eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowa w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwacji lokalnego systemu alarmowego, dla siedziby głównej i budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Olsztyn: Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowa w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwacji lokalnego systemu alarmowego, dla siedziby głównej i budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Numer ogłoszenia: 411096 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowa w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwacji lokalnego systemu alarmowego, dla siedziby głównej i budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwacja lokalnego systemu alarmowego, dla siedziby głównej i budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie tj.: dla budynku przy ul. Emilii Plater 1, ul. Kościuszki 83, ul. Kościuszki 37, ul. Głowackiego 17. 1) Budynek przy ul. Emilii Plater 1 w Olsztynie - przedmiot zamówienia obejmuje: a) całodobowa ochrona osób i mienia, b) ochrona w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej, c) konserwacja lokalnego systemu alarmowego realizowana na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w Olsztynie przy ul. Emilii Plater 1. 2) Budynek przy ul. Kościuszki 83 w Olsztynie - przedmiot zamówienia obejmuje: a) całodobowa ochrona osób i mienia, b) ochrona w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej, c) konserwacja lokalnego systemu alarmowego realizowana na terenie nieruchomości położonej w Olsztynie przy ul. Kościuszki 83. 3) Budynek przy ul. Kościuszki 37 w Olsztynie - przedmiot zamówienia obejmuje: a) ochrona w formie całodobowego monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej, b) konserwacja lokalnego systemu alarmowego realizowana na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w Olsztynie przy Kościuszki 37. 4) Budynek przy ul. Głowackiego 17 w Olsztynie - przedmiot zamówienia obejmuje: a) całodobowa ochrona osób i mienia, b) ochrona w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej, c) konserwacja lokalnego systemu alarmowego realizowana na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w Olsztynie przy Głowackiego 17. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na podstawie art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych zamawiający będzie żądać wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005r., Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dla zachowania formy pisemnej dokumentu konieczne jest złożenie pod oświadczeniem własnoręcznego podpisu osoby, której to oświadczenie dotyczy. Oferta powinna zawierać wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenia i dokumenty określone w treści rozdziału VIII SIWZ a także: 1) Pełnomocnictwo ( w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza) dla osoby występującej w imieniu wykonawcy - potwierdzające że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - jeżeli zostało udzielone. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniających Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji. 2. W przypadku zmian spowodowanych wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź odpowiednio zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. 3. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie obowiązywania umowy wyłączenie z zakresu realizacji umowy budynku przy ul. Kościuszki 37 z uwagi na możliwość jego sprzedaży. Wyłączenie obiektu z zakresu realizacji umowy nie może rodzić konsekwencji finansowych względem Zamawiającego a wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu świadczenia usług na rzecz budynku przy ul. Kościuszki 37 w Olsztynie będzie adekwatne do rzeczywistej liczby miesięcy świadczonych usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/urzad_marszalkowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń ul. Emilii Plater 1 pok. 438 10-562 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń ul. Emilii Plater 1 pok. 438 10-562 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007-2013 - Pomoc Techniczna. Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r., jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.