eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Bydgoszcz: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 411436 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3709124, faks 52 3709125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 27 grup.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dostaw objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca złoży: a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ (W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia. W tym celu Wykonawca złoży : a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3 do SIWZ ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wówczas należy powyższe załączyć do oferty ) .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia. W tym celu Wykonawca złoży : a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wówczas należy powyższe załączyć do oferty ) .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia. W tym celu Wykonawca złoży : a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wówczas należy powyższe załączyć do oferty ) .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu wykazania spełniana powyższego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty : a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3 do SIWZ ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wówczas należy powyższe załączyć do oferty ) .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego , do oferty należy załączyć następujące dokumenty : 1. Aktualny dokument w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U, Nr 107, poz. 679) wymagany dla wyrobów podlegających tej regulacji prawnej w formie certyfikatu CE lub deklaracji zgodności lub wpisu/zgłoszenia /powiadomienia do Rejestru Wyrobów Medycznych - dotyczy wyrobów, które podlegają tej regulacji prawnej. 2. Dokumenty, z których jednoznacznie będzie wynikać , że oferowany przedmiot zamówienia posiada klasę czystości II a - dotyczy grup, gdzie klasa czystości IIa jest wymagana w Zał. Nr 1 do SIWZ. 3.Katalog / opis techniczny / folder/ broszura /prospekt itp., zawierające opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, z zaznaczeniem której grupy i pozycji grupy dotyczy - wymagane dla wszystkich grup.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający żąda aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki, aktualny rejestr handlowy itp. wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, do oferty należy załączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem . 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP. Wtedy zobowiązani są załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne - zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki, uchwała wspólników ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) producenta i nazwy handlowej oferowanego towaru pod warunkiem zachowania tego samego przeznaczenia, parametrów technicznych, funkcjonalnych - w przypadku braku dostępności danego towaru, b) numeru katalogowego - w przypadku zmiany numeru katalogowego przez producenta lub w przypadku dokonania zamiany określonej w pkt. a niniejszego paragrafu c) obniżenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, d) zmiany cen jednostkowych brutto na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT, e) wielkości opakowania handlowego , w przypadkach, w których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, z odpowiednim przeliczeniem jego ceny z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny umownej f) osób upoważnionych, o których mowa w § 6 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy; g) terminu obowiązywania umowy - w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego towaru w ilości podanej w ofercie w okresie obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , budynek administracji, pokój nr 9 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ Bydgoszcz, ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, budynek administracji, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wata.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa zawiera 2 pozycje - wata celulozowa bielona, wata bawełniano-wiskozowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.15-9, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serweta operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta operacyjna, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gaza opatrunkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza opatrunkowa, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompresy niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy niejałowe, grupa zawiera 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kompresy jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe, grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa zawiera 6 pozycji - opaski dziane, opaski elastyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłonne podkłady, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Siatkowy rękaw opatrunkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatkowy rękaw opatrunkowy, grupa zawiera 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: grupa zawiera 2 pozycje - opaska gipsowa, opaska z waty syntetycznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kompresy niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy niejałowe, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Plaster hypoalergiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plaster hypoalergiczny, grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przylepiec hypoalergiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepiec hypoalergiczny, grupa zawiera 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki do mocowania cewników, do mocowania i zabezpieczenia wkłuć naczyniowych u dzieci, do mocowania kaniul obwodowych - grupa zawiera 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pianka i emulsja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa zawiera 2 pozycje - pianka do czyszczenia skóry, emulsja wodno-oleista do pielęgnacji skóry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki, grupa zawiera 11 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Gąbka żelatynowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka żelatynowa, grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Opatrunek gazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek gazowy, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Opatrunek hydrożelowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrożelowy, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Chusta trójkątna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusta trójkątna, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Opatrunek jałowy do tamponady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek jałowy do tamponady, grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Jałowe tampony z gazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe tampony z gazy, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Opatrunek samoprzylepny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek samoprzylepny, grupa zawiera 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Adsorbcyjny opatrunek hydrofobowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adsorbcyjny opatrunek hydrofobowy, grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Opatrunek alginianowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek alginianowy, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Opatrunek samoprzylepny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek samoprzylepny, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Gaza bawełniana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Hemostatyk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemostatyk, grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.