eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2013 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-04

Żyrardów: Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 41155 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej Miasta Żyrardowa w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2013 roku. CPV Wspólny słownik zamówień publicznych: 45332300-6 - Roboty instalacyjne, kanalizacyjne 90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych Zadanie obejmuje dwa zadania: Zadanie 1 Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej w mieście zawiera następujące elementy w tym: 1. Prowadzenie monitoringu i dokumentacji eksploatacyjnej stanu sieci kanalizacji deszczowej, 2. Prowadzenie okresowych badań jakości wód w rzekach oraz wód deszczowych na wylotach kolektorów do odbiorników zgodnie z posiadanymi pozwoleniami wodno-prawnymi, Prawem wodnym, Prawem ochrony środowiska oraz obowiązującymi rozporządzeniami w tym zakresie, 3. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji ilości wywożonych zanieczyszczeń z czyszczenia wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, sieci kanalizacji deszczowej oraz separatorów -prowadzenie Książek eksploatacji kanalizacji deszczowej. 4. Czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikami oraz wywóz osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym- 135 szt. rocznie -awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby. 5. Czyszczenie studni rewizyjnych wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym- 90 szt. rocznie -awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby. 6. Udrażnianie z przepłukiwaniem kolektora wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do wzoru umowy i SIWZ -awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby. 7. Oczyszczanie separatorów i osadników ( odstojników szlamowych ) wraz z wywozem i utylizacją nieczystości przez jednostki do tego upoważnione: -kontroli ilości szlamu i ilości oleju, -usuwanie produktów separacji, -generalne czyszczenie komponentów urządzeń 8. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu przy średnicy przepustu do 80 cm. 9. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu przy średnicy przepustu do 100 cm. 10. Pompowanie wody z pasa drogowego wraz z wywozem na odległość do 5 km. 11. Bieżąca konserwacja i obsługa przepompowni ścieków deszczowych przy Wiatracznej Zadanie 2 Bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej w mieście Żyrardów w tym: 1. Uzupełnianie lub wymianę na bieżąco pokryw od włazów studni rewizyjnych i rusztów wpustów ulicznych na sieci kanalizacji deszczowej, 2. Wymianę włazów studni rewizyjnych i kompletnych wpustów ulicznych oraz płyt nastudziennych na sieci kanalizacji deszczowej, 3. Bieżące naprawy, wymianę uszkodzonych fragmentów sieci kanalizacji deszczowej, 4. Wymianę i dołożenie kręgów betonowych, 5. Zapewnienie pogotowia technicznego do wykonania prac objętych zakresem umowy przez 24 godziny na dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy, 6. Zabezpieczenie miejsca awarii zagrażającej bezpieczeństwu publicznemu w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania informacji od Zamawiającego, 7. Wykonanie przeglądu kanałów deszczowych według potrzeb, po uzyskaniu informacji od Zamawiającego, 8. Wykonanie prac dodatkowych, które obejmują sprawdzenie przebiegu sieci, usytuowania uzbrojenia ( studnia, wpust, wylot) po uzyskaniu informacji od Zamawiającego. Wszystkie prace powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technologią i sztuką budowlaną. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: -zakup wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia -wykonanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót ( jeżeli zajdzie taka konieczność) -oznakowanie pasa drogowego i zabezpieczenie dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów w czasie prowadzenia robót. UWAGA! 1.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe wskutek niewłaściwego wykonania prac i nie zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót. 2.Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje dot. przedmiotu zamówienia np. dokonał wizji w terenie, co może być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych istnieje zakaz dokonywania istotnych zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy dokonana z naruszenie art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych podlega unieważnieniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.23.00-6, 90.64.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej lub czynności w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakłada obowiązek ich posiadania - posiadają stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów i odbierania odpadów komunalnych z Gminy Żyrardów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale V pkt.1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: Wykażą, że realizowali co najmniej jedno zamówienie dla: zadania 1- z zakresu utrzymania w czystości i drożności kanalizacji, zadania 2 - z zakresu napraw kanalizacji,w ostatnich trzech latach tj. w latach 2008- 2010 o wartości minimalnej 50 000 PLN brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale V pkt.2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: 1) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym, w tym co najmniej: a) dla zadania 1: - samochodem ze sprzętem ciśnieniowym do mycia, czyszczenia i udrażniania kanalizacji - samochodem asenizacyjnym - samochodem dostawczym b) dla zadania 2: - samochodem dostawczym - koparką - dźwigiem lub urządzeniem dźwigowym - agregatem prądotwórczym - młotem pneumatycznym Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale V pkt.3 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w ilości nie mniejszej niż: a) dla zadania 1- przynajmniej po jednej osobie do obsługi samochodu ze sprzętem ciśnieniowym i samochodu asenizacyjnego b) dla zadania 2- przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót instalacyjno- inżynieryjnych Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale V pkt.3 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa, dotyczy obu zadań: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: a) dla zadania 1- 80 000 zł b) dla zadania 2- 50 000 zł; 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł w całym okresie obowiązywania umowy; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V pkt.4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

