eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynków Teatru i przyległym zewnętrznym terenie wraz z dziedzińcem w Lubuskim Teatrze w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Zielona Góra: Bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynków Teatru i przyległym zewnętrznym terenie wraz z dziedzińcem w Lubuskim Teatrze w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5
Numer ogłoszenia: 41155 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Teatr im. L. Kruczkowskiego, ul. Niepodległości 3/5, 65-048 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0 68 452 72 72 do 75 wew. 50, fax 0 68 452 72 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: administracja@teatr.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynków Teatru i przyległym zewnętrznym terenie wraz z dziedzińcem w Lubuskim Teatrze w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach Lubuskiego Teatru przy al. Niepodległości nr 3/5 w Zielonej Górze oraz przyległego do budynków terenu zewnętrznego wraz z dziedzińcem o łącznej powierzchni - w budynkach 4 105,79 m2 - teren zewnętrzny z dziedzińcem 2 360,00 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz oświadczeniem o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych; 2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 Uztawy pzp; 3.posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie , potencjał techniczny oraz finansowy i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pzp; 2. W celu potwierdzenia,.że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, Zamawiający żąda w formie orginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 2.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 i pkt 9 Pzp wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.3.aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda wykazu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 4. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, Zamawiający żąda polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5. Do Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowane zostaną unormowania $2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz 645) Dokumenty muszą byćprzedstawione w formie orginału lub kserokopii poświadczinej za zgodność z orginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty. Brak spełnienia któregokolwiek z tych warunków będzie skutkować odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Teatr ; al. Niepodleglości nr 3/5 w Zielonej Górze; pokój nr 1 -sekretariat w godzinach 8:00 - 15:00; nr telefonu 068/ 452 72 72 do 75 wewn 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Lubuskiego Teatru (pokój nr 1 na I-szym piętrze) przy al. Niepodległości 3/5 w Zielonej Górze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.