eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrozy › Dostawa kinowego projektora cyfrowego oraz systemu audio wraz z montażem i uruchomieniem dla Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Mrozy: Dostawa kinowego projektora cyfrowego oraz systemu audio wraz z montażem i uruchomieniem dla Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.
Numer ogłoszenia: 411268 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury im. Heleny Wielobyckiej , ul. Mickiewicza 22, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 75 74 479, faks 25 75 74 479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gck-mrozy.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kinowego projektora cyfrowego oraz systemu audio wraz z montażem i uruchomieniem dla Gminnego Centrum Kultury w Mrozach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do Gminnego Centrum Kultury, ul. Mickiewicza 22 w Mrozach, do kabiny projekcyjnej oraz sali widowiskowo-kinowej (ilość miejsc: 126, wykorzystywanej jako sala kinowa oraz do imprez muzycznych, teatralnych itp.): - cyfrowego projektora kinowego, spełniającego normy wyznaczone dla zawodowego kina cyfrowego przez standard DCI, o parametrach odpowiednich dla uzyskania zgodnych ze standardem zawodowego kina cyfrowego właściwości obrazu dwuwymiarowego, w sali widowiskowo-kinowej o szerokości ekranu 6 m, wysokości 2,50 m i odległości okienka projekcyjnego od ekranu 16,54 m. Oferowany system kina cyfrowego musi umożliwiać późniejsze dodanie do niego zestawu do pasywnej projekcji 3D współpracującego z okularami jednorazowego użytku, - okienka do kabiny projekcyjnej, - systemu nagłośnienia kinowego, które uzupełni i powinno współpracować z nagłośnieniem będącym obecnie na wyposażeniu Gminnego Centrum Kultury (obecnie na wyposażeniu: 2 kolumny pełnopasmowe, 2 kolumny niskotonowe, 2 wzmacniacze, mikser cyfrowy), oraz - montaż, uruchomienie i zestrojenie, materiały instalacyjne, okablowanie, przeszkolenie obsługi oraz wszelkie niezbędne prace i elementy do uruchomienia systemu kina cyfrowego oraz systemu audio. Szczegółowe wymagania techniczne zostały zwarte w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 48.82.00.00 - Serwery 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 44.22.11.00 - Okna 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione 1. w pieniądzu 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. W gwarancjach bankowych, 4. W gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 235, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz.1824)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji dostaw i montażu profesjonalnych projektorów cyfrowych (standard DCI) i wykazać się co najmniej 2 realizacjami w tym zakresie w ostatnich 3 latach (dokumenty potwierdzające zrealizowanie dostaw jako załącznik do oferty).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować autoryzowanym zespołem serwisowym w zakresie obsługi i napraw projektorów cyfrowych (standard DCI) i sprzętu audio.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat z zakresu diagnostyki i serwisowania projektorów cyfrowych wystawionym przez producenta kinowych projektorów cyfrowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę nie niższą niż 350 tysięcy zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dane techniczne i/lub karty katalogowe (nie dotyczy okienka projekcyjnego), na podstawie których możliwe będzie ustalenie, czy spełnione są wymagania techniczne stawiane przedmiotowi zamówienia, określone w SIWZ, w szczególności w załączniku nr 1 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dysponuje autoryzowanym zespołem serwisowym w zakresie obsługi i napraw projektorów cyfrowych (standard DCI) i sprzętu audio. 3) Dowód wpłaty wadium lub potwierdzenie złożenia wadium 4) Pełnomocnictwo: gdy ofertę podpisuje inna osoba(y) niż wymieniona(e) w dokumentach rejestrowych lub gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik - dołączyć, o ile dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania prac w przypadku przedłużających się prac przygotowawczych związanych z modernizacją techniczną pomieszczeń Gminnego Centrum Kultury w Mrozach. Inicjatorem zmiany może być Zamawiający. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy ani naliczenia kar umownych. Zmiana wymaga formy pisemnej. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. Zmiana nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w wysokości różnicy pomiędzy stawką VAT obowiązującą w dniu zawarcia umowy a stawką zmienioną. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca. Zmiana wymaga formy pisemnej. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmian przepisów prawa dotyczących postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga formy pisemnej. Zmiana nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wzór umowy stanowi zał. nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gck-mrozy.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Centrum Kultury im. Heleny Wielobyckiej w Mrozach, ul. Mickiewicza 22, 05-320 Mrozy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminne Centrum Kultury im. Heleny Wielobyckiej w Mrozach, ul. Mickiewicza 22, 05-320 Mrozy (biuro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.