eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja obiektów i infrastruktury Giełdy Samochodowej w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Gliwice: Modernizacja obiektów i infrastruktury Giełdy Samochodowej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 411136 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345684 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektów i infrastruktury Giełdy Samochodowej w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach przy ul. Kujawskiej 112: 1. Modernizacja powłok dachowych obiektów. 2. Modernizacja budynku portierni. 3. Wykonanie oświetlenia terenu. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Modernizacja powłok dachowych - obiekt nr 1013 (zgodnie z oznaczeniami obiektów na załączonej mapie sytuacyjnej). Przedmiotem części I zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych: 1. Rozbiórka pokrycia z papy. 2. Rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 3. Rozbiórka instalacji odgromowej. 4. Rozbiórka wylewki cementowej - przyjęto 50% powierzchni dachu. 5. Wykonanie wylewki cementowej. 6. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną - papa podkładowa i papa nawierzchniowa. 7. Wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 8. Wykonanie instalacji odgromowej. 9. Wywóz gruzu i papy na wysypisko. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Modernizacja powłok dachowych - obiekt nr 1017 (zgodnie z oznaczeniami obiektów na załączonej mapie sytuacyjnej). Przedmiotem części II zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych: 1. Rozbiórka pokrycia z papy. 2. Rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 3. Rozbiórka instalacji odgromowej. 4. Rozbiórka wylewki cementowej - przyjęto 50% powierzchni dachu. 5. Wykonanie wylewki cementowej. 6. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną - papa podkładowa i papa nawierzchniowa. 7. Wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 8. Wykonanie instalacji odgromowej. 9. Wywóz gruzu i papy na wysypisko. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA Modernizacja powłok dachowych - obiekt nr 1012 (zgodnie z oznaczeniami obiektów na załączonej mapie sytuacyjnej). Przedmiotem części III zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych: 1. Rozbiórka pokrycia z papy. 2. Rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 3. Rozbiórka instalacji odgromowej. 4. Rozbiórka wylewki cementowej - przyjęto 50% powierzchni dachu. 5. Wykonanie wylewki cementowej. 6. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną - papa podkładowa i papa nawierzchniowa. 7. Wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 8. Wykonanie instalacji odgromowej. 9. Wywóz gruzu i papy na wysypisko. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA Modernizacja budynku portierni Przedmiotem części IV zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych: 1. Roboty wyburzeniowe. 2. Wykonanie posadzek. 3. Wykonanie tynków. 4. Modernizacja dachu. 5. Wymiana stolarki. 6. Wykonanie elewacji. 7. Wykonanie instalacji elektrycznej i wodnokanalizacyjnej. CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA Wykonanie oświetlenia terenu Giełdy Samochodowej. Przedmiotem części V zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych: 1. Wykonanie oświetlenia na istniejących słupach i halach magazynowych. 2. Wykonanie oświetlenia na słupie kratowym. 3. Montaż słupa betonowego przy stacji G573. 4. Montaż złącza kablowego i szafy oświetlenia ulicznego. 5. Pomiary, próby i uruchomienie całego oświetlenia. UWAGA: Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: - przedmiar robót, - opis robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzeniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: - Część I - Modernizacja powłok dachowych - obiekt nr 1013; - Część II - Modernizacja powłok dachowych - obiekt nr 1017; - Część III - Modernizacja powłok dachowych - obiekt nr 1012; - Część IV - Modernizacja budynku portierni; - Część V - Wykonanie oświetlenia terenu Giełdy Samochodowej przy czym Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie dwie części zamówienia. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane. 2. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy oraz w najbliższym otoczeniu terenu budowy. 3. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. W przypadku nieskuteczności działań Wykonawcy w zakresie utrzymania czystości okolicznych ulic Zamawiający zleci ich czyszczenie. Koszty czyszczenia zostaną potrącone z faktury końcowej. 4. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 5. Wykonywania prac w termiach uzgodnionych z kierownikiem Giełdy. 6. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 7. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 8. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 9. Zgłaszania do odbioru, poprzez wpis do dziennika budowy, robót zanikających i ulegających zakryciu. 10. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *- dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja powłok dachowych - obiekt nr 1013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Przemysłowo - Handlowo - Usługowe POG - TECH Sp. z o.o., ul. Opolska 8, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184810,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 213979,29

  • Oferta z najniższą ceną: 213979,29 / Oferta z najwyższą ceną: 213979,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Modernizacja powłok dachowych - obiekt nr 1017

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlano - Remontowa ESBUD Jerzy Starańczuk, ul. Brzozowa 19, 44-164 Kleszczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73748,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78776,96

  • Oferta z najniższą ceną: 78776,96 / Oferta z najwyższą ceną: 79932,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Modernizacja powłok dachowych - obiekt nr 1012

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MATEO Zbigniew Wójcicki, ul. Ozorkowska 39, 95-073 Ustronie, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273126,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285713,76

  • Oferta z najniższą ceną: 285713,76 / Oferta z najwyższą ceną: 285713,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Modernizacja budynku portierni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlano - Remontowa ESBUD Jerzy Starańczuk, ul. Brzozowa 19, 44-164 Kleszczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91697,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106777,14

  • Oferta z najniższą ceną: 106777,14 / Oferta z najwyższą ceną: 131174,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wykonanie oświetlenia terenu Giełdy Samochodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIG - BUD S.C. Marzena Klepek, Mariusz Klepek, ul. Ligustrowa 19, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74991,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64087,11

  • Oferta z najniższą ceną: 64087,11 / Oferta z najwyższą ceną: 65295,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.