Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-09
Rzeszów: Wymiana zużytych elementów w zasilaczu UPS Oddział ZUS w Jaśle, I/ZUS w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 410888 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana zużytych elementów w zasilaczu UPS Oddział ZUS w Jaśle, I/ZUS w Sanoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest jednokrotne wykonanie odpłatnej usługi pogwarancyjnej polegającej na dostawie i wymianie zużytych elementów (podzespołów) w zasilaczu bezprzerwowym UPS Eaton PW 9305-25I-N-0, 30 kVA oraz zamontowaniu karty SNMP współpracującej z detektorem środowiskowym, a także detektora środowiskowego temperatury i wilgotności w ww. zasilaczu. 2. Zakres zamówienia 1.W ramach zamówienia Wykonawca wykona w zasilaczu UPS Eaton 9305-30-N-O 30 kVA w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Sanoku, 38-500 Sanok, ul. Konarskiego 20: a)dostawę i wymianę kompletu baterii 48 sztuk (wykonane w technologii VRLA, projektowany okres używania 10-12 lat według normy Eurobat, gwarancja 36 miesięcy, pojemność 24 Ah, napięcie znamionowe 12 VDC) wraz z mostami łączeniowymi do wymiany w module baterii Powerware BAT D dla UPS PW 9305-25I-N-0. Baterie nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż pół roku przed datą montażu. Po montażu baterii należy wykonać konfigurację serwisową zasilacza (dostosowanie parametrów ładowania zasilacza do nowych baterii) - jeśli producent zasilacza zaleca wykonanie takiej konfiguracji po wymianie baterii. b)dostawę i wymianę kompletu kondensatorów AC 60 uF oraz DC 3300 uF. c)dostawę i montaż karty SNMP w ww. zasilaczu współpracującej z detektorem środowiskowym temperatury i wilgotności, d)dostawę i montaż w ww. zasilaczu detektora środowiskowego temperatury i wilgotności. 2. Po wykonaniu wymiany ww. zużytych elementów Wykonawca dodatkowo sprawdzi funkcjonowanie zasilacza a. przeprowadzi procedurę startu i zatrzymania UPS, b. wykona test baterii, c. wykona ocenę stanu i pojemności baterii, a w szczególności wykona pomiar napięcia i rezystancji wewnętrznej dla każdego akumulatora; Wykonawca zmierzy aktualną pojemność baterii w odniesieniu do pojemności nominalnej (w procentach) i poda wyniki w protokole powykonawczym. Dodatkowo Wykonawca wykona diagnostykę obwodów ładowania akumulatorów oraz toru DC. d. sprawdzi poprawność sygnalizacji stanu UPS (działanie panelu monitorującego, panelu RSP). 3.Wszystkie wymieniane elementy (podzespoły) muszą być zgodne z zaleceniami producenta urządzenia. Po zakończeniu prac parametry zasilacza muszą być zgodne z zaleceniami producenta zasilacza. 4.Na wykonane prace Wykonawca udziela Odbiorcy usługi 24-miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołów: wymiany baterii, wymiany wentylatorów. 5.Wykonawca udziela Odbiorcy usługi 36-miesięcznej gwarancji na baterie, kondensatory AC i DC, kartę SNMP i detektor środowiskowy. 6.Wykonawca odbiera od Odbiorcy usługi zużyte baterie i zobowiązuje się do postępowania z tymi bateriami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (np. utylizacja, zwrot do dystrybutora). 7.Wykonawca na własny koszt wywiezie i zutylizuje wymienione zużyte części (kondensatory) oraz wszelkie odpady powstałe w trakcie prac. Potwierdzeniem przekazania odpadu będzie protokół wykonania naprawy. 3.Termin wykonania prac: 1.Wyżej wymienione prace zostaną wykonane w terminie do siedmiu tygodni od daty zawarcia umowy. 2.Prace będą wykonywane w godzinach pracy Odbiorcy (7:30 - 15:30), a jeżeli zajdzie potrzeba również po godzinie 15:30 (15:30 - 22:00)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą 0 (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek w pkt. III.3.2) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wymianie części w zasilaczach UPS w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ), o wartości jednej umowy co najmniej - 20 tys.zł. Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1.b) Wykonawca złoży wykaz wykonanych usług wymiany części w zasilaczach UPS, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą 0 (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą 0 (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą 0 (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą 0 (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zmian funkcjonalno - organizacyjnych w ZUS.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 016.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 26 Dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Budynku Głównym BKS PL i BKS UA na Drogowym Przejściu Granicznym w Krościenku
- Aktualizacja projektu ekologicznego i energooszczędnego Domu Studenckiego Politechniki Rzeszowskiej
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy koszącej do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Mielec oraz RDW Rymanów.
- Zakup i dostawę jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Kliniki Gastroenterologii.
- Numer postępowania: ZP/27/2024. Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy frezującej z szczotką zamiatającą do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Jarosław
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Świadczenie usług serwisowych, prac konserwacyjnych i czynności przeglądowych urządzeń UPS w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Remont kapitalny modułu kogeneracyjnego
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.