eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dwukrotna konserwacja cieków i urządzeń wodnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-12

POZYCJA 41127

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: dwukrotna konserwacja cieków i urządzeń wodnych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, do kontaktów: Grażyna Jeżo, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035, e-mail: dzp@pragapld.waw.pl, www.pragapld.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dwukrotna konserwacja cieków i urządzeń wodnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dwukrotna konserwacja cieków i urządzeń wodnych położonych na terenie Dzielnicy Praga m. st. Warszawy, które utraciły charakter melioracji wodnych i spełniają rolę odbiorników ścieków deszczowych wykorzystywanych jako urządzenia infrastruktury miejskiej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren Dzielnicy Praga Południe. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1) Kanał Wystawowy o długości 1760 mb 2) Kanał Gocławski o długości 2316 mb, 3) Kanał Kawęczyński + Kanał Obiegowy długości 2993 mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 45;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wyk.nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy-Pzp oraz spełn. warunki określ.w art.22 ust.1 ww. ustawy i określ. w SIWZ tj.: dysponują osobą posiadającą przygotowanie zawodowe w kierunku melioracji; posiadają akt.zezw. na transport i odbiór odpadów innych niż niebezpieczne, ważnego co najmniej do 15.09.2006 r., wydanego zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) lub aktualną umowę z firmą posiadającą takie zezw.; posiadają aktualne zezw. na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych na terenie m.st. Warszawy, ważnego co najmniej do 15.09.2006 r., wydanego zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.) lub aktualną umowę z firmą posiadającą takie zezwolenie; wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat należycie wykonali na terenach zieleni miejskiej co najmniej 3 prace obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia (wykaszanie porostów ze skarp, pasa przybrzeżnego i dna cieku wodnego, hakowanie roślin dennych, oczyszczanie dna cieku z namułów, ich wywiezienie i przekazanie do utylizacji, usuwanie kożucha roślin pływających, faszynowanie brzegów cieku); posiadają bazę techniczną w Warszawie lub ok.30 km od Warszawy; wykażą zatrudnienie min. 10 osób; udokumentują posiadanie ubezp. OC w zakresie prowadzonej działalności gosp. na czas realizacji robót tj. do 15.05.2006 r.; wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie.Dokumenty wymagane: dokument potwierdza- jący dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego; zaświadczenie z ZUS, US; infor- macja z KRK; aktualne zezwolenia j.w.lub aktualne umowy z firmami posiadającymi takie zezwolenia;wykaz prac z ostatnich 3 lat + referencje;wykaz osób i podmiotów + uprawnienia; inf. nt. bazy techn.;polisa OC; potwierdzenie wniesienia wadium; parafowany wzór umowy; kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.09.2005, cena - 30.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.09.2005, godzina 13:00, Siedziba Zamawiającego; sala 305.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.