rocznie; 1.2.2.dysponują osobą, która była odpowiedzialna za rozliczenie projektów inwestycyjnych dofinansowanych przez Unię Europejską i której rozliczenia zostały zaakceptowane przez stosowną instytucję zarządzającą tym dofinansowaniem, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: 1.3.1.dysponują środkami finansowymi w wysokości 10% ceny ofertowej. 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Przy dokonywaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą zero-jedynkową, tzn. Wykonawca będzie spełniał dany warunek albo nie będzie go spełniał. 3.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym załącznik SIWZ-2. 2.Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3.2.stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (osoby z uprawnieniami w zakresie sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej, a także uprawnienia w zakresie obiektów kubaturowych (hydrofornie) i instalacji elektrycznych); 3.3.wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; Jako usługę odpowiadającą swoją wartością przedmiotowi zamówienia uznaje się usługę, która spełnia warunki określone w pkt. 1.2.1. rozdziału V. 4.Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.1.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacją banku jest również wyciąg z rachunku bankowego Wykonawcy. 5.Szczegółowe zasady dotyczące dostarczanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów reguluje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami). 6.Jeżeli Zleceniobiorca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postępuje zgodnie z §2 rozporządzenia. 7.Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego oświadczenia i dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (formuła Za zgodność z oryginałem, data, podpis Wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.wisla.pl/SIWZ/nadzor_wodkan_aglomeracja/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego (pokój nr 206).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, biuro podawcze (pokój nr 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane z Funduszu Spójności oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach (zwanym dalej WFOŚiGW) realizacja kontraktów będzie współfinansowana.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej: rejon Obłaziec, Gahura, Czarne, Dziechcinka, Zdejszy, Wańkowska, Malinka, Kopydło, Głębce, Łabajów, Nowa Osada, Towarowa - o długości ok. 20km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 46.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie: Wymiana i uszczelnienie kanalizacji sanitarnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie II obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie: Wymiana kanalizacji sanitarnej: rejon Centrum, Uszczelnienie kanalizacji sanitarnej: rejon Głębce, Uszczelnienie kanalizacji sanitarnej: rejon Jawornik - o długości ok. 6,2km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie: Budowa urządzeń wodociągowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie III obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie: Budowa urządzeń wodociągowych: rejony Kleszczonka, Malinka, Kopydło, Głębce, Nowa Osada - długość sieci ok 12km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 37.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.