eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomia › Adaptacja budynku szkoły na świetlicę - termomodernizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu - roboty uzupełniające Zadanie realizowane w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Lubomia: Adaptacja budynku szkoły na świetlicę - termomodernizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu - roboty uzupełniające Zadanie realizowane w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 411112 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomia, ul. Szkolna 1, 44-360 Lubomia, woj. śląskie, tel. 032 4516614/ 4516128, faks 032 4516614.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku szkoły na świetlicę - termomodernizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu - roboty uzupełniające Zadanie realizowane w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy: uzupełnienia izolacji ścian fundamentowych poniżej cokołu, uzupełnień w zakresie zagospodarowania terenu w tym plantowanie, uzupełnienia pokryw nastudziennych, wymiany przyłącza kanalizacji sanitarnej, uzupełnienia robót termomodernizacyjnych, uzupełnienia robót murarskich, uzupełnienia nawiewników w oknach, uzupełnienia warstw papy na dachu obiektu, montaż balustrad niklowanych, wymiany daszków nad wejściem do obiektu oraz wymiany płytek do wejścia do budynku, uzupełnienia regulaminów, demontażu zbędnych przewodów elektrycznych, uzupełnienia instalacji elektrycznych - skrzynka do wyłącznika ppoż., uzupełnienia oświetlenia oraz czujników zmierzchowych oraz instalacji odgromowej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.11.12.01 - 45.11.12.01 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAZBUD sp.zo.o., ul. Pszczyńska 39, 43-254 Warszowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95976,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95976,79

  • Oferta z najniższą ceną: 95976,79 / Oferta z najwyższą ceną: 95976,79

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne. Na podst. art.67 ust.1 pkt.6 usatwy PZP:Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, może dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych udzielić zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej ni 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; Uzasadnienie faktyczne. Konieczność wykonania robót uzupełniających wynikła w trakcie prowadzenia prac remontowych, została uzgodniona z inspektorami nadzoru inwestorskiego, zaakceptowana przez Inwestora a ich niewykonanie byłoby nieekonomiczne z punktu dalszego funkcjonowania obiektu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.