eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Na usługę w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Starogard Gdański: Na usługę w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r.
Numer ogłoszenia: 411072 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim , ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622433, 5625321, faks 058 5625321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm_starogard.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na usługę w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja instalacji budynkowych w budynkach mieszkalnych, mieszkalno - usługowych i użytkowych stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański, osób fizycznych i prawnych ( administracja przymusowa), o nieuregulowanym stanie prawnym będących w administracji Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim, wykazanych w załączniku( wzór Zał. Nr 1 ) oraz zgodnie z obowiązkami Wynajmującego wyszczególnionymi w załączniku ( wzór Zał. Nr 7). Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie usługi, którą Wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy wynosi: 216 000, 00 zł. Zakres rzeczowy robót określany będzie każdorazowo w kontrolce roboczej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Usuwanie awarii na instalacjach wod. - kan., gazowych i elektrycznych w dni robocze w godzinach od 700 do 1500 na podstawie wystawionych przez Dział Techniczny Zamawiającego kontrolek roboczych. Wykonanie usługi musi być potwierdzone czytelnym podpisem użytkownika lokalu, w którym nastąpiła awaria lub technika rejonu jeżeli awaria nastąpiła w lokalu niezamieszkałym lub na instalacji poza lokalem. Na miejscu awarii Wykonawca zobowiązany jest wpisać w treść kontrolki godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac, ilość wbudowanych materiałów, ilość pracowników usuwających awarię, czas pracy sprzętu specjalistycznego oraz ilość przejechanych kilometrów liczonych od bazy Wykonawcy do miejsca realizacji prac. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie prac wyszczególnionych w kontrolce roboczej stanowić będzie sumę iloczynu ilości faktycznie przepracowanych r-g, ilości pracowników i ceny ( z narzutami Kp, zysk, podatek VAT) zaproponowanej przez Wykonawcę; iloczynu ilości, ceny faktycznie wbudowanych materiałów i kosztu ich zakupu; iloczynu przejechanych kilometrów i ceny za kilometr oraz iloczynu czasu i ceny pracy specjalistycznego sprzętu. 2. Usuwanie awarii na instalacjach wod. - kan., gazowych i elektrycznych w dni robocze w godzinach od 1500 do 700 rano dnia następnego na podstawie przyjętych przez Wykonawcę bezpośrednich zgłoszeń od użytkowników lokali. Kontrolkę roboczą w tym przypadku wystawia Wykonawca, potwierdzenie wykonania robót zgodnie z zapisem w pkt. 1 . Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie prac wyszczególnionych w kontrolce roboczej stanowić będzie sumę iloczynu faktycznie przepracowanych r-g, ilości pracowników i ceny ( z narzutami Kp, zysk, podatek VAT) zaproponowanej przez Wykonawcę podwyższoną o 65%; iloczynu ilości, ceny faktycznie wbudowanych materiałów i kosztu ich zakupu; iloczynu ilości przejechanych kilometrów i ceny za kilometr oraz iloczynu czasu i ceny pracy sprzętu specjalistycznego. 3. Usuwanie awarii na instalacjach wod. - kan., gazowych i elektrycznych w dni wolne od pracy i święta całodobowo, na podstawie przyjętych przez Wykonawcę bezpośrednich zgłoszeń od użytkowników lokali. Kontrolkę roboczą w tym przypadku wystawia Wykonawca, potwierdzenie wykonania robót zgodnie z zapisem w pkt. 1 . Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie prac wyszczególnionych w kontrolce roboczej stanowić będzie sumę iloczynu faktycznie przepracowanych r-g, ilości pracowników i ceny ( z narzutami Kp, zysk, podatek VAT ) zaproponowanej przez Wykonawcę podwyższoną o 130%; iloczynu ilości, ceny faktycznie wbudowanych materiałów i kosztu ich zakupu; iloczynu ilości przejechanych kilometrów i ceny za kilometr oraz iloczynu czasu i ceny pracy sprzętu specjalistycznego. 4. Usunięcie awarii w dniu roboczym po godzinie 1500 w przypadku pobrania kontrolki roboczej lub zgłoszenia telefonicznego przed godziną 1500 jest równoznaczne z rozliczeniem jej według zasad określonych w pkt. 1 ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.) , spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , Załącznik Nr 3 oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i złożą ofertę na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 8 . W celu potwierdzenia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca powinien spełnić następujące wymagania: - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j.: Wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, trwających w sposób ciągły min. 12 miesięcy o wartości nie niższej niż 70 000 zł brutto łącznie. Na załączniku Nr 5 należy wykazać wykonanie (usługa wykonana, zakończona) co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, prowadzonej w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy o wartości brutto nie niższej niż 70 000 zł, w przypadku wykonania więcej niż 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, prowadzonych w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy łączna ich wartość brutto musi wynosić nie mniej niż 70 000 zł brutto. Poszczególną usługę należy wpisać do Wykazu oddzielnie, podając jej wartość oraz datę, miejsce wykonania i krótki opis. Załącznikiem do wykazu będzie dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Zamawiający będzie rozpatrywał tylko te usługi, dla których zostaną załączone takie dokumenty. Wymagana forma dokumentów: a) wykaz usług - oryginał na załączonym druku, b) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - oryginał lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. UWAGA: Okres 3 lat należy liczyć wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. - dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, t.j.: Na załączniku nr 6 przedstawić wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (w tym ewentualnych podwykonawców) wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności (w przypadku korzystania z podwykonawców wymaga się aby wskazany w wykazie podwykonawca potwierdził swój udział pieczątką firmy i podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentowania i zaciągania zobowiązań w wysokości części zamówienia przewidzianej do wykonania przez niego) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Na załączniku Nr 6 należy wykazać co najmniej 3 osoby przewidziane przy realizacji zamówienia, w tym co najmniej 1 osoba z uprawnieniami kwalifikacyjnymi uprawniającymi do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno - pomiarowym, montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV wydanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.), co najmniej 1 osoba z uprawnieniami kwalifikacyjnymi uprawniającymi do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe: sieci gazowe rozdzielcze o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa (gazociągi i punkty redukcyjne), urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, kontrolno - pomiarowa wydanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.), co najmniej 1 osoby sprawującej nadzór z ramienia Wykonawcy nad należytym i terminowym realizowaniem przedmiotu zamówienia, która będzie odpowiedzialna za realizację usługi ze strony Wykonawcy. Wymagana forma dokumentów: a) wykaz osób i podmiotów - oryginał na załączonym druku, b) w przypadku wykazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował -należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób na okres wykonywania przedmiotu zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. c) dokumenty potwierdzające uprawnienia kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowiskach eksploatacyjnych - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. - posiadać niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia t.j.: dysponować własnym lub udostępnionym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia: Na załączniku nr 4 należy wykazać posiadany, własny, udostępniony lub dzierżawiony sprzęt, który będzie niezbędny do wykonania zamówienia, w tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował numerami telefonów dostępnymi przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Wymagana forma dokumentów: a) wykaz narzędzi, sprzętu i transportu - oryginał na załączonym druku b) w przypadku dzierżawy lub udostępnienia potencjału technicznego przez inne podmioty - Wykonawca załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów potwierdzające udostępnienie potencjału technicznego na okres wykonania przedmiotu zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co wykaże składając następujące dokumenty: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument powinna potwierdzać, że okres ubezpieczenia obejmuje okres wykonywania zamówienia lub co najmniej datę składania ofert. W przypadku gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia dopuszcza się możliwość złożenia wraz z powyższą polisą oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się przedłużyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na pozostały okres (oświadczenie zawarte w druku oferty stanowiącym zał. Nr 8). Zamawiający wymaga, aby polisa opiewała na wartość nie mniejszą niż 100000,00 zł. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. Ponadto, przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy dostarczenia polisy ważnej przez cały okres umowy, obejmującej ubezpieczenie OC kontraktowe przedmiotu zamówienia, dotyczące wyłącznie przedmiotu zamówienia i zawierające w swej treści usługę objętą umową t.j. Naprawa i konserwacja instalacji budynkowych w budynkach mieszkalnych, mieszkalno - usługowych i użytkowych stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański, osób fizycznych i prawnych (administracja przymusowa), o nieuregulowanym stanie prawnym będących w administracji Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim. Wymagane jest złożenie Oświadczenia Wykonawcy o dostarczeniu polisy ubezpieczenia OC kontraktowej - oryginał - na Zał. Nr 9 . UWAGA: W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła za zgodność z oryginałem lub inna równoważna, a także podpis osoby lub osób Wykonawcy uprawnionych do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia - lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wypełnionej na formularzu ofertowym (Załącznik Nr 8), Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. W przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności każdego z udziałowców oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2. Oświadczenie Wykonawcy na załączniku Nr 3 potwierdzające spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 i pośrednio z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagana forma dokumentu - oryginał na załączonym druku 