eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Sosnowiec: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca
Numer ogłoszenia: 41154 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca z godnie z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z podziałem na części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla każdej części zamówienia oddzielnie w niżej podanych wysokościach : - dla Części I w wysokości 631,00 zł sześćset trzydzieści jeden złotych; - dla Części II w wysokości 2.799,00 zł dwa tysiące siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych; - dla Części III w wysokości 536,00 zł pięćset trzydzieści sześć złotych. Wykonawca wnosi wadium w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób przekazania wadium : - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski II O Sosnowiec Nr 69 1050 1360 1000 0022 7156 4235, przy czym za termin wniesienia przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego; - w innej formie na ręce Głównego Księgowego Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności będzie oceniane na podstawie danych zawartych w składanych przez Wykonawców dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ (spełnia - nie spełnia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia będzie oceniane na podstawie danych zawartych w składanych przez Wykonawców dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ (spełnia - nie spełnia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie potencjałem technicznym będzie oceniane na podstawie danych zawartych w składanych przez Wykonawców dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ (spełnia - nie spełnia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie oceniane na podstawie danych zawartych w składanych przez Wykonawców dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ (spełnia - nie spełnia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie oceniane na podstawie danych zawartych w składanych przez Wykonawców dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ (spełnia - nie spełnia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę, jeżeli Wykonawca ustanowił Pełnomocnika do udziału w postępowaniu - Oświadczenie dot. art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dotyczące warunków wymienionych w punkcie V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków - warunki opisane w punktach od 2.1 do 2.13). - Oświadczenie dot. stawki podatku (Załącznik nr 4)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Usług Komunalnych ul. 3-go Maja 11 41-200 Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zakład Usług Komunalnych ul. 3-go Maja 11 41-200 Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa następującego materiału roślinnego Część I: 1. PELARGONIA ZONALE - czerwona, rabatowa - Carmen , Dark Red, Scarlet 300 szt.; 2. PELARGONIA BLUSZCZOLISTNA - czerwona - długopędowa, obficie kwitnąca, Rainbow Red 1000 szt. biała - Glacier White, Rainbow White 500 szt.; 3. PLECTRANTHUS COLEOIDES Variegata 400 szt.; 4. HELICHRYSUM od. Rondello, Silver 400 szt.; 5. BIDENS - UCZEP GOLDIE 1300 szt.; 6. LOBELIA zwisająca - Blue Star, Laguna 1000 szt.; 7. LOBULARIA- Allure Rose, Yellow, White 300 szt.; 8. SURFINIA - Shihi Purple, Blue Topaz, Blue Vein, Sky Blue, Hot Pink, Super Bells, White 500 szt.; 9. WERBENA - Scarlet, Coral, Blue 300 szt.; 10. CANNA Pełna - kwiaty czerwone, pomarańczowe, żółte, liście czerwone i zielone - Black Knight (syn. Ambassador), Adams Orange, Golden Girl 300 szt.; 11. SCAEVOLA- Blue Laguna 300 szt.; 12. IPOMOEA zielona i bordowa 100 szt.; 13. OSTEOSPERMUM lemon (żółta) 300 szt. Razem 7000 szt. Termin wykonania zamówienia od 16.05.2011r. do 10.06.2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa następującego materiału roślinnego Część II: 1. SZAŁWIA BŁYSZCZĄCA - czerwona 15 000 szt.; 2. AKSAMITKA WYNIOSŁA - żółta 5 000 szt.; 3. AKSAMITKA ROZPIERZCHŁA - żółta 15 000 szt.; 4. AKSAMITKA ROZPIERZCHŁA - pomarańczowa 5 000 szt.; 5. BEGONIA SEMPERFLORENS - czerwona (zielone, czerwone liście) 5 000 szt.; 6. BEGONIA SEMPERFLORENS - biała (zielone liście) 5 000 szt.; 7. BEGONIA BULWIASTA - mieszanka 3 000 szt.; 8. ŻENISZEK - niebieski 8 000 szt.; 9. STARZEC - Silverdust 5 000 szt.; 10. DALIA karłowa 1 000 szt.; 11. NIECIERPEK Sunpatiens Vigorous biały 2500 szt. Compact czerwony 2500 szt.; Razem 72000 szt. Termin wykonania zamówienia od 23.05.2011r. do 30.06.2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa następującego materiału roslinnego Część III: 1.BRATEK wielkokwiatowy - żółty, żółty z ciemnym okiem 10 500 szt.; 2. BRATEK wielkokwiatowy - niebieski 10 500 szt. Razem 21000 szt. Termin wykonania zamówienia od 17.10.2011r. do 31.10.2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.