eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Roboty konserwacyjne i poprawa warunków BHP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-09

Elbląg: Roboty konserwacyjne i poprawa warunków BHP
Numer ogłoszenia: 411366 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział gospodarczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne i poprawa warunków BHP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne i poprawa warunków BHP. Część nr 1 - Naprawa konserwacyjna pokrycia dachowego na budynku nr 48 w kompleksie wojskowym ul. Mazurska w Elblągu. Część nr 2 - Badania, konserwacja i naprawa hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych w kompleksach wojskowych w garnizonach Elbląg, Bartoszyce, Braniewo, Morąg. Część nr 3 - Poprawa warunków BHP - robota budowlana w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym ul. Podchorążych w Elblągu. Część nr 4 - Naprawa i konserwacja budynku nr 29 w kompleksie wojskowym w Morągu. Część nr 5 - Wymiana bram garażowych w budynku nr 22, 27 w kompleksie wojskowym w Morągu. Część nr 6 - Konserwacja drogi gruntowej na strzelnicę garnizonową w Jednostce Wojskowej 1248 w Morągu. Część nr 7 - Konserwacja obiektów szkoleniowych w Jednostce Wojskowej 1248 w Morągu. Część nr 8 - Konserwacja obiektów szkoleniowych K- 326, K-328 w Bartoszycach.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w zakresie do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.32.10.00-3, 45.43.21.00-5, 45.31.23.10-3, 45.42.21.00-4, 45.32.40.00-4, 45.31.00.00-3, 45.34.30.00-3, 45.42.11.00-5, 45.42.11.48-3, 45.44.21.00-8, 45.23.32.00-1, 45.42.20.00-1, 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 45.44.21.10-1, 45.26.23.00-4, 45.11.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: dla części zamówienia nr 1: w wysokości: 3 500,00 PLN. dla części zamówienia nr 2: w wysokości: 3 900,00 PLN. dla części zamówienia nr 3: w wysokości: 2 500,00 PLN. dla części zamówienia nr 4: w wysokości: 4 400,00 PLN. dla części zamówienia nr 5: w wysokości: 5 500,00 PLN. dla części zamówienia nr 6: w wysokości: 800,00 PLN. dla części zamówienia nr 7: w wysokości: 2 200,00 PLN. dla części zamówienia nr 8: w wysokości: 2 600,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części zamówienia nr 1: co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą roboty dekarskie na dachach ceramicznych o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto. dla części zamówienia nr 3: co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto. dla części zamówienia nr 4: co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wymianę lub montaż bram garażowych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. dla części zamówienia nr 5: co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wymianę lub montaż bram garażowych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. dla części zamówienia nr 2,6,7,8: Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w zadaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, każda ze stron może wystąpić o wprowadzenie zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1.Wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia bądź zakończenia umowy (termin zakończenia umowy nie może być dłuższy niż do 27.12.2013 r.) z uwagi na: a) panujące warunki atmosferyczne, klęski żywiołowe uniemożliwiające realizację przedmiotu zamówienia, b)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne lub udzielenie zamówień dodatkowych, c)odmiennie od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, d)wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub uprawniony organ z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, e)odmowę wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowy udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji, f)wystąpienie robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego. 2.Wystąpi konieczność zmiany wynagrodzenia w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 3.Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku zmian przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. 4.Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:30, miejsce: kancelaria 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, budynek nr 2, pokój 206, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa konserwacyjna pokrycia dachowego na budynku nr 48 w kompleksie wojskowym ul. Mazurska w Elblągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa konserwacyjna pokrycia dachowego na budynku nr 48 w kompleksie wojskowym ul. Mazurska w Elblągu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.44.21.00-8, 45.32.10.00-3, 45.43.21.00-5, 45.31.23.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Badania, konserwacja i naprawa hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych w kompleksach wojskowych w garnizonach Elbląg, Bartoszyce, Braniewo, Morąg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badania, konserwacja i naprawa hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych w kompleksach wojskowych w garnizonach Elbląg, Bartoszyce, Braniewo, Morąg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Poprawa warunków BHP - robota budowlana w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym ul. Podchorążych w Elblągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa warunków BHP - robota budowlana w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym ul. Podchorążych w Elblągu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4, 45.31.00.00-3, 45.42.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa i konserwacja budynku nr 29 w kompleksie wojskowym w Morągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja budynku nr 29 w kompleksie wojskowym w Morągu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.42.11.48-3, 45.42.11.00-5, 45.26.25.00-6, 45.32.40.00-4, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana bram garażowych w budynku nr 22, 27 w kompleksie wojskowym w Morągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana bram garażowych w budynku nr 22, 27 w kompleksie wojskowym w Morągu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.42.11.48-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja drogi gruntowej na strzelnicę garnizonową w Jednostce Wojskowej 1248 w Morągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja drogi gruntowej na strzelnicę garnizonową w Jednostce Wojskowej 1248 w Morągu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja obiektów szkoleniowych w Jednostce Wojskowej 1248 w Morągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja obiektów szkoleniowych w Jednostce Wojskowej 1248 w Morągu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja obiektów szkoleniowych K- 326, K-328 w Bartoszycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja obiektów szkoleniowych K- 326, K-328 w Bartoszycach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00-1, 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 45.44.21.10-1, 45.26.23.00-4, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.