parafowane wzory umów z kosztorysami ofertowymi jednostkowymi

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyradow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa,Wydział Gospodarki Komunalnej pok.44 Plac Jana Pawła II nr 1 96-300 Żyradów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa,Wydział Gospodarki Komunalnej pok.44 Plac Jana Pawła II nr 1 96-300 Żyradów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej w mieście zawiera następujące elementy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadzenie monitoringu i dokumentacji eksploatacyjnej stanu sieci kanalizacji deszczowej, 2. Prowadzenie okresowych badań jakości wód w rzekach oraz wód deszczowych na wylotach kolektorów do odbiorników zgodnie z posiadanymi pozwoleniami wodno-prawnymi, Prawem wodnym, Prawem ochrony środowiska oraz obowiązującymi rozporządzeniami w tym zakresie, 3. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji ilości wywożonych zanieczyszczeń z czyszczenia wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, sieci kanalizacji deszczowej oraz separatorów -prowadzenie Książek eksploatacji kanalizacji deszczowej. 4. Czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikami oraz wywóz osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym- 135 szt. rocznie -awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby. 5. Czyszczenie studni rewizyjnych wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym- 90 szt. rocznie -awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby. 6. Udrażnianie z przepłukiwaniem kolektora wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do wzoru umowy i SIWZ -awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby. 7. Oczyszczanie separatorów i osadników ( odstojników szlamowych ) wraz z wywozem i utylizacją nieczystości przez jednostki do tego upoważnione: -kontroli ilości szlamu i ilości oleju, -usuwanie produktów separacji, -generalne czyszczenie komponentów urządzeń 8. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu przy średnicy przepustu do 80 cm. 9. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu przy średnicy przepustu do 100 cm. 10. Pompowanie wody z pasa drogowego wraz z wywozem na odległość do 5 km. 11. Bieżąca konserwacja i obsługa przepompowni ścieków deszczowych przy Wiatracznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej w mieście Żyrardów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uzupełnianie lub wymianę na bieżąco pokryw od włazów studni rewizyjnych i rusztów wpustów ulicznych na sieci kanalizacji deszczowej, 2. Wymianę włazów studni rewizyjnych i kompletnych wpustów ulicznych oraz płyt nastudziennych na sieci kanalizacji deszczowej, 3. Bieżące naprawy, wymianę uszkodzonych fragmentów sieci kanalizacji deszczowej, 4. Wymianę i dołożenie kręgów betonowych, 5. Zapewnienie pogotowia technicznego do wykonania prac objętych zakresem umowy przez 24 godziny na dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy, 6. Zabezpieczenie miejsca awarii zagrażającej bezpieczeństwu publicznemu w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania informacji od Zamawiającego, 7. Wykonanie przeglądu kanałów deszczowych według potrzeb, po uzyskaniu informacji od Zamawiającego, 8. Wykonanie prac dodatkowych, które obejmują sprawdzenie przebiegu sieci, usytuowania uzbrojenia ( studnia, wpust, wylot) po uzyskaniu informacji od Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.