eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › WYKONANIE REWALORYZACJI WIEŻY WYCIĄGOWEJ WARSZAWA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41156

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: WYKONANIE REWALORYZACJI WIEŻY WYCIĄGOWEJ WARSZAWA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Śląskie, do kontaktów: ANTONI STRAŃSKI, KRZYSZTOF PASEK, Al. Korfantego 3, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, fax 032 2599804, e-mail: muzeumjg@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeumslaskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.muzeumslaskie.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: INSTYTUCJA KULTURY; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REWALORYZACJI WIEŻY WYCIĄGOWEJ WARSZAWA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: KATOWICE, UL. KOPALNIANA 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE REMONTU WIEŻY WYCIĄGOWEJ WARSZAWA NA TERENIE BYŁEJ KOPLANI PRZY UL. KOPALNIANEJ 6 W KATOWICACH 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZAMÓWIENIE POWYŻEJ 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: WYMAGANE WADIUM 40 000,00 ZŁ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi zatrudniać minimum 1 pracownika z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczenia, należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane związane z remontem lub modernizacją górniczych wież szybowych. Wykonawca musi przedstawić polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 2 mln PLN. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zostanie zobowiązany do posiadania ważnej polisy na cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się łącznie kilku wykonawców, wówczas wymagane jest legitymowanie się przez nich polisami, na łączną kwotę 2 mln PLN, z tym, że jeden Wykonawca musi legitymować się polisą opiewającą na kwotę nie mniejszą niż 1 mln PLN Wykonawca musi posiadać, zaświadczenie/a niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, opartych na odpowiednich normach europejskich. Wykonawca musi posiadać zysk netto - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres w wysokości nie mniejszej niż 6 000 000 zł Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełniają łącznie, z tym że jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w 70% Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi dla realizacji zamówienia dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na realizację konkretnego celu, w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN, dopuszcza się przedstawienie promesy kredytowej opiewajacej na min. 1 mln PLN Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji materiałów niebezpiecznych, płyt azbestowych, w sposób zgodny z przepisami ochrony środowiska. Koszty utylizacji i składowania ponosi wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły zerowo jedynkowej tzn. spełnia lub nie spełnia danego warunku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy dołączyć do oferty kserokopię umowy spółki. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie przepisami o rachunkowości również opinię o badanych sprawozdaniach, sprawozdaniach przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, informacja określająca obroty zysk oraz zobowiązania i należności, na lub wg druku Załącznika nr 4 - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. Przy czym dochód za ostatnie 3 lata musi być nie mniejszy niż 6 000 000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełniają łącznie, z tym że jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w 70%. Informacja z Banku, w którym Wykonawca posiada rachunek/rachunki bankowe o dysponowaniu własnymi środkami finansowymi-dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na realizację konkretnego celu, w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN, dopuszcza się przedstawienie promesy kredytowej opiewajacej na min. 1 mln PLN. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 2 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia co najmniej jeden z Wykonawców. Zaświadczenie/a niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, opartych na odpowiednich normach europejskich Wykaz pracowników posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kserokopie uprawnień i kserokopie zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej co najmniej 3 robót budowlanych związanych z remontem lub modernizacją górniczych wieży szybowych. z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 2 mln PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeumslaskie.pl/bip/kategoria_8.html. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.09.2006, godzina 10:15, MUZEUM ŚLĄSKIE, AL. W. KORFANTEGO 3, 40-005 KATOWICE.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.