3. Wykaz na załączniku Nr 5 wykonania (usługa wykonana, zakończona) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia prowadzonej w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy o wartości nie niższej niż 70 000,00 zł brutto, w przypadku wykonania więcej niż 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, prowadzonych w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy łączna ich wartość brutto musi wynosić nie mniej niż 70 000,00 zł. Poszczególną usługę należy wpisać do wykazu oddzielnie, podając jej wartość oraz datę, miejsce wykonania i krótki opis. Załącznikiem do wykazu będzie-dą dokument-y potwierdzający-e należyte wykonanie usług. Wymagana forma dokumentów: a) wykaz usług - oryginał na załączonym druku, b) dokument-y potwierdzający-e, że usługi zostały wykonane należycie - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 4. Wykaz na załączniku Nr 6 osób, które będą wykonywać zamówienie, lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (w tym ewentualnych podwykonawców) wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności (w przypadku korzystania z podwykonawców wymaga się aby wskazany w wykazie podwykonawca potwierdził swój udział pieczątką firmy i podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentowania i zaciągania zobowiązań w wysokości części zamówienia przewidzianej do wykonania przez niego) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Na załączniku Nr 6 należy wykazać co najmniej 3 osoby przewidziane przy realizacji zamówienia, w tym co najmniej 1 osoba z uprawnieniami kwalifikacyjnymi uprawniającymi do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno - pomiarowym, montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV wydanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.), co najmniej 1 osoba z uprawnieniami kwalifikacyjnymi uprawniającymi do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe: sieci gazowe rozdzielcze o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa (gazociągi i punkty redukcyjne), urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, kontrolno - pomiarowa wydanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.), co najmniej 1osoby sprawującej nadzór z ramienia Wykonawcy nad należytym i terminowym realizowaniem przedmiotu zamówienia, która będzie odpowiedzialna za realizację usługi ze strony Wykonawcy. Wymagana forma dokumentów: a) Wykaz osób i podmiotów - oryginał na załączonym druku b) W przypadku wykazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował - należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób na okres wykonania przedmiotu zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. c) dokumenty potwierdzające uprawnienia kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowiskach eksploatacyjnych - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 5. Wykaz na załączniku nr 4 posiadanego, własnego, udostępnionego lub dzierżawionego sprzętu (narzędzia, urządzenia, transport) niezbędnego do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował numerami telefonów dostępnymi przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Wymagana forma dokumentów: a) Wykaz narzędzi, urządzeń, transportu - oryginał na załączonym druku b) W przypadku dzierżawy lub udostępnienia potencjału technicznego przez inne podmioty - Wykonawca załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów potwierdzające udostępnienie potencjału technicznego na okres wykonywania przedmiotu zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument powinna potwierdzać, że okres ubezpieczenia obejmuje okres wykonywania zamówienia lub co najmniej datę składania ofert. W przypadku gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia dopuszcza się możliwość złożenia wraz z powyższą polisą oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się przedłużyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na pozostały okres (oświadczenie zawarte w druku oferty stanowiącym zał. nr 8). Zamawiający wymaga, aby polisa opiewała na wartość nie mniejszą niż 100000,00 zł. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 9. Zaświadczenia (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Wymagana forma dokumentów - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 10. Oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu polisy ubezpieczenia OC kontraktowej - oryginał - na Zał. Nr 9. 11. Uzupełniony i podpisany projekt umowy - oryginał - na Zał. Nr 2 . 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 9, składa dokumenty wystawiony-e w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zalegających płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty, o których mowa w ppkt. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w ppkt. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Zamawiający oceni spełnienie warunków spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych w niniejszym punkcie, oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożą wymagane oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Koszty zakupu materiałów - 10
  • 3 - Transport - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm_starogard.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi, ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gd., pok. Nr 03 - cena 10.00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi, ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gd., pok. Nr 09..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.