eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujście › Świadczenie usług w ramach transportu zbiorowego na linii komunikacyjnej Piła - Miasto i Gmina Ujście - Piła.



Ogłoszenie z dnia 2013-10-09

Ujście: Świadczenie usług w ramach transportu zbiorowego na linii komunikacyjnej Piła - Miasto i Gmina Ujście - Piła.
Numer ogłoszenia: 411298 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujście , pl. Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście, woj. wielkopolskie, tel. 67 2840003, faks 67 2840151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w ramach transportu zbiorowego na linii komunikacyjnej Piła - Miasto i Gmina Ujście - Piła..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a. Zakres usług obejmuje publiczny regularny transport osób na trasach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z zastosowaniem cen biletów nie wyższych niż obecnie obowiązującej.: -Bilet jednorazowy: 1. na trasie Piła - Ługi Ujskie; Piła - Ujście - 3,90 zł, 2. na trasie Ługi Ujskie - Ujście; Ujście - Mirosław Ujski - 3,40 zł 3. na trasie Piła - Mirosław Ujski - 5,20 zł 4. na trasie Piła - Byszki - 3,40 zł 5. na trasie Ługi Ujskie - Mirosław Ujski - 4,50 zł Bilet miesięczny: 1. na trasie Piła - Ługi Ujskie - 110,00 zł, 2. na trasie Ługi Ujskie - Ujście; Ujście - Mirosław Ujski - 100,00 zł 3. na trasie Piła - Mirosław Ujski - 150,00 zł 4. na trasie Piła - Ujście - 130,00 zł 5. na trasie Piła - Byszki - 100,00 zł 6. na trasie Ługi Ujskie - Mirosław Ujski - 120,00 zł b. Przewóz osób ma się odbywać w ramach transportu zbiorowego, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011 r., nr 5, poz. 13). c. Do realizacji usługi transportu zbiorowego Wykonawca zapewni na trasie Piła - Miasto i Gmina Ujście - Piła (założenia do rozkładów jazdy, przebieg trasy i wykaz przystanków stanowi załącznik nr 7do SIWZ) środki transportu w ilości co najmniej: - 1 autobus w dni powszednie w godzinach 7.00-7.30 oraz od 15.00-15.30 na trasie Byszki - Piła, o ilości co najmniej 9 miejsc siedzących, - 3 autobusy w dni powszednie w godzinach 4.00-23.00, w soboty w godzinach 4.30-6.00, 7.00-16.00, w święta w godzinach 12.00-16.00, 18.00-19.00 na trasie Piła - Gmina Ujście - Piła, o ilości co najmniej 9 miejsc siedzących. d. Termin wykonywania zamówienia: od dnia 01.01.2014r. do 31.12.2014 r. e. W pojazdach obsługujących linie określone w załączniku nr 7 do SIWZ, honorowane będą bilety: - jednorazowe, - miesięczne normalne oraz ulgowe (emeryci i renciści uprawnieni do 50% zniżki przy przejazdach na biletach jednorazowych oraz 50% przy przejazdach na biletach miesięcznych imiennych; 100% zniżki przy biletach jednorazowych dla osób, które ukończyły 70 lat; 100% zniżki przy biletach jednorazowych dla osób, które są honorowymi dawcami krwi I stopnia) - zgodnie z Ustawą o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego z dnia 20 czerwca 1992 r. (Dz. U. z 2002 r., nr 175, poz. 1440 z późn. zm.). f. Wykonawca zobowiązany jest do emitowania biletów, o których mowa w pkt. e na zasadach i według cen określonych przez Miasto i Gminę Ujście na podstawie obowiązujących przepisów w wysokości nie wyższej niż określona w ust. 2 pkt. a, z uwzględnieniem zniżek, o których mowa w ust. e. 3. Opis techniczny autobusów: a. Usługi przewozowe muszą być wykonywane autobusami dopuszczonymi do ruchu zgodnie z prawem polskim oraz spełniającymi następujące warunki: - Rok produkcji - nie starsze niż 13 letnie, - Pojemność - możliwość przewozu co najmniej 30 pasażerów (w tym co najmniej 9 pasażerów na miejscach siedzących). - Napędzane silnikami wysokoprężnymi, spełniającymi normy ekologiczne, co najmniej EURO II, - Podłoga gładka z materiału antypoślizgowego, - Wentylacja naturalna - poprzez przesuwane/uchylne boczne okna lub poprzez uchylne wywietrzniki dachowe. 4. Techniczne warunki realizacji przewozów: a. Przewozy na trasach podanych w załączniku nr 7 do SIWZ prowadzone będą po ulicach posiadających zróżnicowaną nawierzchnie drogową, w tym nawierzchnię asfaltową. Miejscami na trasie mogą występować poprzeczne i podłużne nierówności nawierzchni, niestrzeżony przejazd kolejowy. 5. Zasady rozliczania za wykonane usługi: a. Rozliczenie usługi będzie się odbywać na podstawie miesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę...

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z art. 5 Ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2007 r., nr 125, poz. 874 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym zakresie minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. świadczeniem usługi transportu zbiorowego na kwotę min. 50.000,00 zł każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 szt. autobusów spełniających wymagania niniejszej SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami kat. D. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa, odpowiednie pełnomocnictwa,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach: a. w przypadku zmian warunków ruchu drogowego lub w przypadku zmian oczekiwań pasażerów, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie zasad organizacji przewozów i zasad dokonywania oceny jakości funkcjonowania linii komunikacji zbiorowej obsługiwanych przez Wykonawcę oraz obliczania i korygowania wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ujściu Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ujściu Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.